|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Pią 23:46, 01 Sie 2014 Temat postu: Olej w magnecie 2T |
|
|
Zdjąłem dekielek od magneta w moim KTM exc 250 a tam prawie szklanka oleju ze skrzyni. Z tego co wiem to w 2T magneto powinno być suche.
Którędy może przeciekać olej ze skrzyni??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 7:57, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ze skrzyni raczej nie może.
Masz walnięty uszczelniacz wału i to będzie mieszanka która przedostaje się ze skrzyni korbowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Sob 8:04, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No własnie raczej na pewno ze skrzyni, bo jest gęsty i szary (czyli pewnie z opiłkami i cząsteczkami żelaza) Chyba, że te opiłki to się już wytworzyły w samym magnecie, ale dziwne dość, bo naprawdę był gęsty..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 8:46, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
żeby to był olej ze skrzyni musiałbyś mieć pękniecie/dziurę w karterach w środku po prawej stronie (od strony wysprzęglika)
jak nie ma dziury to jest to olej z mieszanki no chyba że ktoś nalał go tam specjalnie
zdejmij magneto i sprawdź sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Sob 10:43, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No i tak rozbieram cały silnik, bo olej ze skrzyni też leje mi się do komory cylindra. Podejrzewam walniętą uszczelkę między karterami i simering na wale od strony magneta pewnie też.
I możiwe, że to olej z mieszanki wymieszany z olejem ze skrzyni z komory wału korbowego sie przedostał...
Jak rozbiorę wszystko to dam znać co było.
A przez ośkę sprzegła, tam się nie może dostać olej ze skrzyni?
Ja mam jeszcze sprzęgło na lince
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Pon 10:49, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Rozebrałem wszystko i wszystko wskazuje na to, że jednak olej przeciekał ze skrzyni przez sprzęgło. Bo mam sprzęgło jeszcze na lince i linka ma zaczep w tym samym koszu co magneto. I wygląda że do cięgna sprzęgła uszczelka była jakaś lewa i tam ciekło.
Ale rozebrałem cały silnik, powymieniałem uszczelki, simeringi na wale i wygląda, że teraz wszystko jest OK. Problemy z samozapłonem itp co opisywałem w innym wątku też się skończyły.
Więc super. Ale przyznam, ze wszystkie uszczelki i simeringi wcale źle nie wyglądały i nie widać były że ciekną a jednak, po wymianie problemy się skończyły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|