|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Śro 15:28, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj.
Czy to normalne że po treningu we wnętrzu airboxa znajduje się niewielka ilość oleju z mieszanki lub z dołu silnika ? Na pewno nie jest to olej z filtra, po treningu mam coś tłustego, czerwonego w airboxie, nie jest to duża ilość może 5-10ml i nie mam pojęcia czy to olej wytrąca się z mieszanki w jakiś dziwny sposób czy gdzieś ze skrzyni. Macie jakiś pomysł skąd może to się brać ? Czy w ogóle się tym przejmować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 16:36, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
pewnie to olej z mieszanki, ale niech koledzy od 2T się wypowiedzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:51, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ze skrzyni na pewno nei bo jak ;D
raczej jest to olej z paliwem który zostaje przed gaźnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:00, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A ja osobiście używam zestawu K&N Koszt w granicach 60 zł za komplet a sprawuje sie super psiaksz tym do mycia potem wodą suszysz i potem olej dość szybki i wydajnu mam go dość sporo i jak narazie chwale sobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Śro 21:43, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | ze skrzyni na pewno nei bo jak ;D
raczej jest to olej z paliwem który zostaje przed gaźnikiem |
No tak jedyna możliwa opcja to olej z mieszanki, tylko czy mam się tym przejmować czy raczej nie ? Stosowałem oleje Motorex i Ipone na obu jest to samo, kolega używa Castrola i u niego też po treningu jest troszkę oleju w airboxie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:48, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
nie przejmuj się, jak widzisz występuje to też w innych 2t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Czw 11:05, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Może za dużo oliwy daję do mieszanki, albo ogólnie za dużo paliwa motor dostaje i nie daje rady tego przepalić ? Trzeba by zacząć odwijać manetę i zobaczyć czy wtedy też będzie mokro w airboxie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 11:21, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
czasm podobno jak motocykl zadużo paliwa dostaje i się na gumie lata, to cześć paliwa z mieszanką idzie do airboxa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Czw 11:39, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
No to by pasowało, gaźnik mam ustawiony wg manuala na temp poniżej 16* poza dyszą główną, która jest o 10 większa niż powinna być, do tego leję sporo oliwy 1:35 bo sprzęt dopiero na dotarciu, na ostatnim wypadzie podejmowałem pierwsze próby latania na kole No i oczywiście jestem takim amatorem że nawet 1/2 manetki nie wykręcam. Dzięki za rozwianie moich wątpliwości Panowie, mogę ze spokojem śmigać dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|