|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thundercat
Dołączył: 19 Cze 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:27, 07 Paź 2022 Temat postu: Opiłki w filtrze w KTM950sm |
|
|
Zmieniając olej znalazłem opiłki w sitku znajdującym się w misce olejowej. W filtrze, 2 sitku i na śrubach dramatu nie było. Ktoś ma pomysł co to może być?
2 sprawa, poci mi się przy czujniku ze zdjęcia. Co to za czujnik i czy da się go wyjąć czy trzeba wszystko rozbierać?
3 sprawa, czy olej sprawdza się na odpalonym silniku czy zgaszonym? Bo do tej pory nie wiem.
[img]https://ibb.co/PGrhJG2[/img]
[img]https://ibb.co/jMStpRv[/img]
[img]https://ibb.co/qBSbcD7[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thundercat dnia Pią 13:29, 07 Paź 2022, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 13:39, 07 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
1) wszystko co metalowe
2) nie ma zdjęcia,
3) warto korzystac z instrukcji serwisowej - znajdziesz je bez prioblemu w necie, tu masz sucha miske wiec najlepiej jazda testowa a przynajmniej rozruch silnika na chwile. zgaszony, odczekane z pół minuty i wtedy kontrola, oczywiscie moto w pionie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thundercat
Dołączył: 19 Cze 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:53, 07 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, czemu zdjęcia się nie wkleiły, ale są linki do zdjęć.
Co do sprawdzania oleju to właśnie w serwisówce po przetłumaczeniu translatorem wychodzi na to, że poziom sprawdza się na odpalonym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 14:06, 07 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
to nie jest czujnik tylko wejscie wiązki elektrycznej, czesto cieknie na łaczenu gumy z metalem - fabrycznie warto jest ciapniete silikonem, mozna rozebrac i dac nowego silikonu. jak cieknie srodkiem wiązki to ciezko cokolwiek sensownie załatac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thundercat
Dołączył: 19 Cze 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:19, 07 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Ok, dziękuję za pomoc, jeszcze tylko temat oleju, czy sprawdzać na wyłączonym silniku tak jak robiłem do tej pory. Po prostu translator mówi o odpalonym i pomyślałem, że może te opiłki od tego że z mało oleju miałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:40, 07 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
translatory działaja w serwisówkach tragicznie.... sprawdza sie na wyłączonym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|