|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:53, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś jakiś pomysł na uszczelnienie między oczkiem przewodu a wysprzeglikiem ?
Mam miedziane ale nawet podgrzanie ich do czerwoności nie uszczelniło, po odpowietrzeniu naciskam klamka twarda puszczam naciskam drugi raz i syk + brak luzu na klamce ;(
Poradziłem sobie, dla ciekawych - łączenie przewodu posmarujcie czymś w stylu Locite czy coś takiego, jakieś spoiwo do gwintów np.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arkes dnia Pią 12:36, 05 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Sob 21:00, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,trzy razy wymieniałem uszczelkę z pokrywy sprzęgła, po przejechaniu ok 1km i uszczelka pęka. Wydaje mi się, że w silniku jest wysokie ciśnienie - kiedy moto chodził odkręciłem kurek z wlewu oleju ,a olej tryskał jak z fontanny (powinno tak być?) Sprawdziłem simering na wale, okazał sie ok, kompresja ok, nie traci na mocy. Po za tym zauważyłem, że z odmy tryska olej na filtr powietrza. Doradźcie gdzie szukać problemu. Czy jest sens sprawdzać simering od strony magnetu? za wszystkie pomysły i wskazówki będę wdzięczny !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 22:06, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
hej
może byc przytkany któryś kanał olejowy, który rocznik, jakie moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Nie 8:23, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
rocznik 2003 450 EXC, uspokój mnie i powiedz ze nie trzeba bedzie rozpoławiać silnika. HENIO odeślij mnnie do tematu o którym godom
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wiencus1988 dnia Nie 8:44, 28 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:23, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
wiencus a jestes pewien że to dobry temat do pytania o to ?
zobacz zawó baypass ten od regulacji cisnienia, i 2 sprawa jakie to moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Nie 9:16, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Henio sorry za banalne pytanie ale objaśnij mi jeszcze jaśniej gdzie jest ten zaworek baypass
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 18:13, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
i dlatego właśnie trzeba co jakiś czas zaglądnąć do wysprzęglika,nawet jak zmieniamy olej w układzie co sezon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 18:44, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
o_O skąd ten syf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 18:55, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | o_O skąd ten syf |
pewnie od ścieranych tłoczków, oringów, itp
to jest najniższe miejsce w układzie i wszystko tam opada.
oring na wysprzęgliku 100% szczelny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasktm525sx
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 11:18, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Witam jestem nowy czy ktoś może miał taki problem z odpowietrzeniem sprzegła kupiłem nowy tłoczek w klamce kupiłem nowy wysprzeglik i problem dalej został ktm słabo wysprzegla gdy wbijam 1 to jest szarpnieci odpowietrzałem na rozne sposoby i nic nie pomaga zauważyłem tylko ze jak pompuje sprzegło to w zbiorniczku pojawiaja sie malutkie bombelki czy myslicie ze moze byc uszkodzony wezyk hydrałliczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 11:43, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
zawsze będzie trochę szarpało przy wbijaniu 1, przy zapowietrzonym klamka mięknie, wysprzęgla przy końcu, a jak tarcze/przekłądki/sprężyny? jaki olej do silnika lejesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasktm525sx
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 8:49, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
motula 7100 no tak to szarpniecie to tak ale niepodoba mi sie ten zgrzyt a gdy u siebie pompujesz to pojawiaja sie bombelki w zbiorniczku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 16:21, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
nie, bąbli nie mam, zobaczy czy pod gumą przy górnej pompie są przebarwienia, najszybciej tam puszcza przewód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasktm525sx
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 23:07, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
tak mam tam przebarwione czyli to będzie too dzięki bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Sob 14:20, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanie mam zamiar kupić MOTOREX HYDRAULIC FLUID 75 100ML czy wystarczy mi te 100 ml na wymianę ? pierwszy raz będę wymieniał wiec nie wiem ile tam tego trzeba wlać dlatego się wole się spytać niż zamówię i będzie za mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|