Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy typ sprzęgła - tarcze sprzęgłowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krisu




Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:51, 23 Lut 2016    Temat postu: Nowy typ sprzęgła - tarcze sprzęgłowe

Witam.

Posiadam Husaberg Te 300 2014 i będą szykować mi się do wymiany tarcze sprzęgłowe. Mam już ten nowy typ sprzęgła i nie mogę znaleźć żadnych zamienników tarcz, tylko z tego co mi znajomy mechanik mówił to oryginalny komplet w KTmie, który kosztuje około 600 zł. Macie Jakąś dostępność tych tarcz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:20, 23 Lut 2016    Temat postu:

iles to godzin juz nabil na tym ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:01, 23 Lut 2016    Temat postu:

sprzęgło mozna na 1 wyjeździe zjarać Very Happy

ten zestaw cały kołol 600 zł to masz tarcze przekładki i spręzyny dociskowe ( przynajmniej do ktma bo ja ten zestaw kupowałem ) powiem ci ze i tak dosyc warto, do starszych roczników takie zestawy kosztują po 1000 zł jak nie lepiej. a wszystko sie zuzywa, i spręzyna dociskowa i przekładki też. poza tym - na oryginalne sprzegło na pewno lepiej pracuje, moze i są dobre zamienniki - ale cena bedzie nieznacznie niższa. a na tanszych zamiennikach sprzęgło potrafi gorzej pracowac, ciezej jechac na półsprzęgle itp

a jeszcze w DDS ( bo taki jest ten typ srpzęgła) im nowsze częsci - tym sprzegło lżej chodzi ;D wiec warto


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Wto 19:02, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:53, 23 Lut 2016    Temat postu:

Potwierdzam lepiej zainwestować w oryginał. U mnie po wymianie sprzęgło zaczęło dużo lepiej chodzić, wcześniej tarcze mieściły się jeszcze w zakresie użyteczności to i tak sprzęgło chodziło ciężko. Zamiennik wyjdzie nie wiele mniej.

henio12323 napisał:
sprzęgło mozna na 1 wyjeździe zjarać Very Happy

ten zestaw cały kołol 600 zł to masz tarcze przekładki i spręzyny dociskowe ( przynajmniej do ktma bo ja ten zestaw kupowałem ) powiem ci ze i tak dosyc warto, do starszych roczników takie zestawy kosztują po 1000 zł jak nie lepiej. a wszystko sie zuzywa, i spręzyna dociskowa i przekładki też. poza tym - na oryginalne sprzegło na pewno lepiej pracuje, moze i są dobre zamienniki - ale cena bedzie nieznacznie niższa. a na tanszych zamiennikach sprzęgło potrafi gorzej pracowac, ciezej jechac na półsprzęgle itp

a jeszcze w DDS ( bo taki jest ten typ srpzęgła) im nowsze częsci - tym sprzegło lżej chodzi ;D wiec warto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krisu




Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:39, 23 Lut 2016    Temat postu:

Tak właśnie zrobię,zamówię oryginał. A mam jeszcze pytanie,bo teraz aktualnie mam ustawiony docisk na literce Y,czy po wymianie tarcz na nowe docisk ustawia się tak samo,czy może na pierwszą literę czyli X ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 23:53, 23 Lut 2016    Temat postu:

tego sie dowiesz po zakupie i zamontowaniu - w serwisówce masz procedure sprawdzania - w skrócie przykręcasz, kładziesz cos prostego na spręzynie i mierzysz szczelinomierzem co wychodzi

ALE to jest tez po częsci regulacja, jak przestawisz sprzęgło moze miec np dłuzsze półsprzęgło i moze byc troche łatwiej manewrować na tym własnie półsprzegle - ale tez wiadomo półsprzegło szybciej jara sprzegło - coś za coś ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin