|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:47, 11 Cze 2013 Temat postu: Ocena stanu zaworów |
|
|
Witam Wiem że na zdjęciu to zbyt dużo nie widac i nie da sie tego ocenic zapewne dokładnie ale dodam że kompletnie nie wiem po czym poznac że zawory są wyjechane, nie wiem ile maja przebiegu, jedyne co wiem to, że prawdopodobnie są szczelne (sprawdzałem nalewając benzyny od strony komory spalania i nie przeciekały). Może ktoś od razu po czymś zauważy że są do kosza albo ok
Z góry dzięki i pozdrawiam chłopaki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PS. można kliknąc powiększ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 19:12, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jak zawory są ostre jak brzytwa są do wywalaenia.
Można także zmierzyć luz pomiędzy dźwigienka zaworową a zaworem co opisywałem u siebie w temacie.
Szczelnośc gowicy sprawdza się zapomoca nafty ponieważ benzyna szybko odparuwuje, a także nafta jest bardziej penetrująca.
I tak patrząc na zawory które są zamontowane w głowicy nie jest chyba raczje nikt nic powiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:19, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
ostre od której strony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 19:23, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jak zdemontujesz zawory i masz ten grzyb zaworu. To jak rant jest ostr że golić sie nim możesz to 100% śmietnik
Looknij tu na punkt 3
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj masz jak wyglądają stare i nowe zawory chodź i te stare i nowe wyglądają podbnie wizualnie to stare w dobrej kondycji nie były
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Wto 19:26, 11 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:37, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
tak nie ocenisz stanu zaworów. wypnij je. przynajmniej dwa ( dolot i wydech ) choc jak juz rozpinasz to mozna wszystkie. i wtedy mozna ocenic jak to wygląda. zawór sie uklepuje i na krawędziach tego talerza robi sie praktycznie brzytwa. w koncu cienki zawór na tyle sie robi że sie za bardzo grzeje i wypala. od razu mozna tez głowice wypucować. ( wyczyscic wydech itd ) jak chcesz ocenic w takim stanie to mozesz połozyc głowice np na szybie, i zalać na wydech i dolot np nafte ( ja zalałem płyn chłodniczy bo miałem akurat pod ręką tylko że nafta lepiej penetruje ) i patrzysz czy sie nie poci ( przez szybe włąsnie ) wokół zaworów. jak cieknie - to nie ma na co czekać tylko pewne jest ze głowica do roboty. i teraz kwestia czy docieranie, czy frezowanie gniazd i zaworów ( jak są zdrowe ) czy po prostu wymiana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:01, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
właśnie od tej drugiej strony też je zalałem benzyną i nawet dmuchałem żeby zrobic ciśnienie lekkie i nic sie nie pociły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 21:36, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zawory mogą osiadać w gnieżdzie tzn być już wyjebane i być szczelne, więc to tylko taki tylko dodatkowy test, który Ci nie powie czy pora już wymieniać zawory czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:10, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
dokładnie- podkresliłem wyzej, jakby ciekło to 100% pewne że głowica do roboty. a tak 50/50 albo do roboty albo nie bez rozpinania w sumie mozna jeszcze jakoś wycisnąć zawór i obczaic jak wygląda, no ale jak juz pisałem. z rozpinaniem nie ma wielkiego problemu. fajnie jest mieć narzedzia do tego. ale mozna też samemu pokombinować. i na spokojnie przejrzeć co w silniku siedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|