Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

olej do filtra gąbkowego
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_83




Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Śro 15:28, 24 Kwi 2013    Temat postu:

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj.
Czy to normalne że po treningu we wnętrzu airboxa znajduje się niewielka ilość oleju z mieszanki lub z dołu silnika ? Na pewno nie jest to olej z filtra, po treningu mam coś tłustego, czerwonego w airboxie, nie jest to duża ilość może 5-10ml i nie mam pojęcia czy to olej wytrąca się z mieszanki w jakiś dziwny sposób czy gdzieś ze skrzyni. Macie jakiś pomysł skąd może to się brać ? Czy w ogóle się tym przejmować ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 16:36, 24 Kwi 2013    Temat postu:

pewnie to olej z mieszanki, ale niech koledzy od 2T się wypowiedzą Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:51, 24 Kwi 2013    Temat postu:

ze skrzyni na pewno nei bo jak ;D
raczej jest to olej z paliwem który zostaje przed gaźnikiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:00, 24 Kwi 2013    Temat postu:

A ja osobiście używam zestawu K&N Koszt w granicach 60 zł za komplet a sprawuje sie super psiaksz tym do mycia potem wodą suszysz i potem olej dość szybki i wydajnu mam go dość sporo i jak narazie chwale sobie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_83




Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Śro 21:43, 24 Kwi 2013    Temat postu:

barek253 napisał:
ze skrzyni na pewno nei bo jak ;D
raczej jest to olej z paliwem który zostaje przed gaźnikiem


No tak jedyna możliwa opcja to olej z mieszanki, tylko czy mam się tym przejmować czy raczej nie ? Stosowałem oleje Motorex i Ipone na obu jest to samo, kolega używa Castrola i u niego też po treningu jest troszkę oleju w airboxie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:48, 25 Kwi 2013    Temat postu:

nie przejmuj się, jak widzisz występuje to też w innych 2t.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_83




Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Czw 11:05, 25 Kwi 2013    Temat postu:

Może za dużo oliwy daję do mieszanki, albo ogólnie za dużo paliwa motor dostaje i nie daje rady tego przepalić ? Trzeba by zacząć odwijać manetę i zobaczyć czy wtedy też będzie mokro w airboxie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 11:21, 25 Kwi 2013    Temat postu:

czasm podobno jak motocykl zadużo paliwa dostaje i się na gumie lata, to cześć paliwa z mieszanką idzie do airboxa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_83




Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Czw 11:39, 25 Kwi 2013    Temat postu:

No to by pasowało, gaźnik mam ustawiony wg manuala na temp poniżej 16* poza dyszą główną, która jest o 10 większa niż powinna być, do tego leję sporo oliwy 1:35 bo sprzęt dopiero na dotarciu, na ostatnim wypadzie podejmowałem pierwsze próby latania na kole Wink No i oczywiście jestem takim amatorem że nawet 1/2 manetki nie wykręcam. Dzięki za rozwianie moich wątpliwości Panowie, mogę ze spokojem śmigać dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin