Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpowietrzenie/wymiana oleju w układzie hydraulicznym
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianoEXC




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:31, 18 Mar 2013    Temat postu:

Czy pompę sprzęgła musze uzupełnić oryginalnym olejem magury? czy mogę zwykły mineralny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 20:53, 18 Mar 2013    Temat postu:

Było na forum już kilka razy.
Olej musi być mineralny, ale nie silnikowy ani słonecznikowy (Very Happy), tylko związany z hydrauliką siłową, ludzie leją LHM. Ja mam zalany taki i działa jak należy:


Jak wlewasz inny olej, to się nie uzupełnia, tylko wymienia w całym układzie żeby się nie mieszał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
milosz
Gość






PostWysłany: Pią 15:15, 22 Mar 2013    Temat postu: exc 125 problem ze sprzeglem

Witam. Kupilem exc 125 1997r bez pompy sprzegla, silnik chodzi jak zyletka, tylko jak kupilem pompe, zgodnie z opisem pompy zalalem plynem hamulcowym DOT-4 i dolewałem i dolewałem i dolewałem aż plyn sie skonczyl, chyba weszlo ze 2 setki albo więcej. Co mam zepsute?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:20, 22 Mar 2013    Temat postu:

Zgodnie z opisem pompy ok a czy zadałeś sobie pytanie jakie są wymagania siłownika? Co to za pompa i od jakiego modelu?
KTM stosuje oleje mineralne do układów hydraulicznych. Pomyśl co się stanie jak Płyn DOT-4 przez nieszczelny siłownik dostanie się do silnika i zmiesza z olejem silnikowym...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
milosz
Gość






PostWysłany: Sob 10:28, 23 Mar 2013    Temat postu: exc 125 problem ze sprzeglem

Pompa jest nawet nie wiem od czego. Prawdopodobnie tak się stało jak piszesz, że płyn dostał się do oleju, ponieważ nie zaobserwowałem żadnego wycieku na zewnątrz. Nie jestem mechanikiem, więc liczę na radę co z tym zrobić, krok po kroku. Z góry dziękuje za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 11:32, 23 Mar 2013    Temat postu:

Ja Ci kolego radze pojechać do "mechanika" który wie o co chodzi bo zamiast sobie naprawić tylko zepsujesz bardziej.....U mnie wystarczyło wyjąć wysprzęglnik wymienić oringi i potem odpowietrzenie było wszystko ok....Zatem masz pewnie gumki do zrobienia za maks 2-3 zł.Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:16, 04 Maj 2014    Temat postu:

Mam pompę sprzęgła Brembo, czy siła pompowania(lekkość wciskania klamki) będzie różna jeśli wleję zalecany DOT4, DOT5.1, LHM czy olej Magruy? (pomijając to że płyn DOT szybko wyniszcza uszczelki)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 1:32, 05 Maj 2014    Temat postu:

Jak to jest pompa na olej to nie wlewa sie pod zadnym pozorem plynu hamulcowego, a skoro piszesz zw zalecany jest DOT4 TO taki nalezy lac, nie wiem skad takie pomysly na kombinacje z olejem magury czy lhm, a potem same igly na allegro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:54, 08 Maj 2014    Temat postu:

Czy mogę was poprosić o dodanie zdjęć z pierwszej strony na nowo?
Ja zapowietrzyłem moje sprzęgło przez moją nie wiedzę.
Teraz tak walczę z odpowietrzeniem że zużyłem z 60ml motorexa a sprzęgło dalej zapowietrzone. Jeden mechanik mi powiedział że mam wlewać od góry płyn i tak robiłem i pompowałem klamką i na dole wypuszczałem. Ale ta metoda chyba jest do smietnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:56, 08 Maj 2014    Temat postu:

Inny wysprzęglik ale cała procedura taka sam
https://www.youtube.com/watch?v=envUOnEUJSo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:09, 08 Maj 2014    Temat postu:

Strzykawki i wężyk już mam Smile
W tym "pudełku" na kierownicy pod osłonką jest uszczelka która ma swój kształt. Teraz pytanie brzmi jak ma być włożona? Tyle czasu męczyłem się z tym sprzęgłem że aż zapomniałem jak to było wsadzone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:20, 08 Maj 2014    Temat postu:

Ogólnie tam gdzie jest większe wycięcie w uszczelce to tam powinien być ssak od pompy.
Czyli w zbiorniczku masz takie kółeczko z otworkami gdzie lata sobie płyn i po tej stronie ma być bardziej wycięta uszczelka. Tak aby płyn swobodniej był przepompowywany.
Tak jak na fotce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:27, 08 Maj 2014    Temat postu:

O! super, dzięki. Jutro do garażu biorę laptopa. Kończę robotę o wiele szybciej to będę mieć czas na "grzebanie" przy KTM.

Dzisiaj przy drugim podejściu odpowietrzenia sprzęgła zauważyłem że w zbiorniczku podczas pompowania klamką pojawiają się pęcherzyki powietrza. To skutek zapowietrzonego sprzęgła czy pompka łapie powietrze?
btw. sprzęgło sam zapowietrzyłem przez swoją niewiedzę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 13:24, 09 Maj 2014    Temat postu:

tak, zapowietrzone sprzęgło - przelewaj tyle żeby żadne bąble nie leciały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:38, 09 Maj 2014    Temat postu:

Poddaje się... nie mam już oleju, jak dziś zamówię dostanę dopiero w przyszłym tygodniu. Motorex dot 5.1 mogę wlać do sprzęgła?
Mam już dość tego szrota i żałuję że kupiłem. Jak mam sprzęgło to przwód który jest do lewego "otworu" ma zjebany gwint i mogę sobie kręcić i kręcić. Po prawej stronie mam odpowietrznik który ma tak zrytą nakrętkę przez poprzednika że odkręcam to kombinerkami. Nie mam siły już na ten gówniany motor... a pojechałem go kupić z mechanikiem...........


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 5 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin