|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krisu
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:51, 23 Lut 2016 Temat postu: Nowy typ sprzęgła - tarcze sprzęgłowe |
|
|
Witam.
Posiadam Husaberg Te 300 2014 i będą szykować mi się do wymiany tarcze sprzęgłowe. Mam już ten nowy typ sprzęgła i nie mogę znaleźć żadnych zamienników tarcz, tylko z tego co mi znajomy mechanik mówił to oryginalny komplet w KTmie, który kosztuje około 600 zł. Macie Jakąś dostępność tych tarcz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:20, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
iles to godzin juz nabil na tym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:01, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
sprzęgło mozna na 1 wyjeździe zjarać
ten zestaw cały kołol 600 zł to masz tarcze przekładki i spręzyny dociskowe ( przynajmniej do ktma bo ja ten zestaw kupowałem ) powiem ci ze i tak dosyc warto, do starszych roczników takie zestawy kosztują po 1000 zł jak nie lepiej. a wszystko sie zuzywa, i spręzyna dociskowa i przekładki też. poza tym - na oryginalne sprzegło na pewno lepiej pracuje, moze i są dobre zamienniki - ale cena bedzie nieznacznie niższa. a na tanszych zamiennikach sprzęgło potrafi gorzej pracowac, ciezej jechac na półsprzęgle itp
a jeszcze w DDS ( bo taki jest ten typ srpzęgła) im nowsze częsci - tym sprzegło lżej chodzi ;D wiec warto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Wto 19:02, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:53, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam lepiej zainwestować w oryginał. U mnie po wymianie sprzęgło zaczęło dużo lepiej chodzić, wcześniej tarcze mieściły się jeszcze w zakresie użyteczności to i tak sprzęgło chodziło ciężko. Zamiennik wyjdzie nie wiele mniej.
henio12323 napisał: | sprzęgło mozna na 1 wyjeździe zjarać
ten zestaw cały kołol 600 zł to masz tarcze przekładki i spręzyny dociskowe ( przynajmniej do ktma bo ja ten zestaw kupowałem ) powiem ci ze i tak dosyc warto, do starszych roczników takie zestawy kosztują po 1000 zł jak nie lepiej. a wszystko sie zuzywa, i spręzyna dociskowa i przekładki też. poza tym - na oryginalne sprzegło na pewno lepiej pracuje, moze i są dobre zamienniki - ale cena bedzie nieznacznie niższa. a na tanszych zamiennikach sprzęgło potrafi gorzej pracowac, ciezej jechac na półsprzęgle itp
a jeszcze w DDS ( bo taki jest ten typ srpzęgła) im nowsze częsci - tym sprzegło lżej chodzi ;D wiec warto |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krisu
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:39, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Tak właśnie zrobię,zamówię oryginał. A mam jeszcze pytanie,bo teraz aktualnie mam ustawiony docisk na literce Y,czy po wymianie tarcz na nowe docisk ustawia się tak samo,czy może na pierwszą literę czyli X ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 23:53, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
tego sie dowiesz po zakupie i zamontowaniu - w serwisówce masz procedure sprawdzania - w skrócie przykręcasz, kładziesz cos prostego na spręzynie i mierzysz szczelinomierzem co wychodzi
ALE to jest tez po częsci regulacja, jak przestawisz sprzęgło moze miec np dłuzsze półsprzęgło i moze byc troche łatwiej manewrować na tym własnie półsprzegle - ale tez wiadomo półsprzegło szybciej jara sprzegło - coś za coś ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|