|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Insanus
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:37, 09 Mar 2017 Temat postu: Oring wałka zdawczego |
|
|
Witajcie. Puścił mi jakiś uszczelniacz z wałka zdawczego i przez przednia zębatkę olej przedostaje się za zewnątrz i na łańcuch (automatyczne smarowanie łańcucha xd). I teraz tak, z tego co widzę na częściach zamiennych poszedł oring 19 albo uszczelniacz 21. Chyba oring bo olej idzie od wewnątrz wałka ale sam nie wiem. Teraz tak panowie potwierdźcie czy te 2 części mogą być winowajcami pocenia się z wałka i czy muszę rozpołowić silnik by wymienić te 2 rzeczy (wydaje mi się i mam nadzieję że nie muszę nawet wyciągać silnika z ramy). Mam nadzieję ze nr.20 nie ma nic wspólnego z nieszczelnością silnika.
Inna sprawa to od czego jest 3 śruba pod silnikiem? Myślałem że jest to napinacz łańcuszka rozrządu ale chyba tak nie jest bo napinacz jest z boku cylindra.
Liczę na rady
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:33, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
było tysiac razy..
albo oring albo uszczelniacz, to i to potrafi paśc. dodatkowo moze byc tylejka
zdejmij zębatke, wyciągnij tulejke - zobaczysz wtedy oringa w srodku. zacznij od wymiany oringa - najtaniej. albo zestaw oring i uszczelnaicz wtedy duza szansa ze wyeliminujesz wyciek.
przy okazji sprawdź tulejke - potrafi sie wytrzeć i wtedy uszczelnaicz nie trzyma jak powinien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Insanus
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:41, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź. Zapomniałem podać linka.. [link widoczny dla zalogowanych]
A jak wygląda trwałość łańcuszka rozrządu w silnikach lc4 400?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Insanus dnia Czw 19:42, 09 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sqra
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 21:36, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Są dostępne zestawy do uszczelnienia węzła pod kołem łańcuchowym zdawczym, zwanym potocznie, chociaż niepoprawnie "zębatką"...
Zestaw zawiera zawsze tuleję pod uszczelniacz ( tą, co się wyciera ) uszczelniacz "simering", o-ring, może zawierać śrubę do dokręcenia koła łańcuchowego lub seger w zależności od modelu.
Uwaga! Zanim kupisz AllBalls - kiepski ale wydaje się tani - sprawdź cenę oryginału! Na dziś jest jak cena zamiennika, a jakość nieporównanie lepsza! Dostępne od ręki w NMR.
Pzdr, Sqra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Insanus
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:59, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie zamawiam te uszczelniacze i zastanawiam się czy aby napewno muszę też kupic spacer bushing pod nr 20 [link widoczny dla zalogowanych] . Ta część kosztuje prawie 100 zł a na necie nie ma zamienników.. Kupować? Z tego schematu z pewnoscia kupuje też 19 i 21
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|