|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:31, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Czy pompę sprzęgła musze uzupełnić oryginalnym olejem magury? czy mogę zwykły mineralny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 20:53, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Było na forum już kilka razy.
Olej musi być mineralny, ale nie silnikowy ani słonecznikowy (), tylko związany z hydrauliką siłową, ludzie leją LHM. Ja mam zalany taki i działa jak należy:
Jak wlewasz inny olej, to się nie uzupełnia, tylko wymienia w całym układzie żeby się nie mieszał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
milosz
Gość
|
Wysłany: Pią 15:15, 22 Mar 2013 Temat postu: exc 125 problem ze sprzeglem |
|
|
Witam. Kupilem exc 125 1997r bez pompy sprzegla, silnik chodzi jak zyletka, tylko jak kupilem pompe, zgodnie z opisem pompy zalalem plynem hamulcowym DOT-4 i dolewałem i dolewałem i dolewałem aż plyn sie skonczyl, chyba weszlo ze 2 setki albo więcej. Co mam zepsute?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:20, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zgodnie z opisem pompy ok a czy zadałeś sobie pytanie jakie są wymagania siłownika? Co to za pompa i od jakiego modelu?
KTM stosuje oleje mineralne do układów hydraulicznych. Pomyśl co się stanie jak Płyn DOT-4 przez nieszczelny siłownik dostanie się do silnika i zmiesza z olejem silnikowym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
milosz
Gość
|
Wysłany: Sob 10:28, 23 Mar 2013 Temat postu: exc 125 problem ze sprzeglem |
|
|
Pompa jest nawet nie wiem od czego. Prawdopodobnie tak się stało jak piszesz, że płyn dostał się do oleju, ponieważ nie zaobserwowałem żadnego wycieku na zewnątrz. Nie jestem mechanikiem, więc liczę na radę co z tym zrobić, krok po kroku. Z góry dziękuje za pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 11:32, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja Ci kolego radze pojechać do "mechanika" który wie o co chodzi bo zamiast sobie naprawić tylko zepsujesz bardziej.....U mnie wystarczyło wyjąć wysprzęglnik wymienić oringi i potem odpowietrzenie było wszystko ok....Zatem masz pewnie gumki do zrobienia za maks 2-3 zł.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:16, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Mam pompę sprzęgła Brembo, czy siła pompowania(lekkość wciskania klamki) będzie różna jeśli wleję zalecany DOT4, DOT5.1, LHM czy olej Magruy? (pomijając to że płyn DOT szybko wyniszcza uszczelki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 1:32, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jak to jest pompa na olej to nie wlewa sie pod zadnym pozorem plynu hamulcowego, a skoro piszesz zw zalecany jest DOT4 TO taki nalezy lac, nie wiem skad takie pomysly na kombinacje z olejem magury czy lhm, a potem same igly na allegro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:54, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Czy mogę was poprosić o dodanie zdjęć z pierwszej strony na nowo?
Ja zapowietrzyłem moje sprzęgło przez moją nie wiedzę.
Teraz tak walczę z odpowietrzeniem że zużyłem z 60ml motorexa a sprzęgło dalej zapowietrzone. Jeden mechanik mi powiedział że mam wlewać od góry płyn i tak robiłem i pompowałem klamką i na dole wypuszczałem. Ale ta metoda chyba jest do smietnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:09, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Strzykawki i wężyk już mam
W tym "pudełku" na kierownicy pod osłonką jest uszczelka która ma swój kształt. Teraz pytanie brzmi jak ma być włożona? Tyle czasu męczyłem się z tym sprzęgłem że aż zapomniałem jak to było wsadzone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:20, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ogólnie tam gdzie jest większe wycięcie w uszczelce to tam powinien być ssak od pompy.
Czyli w zbiorniczku masz takie kółeczko z otworkami gdzie lata sobie płyn i po tej stronie ma być bardziej wycięta uszczelka. Tak aby płyn swobodniej był przepompowywany.
Tak jak na fotce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:27, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
O! super, dzięki. Jutro do garażu biorę laptopa. Kończę robotę o wiele szybciej to będę mieć czas na "grzebanie" przy KTM.
Dzisiaj przy drugim podejściu odpowietrzenia sprzęgła zauważyłem że w zbiorniczku podczas pompowania klamką pojawiają się pęcherzyki powietrza. To skutek zapowietrzonego sprzęgła czy pompka łapie powietrze?
btw. sprzęgło sam zapowietrzyłem przez swoją niewiedzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 13:24, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
tak, zapowietrzone sprzęgło - przelewaj tyle żeby żadne bąble nie leciały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:38, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Poddaje się... nie mam już oleju, jak dziś zamówię dostanę dopiero w przyszłym tygodniu. Motorex dot 5.1 mogę wlać do sprzęgła?
Mam już dość tego szrota i żałuję że kupiłem. Jak mam sprzęgło to przwód który jest do lewego "otworu" ma zjebany gwint i mogę sobie kręcić i kręcić. Po prawej stronie mam odpowietrznik który ma tak zrytą nakrętkę przez poprzednika że odkręcam to kombinerkami. Nie mam siły już na ten gówniany motor... a pojechałem go kupić z mechanikiem...........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|