Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nikasyl
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 22:33, 20 Mar 2013    Temat postu:

Rozumiem, że chcesz usłyszeć że wszystko w porządku i mozna latać dalej,
owszem na pewno można, pod warunkiem że pisząc tłok nowy, on rzeczywiscie jest nowy i w momencie zakładania był zachowany odpowiedni luz i jesli na nim sa tylko ryski na teflonie. Jesli jest przytarty znaczy widac naruszenie materiału, opiłki lub tym podobne, dalsza jazda moze skutkowac jego pęknieciem. Jesli wszystko ok to nicasil przezyje ten tłok na pewno, później i tak trzeba będzie połozyć nowy bo ci się selekcje skończą.

Tak w temacie: dawno temu miałem TT600 na nicasilu z 83 roku, nicasilu zostaly dwa paski na cylindrze, motocykl zapalał i jeździł normalnie. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piasektt
Administrator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:54, 25 Mar 2013    Temat postu:

Tu nie ma co mierzyć. Trzeba prze honować cylinder, trzymać kciuki żeby starczyło materiału. Kupić pod wymiar nowy zestaw tłokowy i złożyć (wcześniej naprawić pompę oleju)Smile. A to dlatego, że pod wpływem nadmiernej temperatury nastąpiły zmiany strukturalne materiału. Pozamykały się pory w miejscach nadmiernego tarcia. Co spowoduję: zniekształcenie filmu olejowego, nierównomierne odprowadzanie ciepła, spadek kompresji w konsekwencji może dać nawet nieregularność na cylindrze tzw. "jajo".

To jest sprzęt wyczynowy i serwis też musi być na poziomie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piasektt dnia Pon 23:00, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin