Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

piasta a spawanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 20:30, 19 Gru 2013    Temat postu:

ee nie ma tragedii jeszcze, ja mialem naokolo ryse i jeszcze sezon zrobilem Razz
pospawaj i bedzie good


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:34, 19 Gru 2013    Temat postu:

ja bym troche to przyfrezował w głąb i zalał wszystko spawem powinno jakis czas potrzymac Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:32, 25 Gru 2013    Temat postu:

spawanie powoduje rozhartowanie aluminium-efekt łożysko luźno siedzi i dalej jest lipa, ale jest na to patent...
kumplowi pękała "cienka" piasta w husabergu (taka jak w starych exc)-wyciął pęknięcie i zaspawał TIGiem-efekt luz na gniazdach...
a więc roztoczył piastę ok 2cm dalej w stronę środka na wymiar łożyska, wprasował ok 4 cm tuleję aluminiową o zewnętrznym rozmiarze i dla pewności przyłapał ją spawarką do piasty, w tej tulei umieścił 2 łożyska (jak w japońcach) o wymiarze wewnętrznym takim jak orginał i w nie wstawił dorobiioną dłuższą tulejkę dystansową-bangla to już sezon i co najlepsze nie poleciały ani razu te łożyska a dla porównaniu mi w 525 przy takiej samej jezdzie łozysko od napędu padło 5x...
mi też chce pękac piasta "gruba" ale nitka nie powiększa się przez cały sezon, na wszelki wypadek wynypalem sobie idealne kółko od husaberga w cenie dobrej opony Very Happy
poza tym można bez problemu stosowac koła od lc4 nawet na zabieraku (nieznieszczalne), a ponoc nawet od husqvarny, oczywiście jeśli kogos stac to moze kupowac nowe ori piasty za 900zł+montaż szprych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 11:33, 25 Gru 2013    Temat postu:

janexc200 napisał:
spawanie powoduje rozhartowanie aluminium-efekt łożysko luźno siedzi i dalej jest lipa, ale jest na to patent...


Gwoli ścisłości, to aluminium nie da się zahartować, więc nie da się go też rozhartować. Ale patent dobry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wilkxt




Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 8:42, 20 Paź 2014    Temat postu:

janexc200 napisał:

a więc roztoczył piastę ok 2cm dalej w stronę środka na wymiar łożyska, wprasował ok 4 cm tuleję aluminiową o zewnętrznym rozmiarze i dla pewności przyłapał ją spawarką do piasty, w tej tulei umieścił 2 łożyska (jak w japońcach) o wymiarze wewnętrznym takim jak orginał i w nie wstawił dorobiioną dłuższą tulejkę dystansową-bangla to już sezon i co najlepsze nie poleciały ani razu te łożyska a dla porównaniu mi w 525 przy takiej samej jezdzie łozysko od napędu padło 5x...


witam
Ja mam duży luz łożyska w gniezdzie i podobny patent był by dobry. Do roztoczenia piasty demontowałeś szprychy czy udało Ci się znalezc tokarke z tak wielkim uchwyten ze złapało całe koło?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:39, 20 Paź 2014    Temat postu:

własnie ja też zaczynam mieć ten proiblem łozyska nie wbijam tylko wkłądam ;D nie bardzo chce mi sie rozszprychowywać bo koło robione sezon temu i jest jeszcze w miare proste Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 17:52, 20 Paź 2014    Temat postu:

ja wladam nie wbiijam ale z przodu, i ciagle padaja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 18:29, 20 Paź 2014    Temat postu:

Loctite ma w swojej ofercie klej do montażu łożysk w gniazdach które są wyrobione, może warto spróbować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:23, 20 Paź 2014    Temat postu:

tak teraz włąsnie mam na klej wklejone ale znowu łozysko padło Very Happy i za każdym razem podejrzewam że bedzie coraz gorzej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaczor




Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Nie 8:33, 02 Sie 2015    Temat postu:

ten sam problem z pęknięciem:/ próbował ktoś tego spawania ? opłaca się czy siądzie po tyg ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:42, 02 Sie 2015    Temat postu:

Jeden kumpel u mnie spawał i piasta się trzymała. Sezon przejeździł później motor sprzedał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 11:48, 02 Sie 2015    Temat postu:

trzeci sezon jeżdżę na spawanej. Jednak myślę, że wszystko zależy od pęknięcia, szczególnie czy idzie dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin