|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:09, 21 Gru 2011 Temat postu: ocena zębów |
|
|
pojeżdże na tym czy do wymiany?
nie mówie o wałku:) (bo to wogole porażka co sie z tym stało i może mi ktos powie od czego?) tylko o ta podwojną zebatke co jest na tym wałku konkretnie o te zeby z tymi wżerami czy czymś
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 22:31, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
A te brakujące zęby masz? Może któryś skruszyło i pozostałe tryby mieliły jakieś opiłki dlatego takie "wżery"(?)
Przeszlifować lekko by były bardziej gładkie i może jeszcze coś z tego będzie. Można też dorwać od kogoś używki w dobrym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 0:01, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
tego sie nie szlifuje, bo to jest powierzchniowo utwardzane. zedrzesz warstwe i po skrzyni. prędzej mozna spolerowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:08, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
mam stare zęby po prostu sie urwały nie wiem z jakiego powodu i spadły na dół skrzyni ale juz po tym nie jeździlem
wałek wymienie na pewno ale co z ta podwójna zębatka nada to sie od jazdy jeszcze?ile na tym pojeżdże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:41, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem po-prostu sie starły wżery sa etapem wypłukania przez olej powierzchni utwardzonej .polerowanie może zmienić kat zeba i prze-sto dojdzie do łubudu .Zapewne pomarańcza ma trochę lat .Nawet woda zrobi wrze r z czasem .
jak cie stać WYMIEŃ. nawet na używkę tylko lepiej byłoby całość bo z czasem zęby się doprasowują do siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:34, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nie nic nie bd szlifował jak już cos to zostawic tak jak jest
ale wałek i ta podwójna kupie choć mnie nie stać:/
szkoda żeby za chwile znowu coś poszło
pomarańcza z 2003r a poprzedniego własciciela pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 14:53, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Sorry zdawało mi się że zębatki całościowo był utwardzane i chodziło mi właśnie o taka lekka polerke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:09, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
kupiłem juz wałek i zebatke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:12, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ludzie tam się nic nie szlifuje ani poleruje chyba nikt nie słyszał o czymś takim jak moduł zęba...
Ewidentnie do wymiany a powód takiego uszkodzenia to prawdopodobnie za duże luzy miedzy zębami czyli zużyte łożyska i do jazda bez oleju albo na przepracowanym.
Sprawdź dokładnie łożyska i czopy na walkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:24, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
łożyska tez nowe będą siedziały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:37, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
no to jak czopy w walkach i gniazda w karterach nie są wytłuczone to powinno wszystko dalej hulac na nowych zębatkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|