|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:25, 04 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
to pojeździj chwile żeby sie dotarły, moze miekka klamka to problem zużytego zacisku/tarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomalo
Dołączył: 02 Cze 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE/CB
|
Wysłany: Nie 21:53, 17 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Witam
Odświeżę trochę temat.
Pacjent Ktm 690 sm. Mam również problem z miękką klamka sprzęgła. Odpowietrzałem od dołu i od góry, nie ma z tym problemu, ale dalej klamka nie chce złapać ciśnienia. Pompa wydaje się pracować dobrze bo jak wykręcę śrubę odpowietrzającą z wysprzeglika i przytkam palcem to czuć ze pcha oraz jak wężyk podepnę pod śrubę i pompuje to wypływa płyn. Walczę z tym już dość długo i dalej jestem w kropce, a sezon ucieka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:38, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
spróbuj odpowietrzać dalej, od spodu to metoda do szybkiego napełnienia układu, ale odpowietrzyc sie tak nie da w 100%. przelej płynu, ustaw tak żeby pompa była najkwyzszym punktem, najczestszy problem to przewód wyzej niz pompa i tam sie zbiera babel powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomalo
Dołączył: 02 Cze 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE/CB
|
Wysłany: Pon 19:31, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Tak też zrobiłem, przewód też starałem się rozprostować w dół.. Zastanawia mnie czy czasem gdzieś wysprzeglik nie trzyma szczelności. Milem problem ze śrubą odpowietrzającą, bo kiedy była wkręcona (zakręcona) w wysprzeglik to i tak dało się strzykawką odessać. Zastąpiłem go dorobioną śrubą i lałem tylko do góry praktycznie pół buteleczki ipona przeszło i zakręciłem otwór...i dalej flak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:13, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
no to jak amsz dorobiona srube to jak chcesz to odpowietrzyc
kup odpowietrznik nowy, i wtedy odpowietrzaj - tak moze byc ciezko
w sumie kiedys słyszałem i stosowalem patent żeby zdemontowac wysprzęglik, i wcisnąć tłoczek - wtedy cały płyn wywala w pompe razem z powietrzem ( duze cisneinie sie robi ) potem sprezyna powinna odbic tłoczek zaciagając juz tylko płyn - i tak kilka razy
a czy wysprzeglik nie trzyma łatwo sprawdzic - jak cokolwiek odpowietrzysz wcisnij klamke - jak sie "zapadnie" i zrobi miekka to albo przepuszcza oring na wysprzegliku albo nie trzyma pompa sprzęgła cisnienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomalo
Dołączył: 02 Cze 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE/CB
|
Wysłany: Wto 7:35, 19 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Wkradla mi się literówka. Miało być, że lałem OD góry a nie do góry Po próbach lania dołem i jak zobaczyłem, że mimo zakręcenia da się odessać ze śruby to zacząłem lać od góry przez zbiorniczek. Tak jak też pisałeś. Na spokojnie prawie dwa zbiorniczki przelałem bez efektu. Szybkie pytanko odnoście wysprzeglika. Czy jak go wykręcę to ma być on suchy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 14:02, 19 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
nie - on od drugiej strony jest zachlapany olejem silnikowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomalo
Dołączył: 02 Cze 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE/CB
|
Wysłany: Śro 22:07, 20 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Za wysprzeglik jeszcze się nie brałem, ale założyłem dziś nowy odpowietrznik i mam mały rebus. Sprawdzałem czy jest szczelny jak powinien i jak zakręconym nie da się strzykawką nic wprowadzić płynu to da się odessać. Jak zaciągnę strzykawkę ( pomimo zakręconego odpowietrznika) to zaciąga powietrze wraz z płynem... hmm tak chyba być nie powinno co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:13, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
moze reszke plynu z odpowietrznika wciąga i masz wrazenie ze wciaga płyn - jakby było nieszczelne to po odpowietrzeniu pare razy bys wcisnął klamke i miał mokry wysprzęglik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nujorczesky
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z lasu
|
Wysłany: Pon 11:09, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Ja miałem podobnie w 525, mimo podawania płynu w każdy sposób ( dołem strzykawką/ górą tradycyjnie) i sprawnej pompy nie udawało mi się uzyskać właściwego ciśnienia, klamka wpadała zbyt głęboko ( chodziło o sprzęgło). Okazało się ( wyczytałem to gdzieś na tym forum), że należy odpowietrzyć układ jak zwykle, potem odkręcić klamkę sprzęgła z mocowania ( wtedy pompa zasysa dodatkowo jeszcze jakieś mikro ilości płynu ale to było clou problemu), złożyć do kupy. Jeśli nie próbowałeś to może warto pójść tym tropem?
pzdr!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reggaefan
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:22, 26 Kwi 2020 Temat postu: KTM EXC 450 2012 problem z wymianą płynu w sprzęgle |
|
|
Witam serdecznie Panowie dzisiaj w moim EXC 450 chciałem przy wymianie płynu w hamulcach zrobić wymianę płynu w sprzęgle ale nie dało rady. Nie było możliwości strzykawką wtłoczyć płynu aż mi wężyk wyskoczył i DOT 5,1 został na mnie. W ramach testów sprawdziłem na dole wysprzeglik który chodził dość opornie i później wypadł mi zmurszały oring. Zamówiłem zgodnie z manualem oring 54832067000 bo zakładam że to ten ponieważ przy wyprzęgniku jest i teraz moje pytanie czy ten oringi ma wejść pod 54832066000 gdzie jest wyżłobienie ? Dziękuje z góry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziękuję z góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:04, 26 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
nie, oring moze byc głębiej - on uszczelnia sie do karterów, albo jest na tłoczku który jest wewnatrz musisz cały tłoczek wyjąc z wysprzeglika
co do problemu - obstawiam że problem jest w regulacji przy pompie - jak jest regulacja mocno wkręcona lub np nieoryginalna dzwignia sprzęgła, albo chociazby syf, to tłoczek moze byc lekko wcisniety w pompie - i zasłoni otworek którym ma sie cofac płyn
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reggaefan
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:11, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Witam i dziękuje za info mam klamki zeta wiec jak przyjdzie oring rozbiorę wszystko i zobaczę w jakim miejscu powinien być oring. Najlepiej zdemontuje klamkę sprzęgła wtedy nie powinno być nacisku na tłoczek. Dziękuje bardzo za odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomaszLBN
Dołączył: 22 Mar 2023
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 7:34, 22 Mar 2023 Temat postu: KTM EXC250F 2007r |
|
|
Panowie pomóżcie PLS
postawiłem moto na stojak by wyjąc i uszczelnić lagi,
po złożeniu okazuje się ze nie działa sprzęgło tak sprzęgło
wymieniłem płyn i nadal nie działa - jest jakaś moze alternatywna ścieżka do odpowietrzania? próbuję zgodnie z wpisami, zgodnie z YB ale nie wychodzi mi.
czy coś mogło innego się uszkodzić?
ten układ składa sie z 3 elementów? tj klamki z pompką, dalej wysprzeglika(ten element z odpowietrznikiem) i sprzęgła to te 3 rzeczy musze przejrzeć?
nie wierzę trochę ze sprzęgło skończyło sie skoro 2 dni wcześniej działało... owszem był efekt lekkiego szarpnięcia przy wbijaniu 1 biegu ale działało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 7:38, 22 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
jak sie nie udaje odpowietrzyc zgodnie z poradnikami to masz cos uszkodzone, co - nie wiadomo, tak sa 3 elementy - jeden z nich zawiódł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|