Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Piasta tył problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonkup




Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:52, 03 Lis 2014    Temat postu: Piasta tył problem

Witam
Odkręciła mi się tylna zębatka zrywając 3 śruby i ocierając wahacz oraz powiększając mi otwory mocowania zębatki tył. Obawiam się że mocując nową zrobi się to samo. Co robić, macie jakieś pomysłu ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonkup




Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:55, 03 Lis 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:00, 03 Lis 2014    Temat postu:

Jedyna rozsądna opcja to napawać amelinum oraz wiercenie nowych otworów ewentualnie wymiana piasty na nową/drugą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:13, 04 Lis 2014    Temat postu:

dokładnie jak kolega wyzej napisał. napawać i wiercic, tylko trzeba to z głową zrobić żeby ładnie równo wywiercic, i ładnie pospawać.

ewentualnie ciekaw jestem czy by wytrzymało jakby to rozwiercic i zarzucić na wcisk wkładane tulejki redukcyjne pod wymiar sruby


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:27, 04 Lis 2014    Temat postu:

Też prędzej bym myślał o rozwierceniu i włożeniu tulejek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:30, 04 Lis 2014    Temat postu:

No tak tylko, że przy takim "jajku" jakie mają otwory złapać środek, tak aby zgadzały się z zębatką, będzie ciężko. Ewidentnie widać, że otwory są przesunięte a raczej rozciągnięte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonkup




Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:10, 12 Lis 2014    Temat postu:

tak to wygląda jeszcze tylko wyszlifować. Muszę jeszcze czekać na nowy napęd. Nową zębatkę potrzebuje na rozplanowanie otworów. A tak z innej beczki obecnie mam przełożenie 13 - 52, myślicie żeby zostać przy takim ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 21:32, 12 Lis 2014    Temat postu:

szymonkup napisał:
tak to wygląda jeszcze tylko wyszlifować. Muszę jeszcze czekać na nowy napęd. Nową zębatkę potrzebuje na rozplanowanie otworów. A tak z innej beczki obecnie mam przełożenie 13 - 52, myślicie żeby zostać przy takim ?


Jak ci pasuje to zostań, jak potrzebujesz np. lepsze przyśpieszenie to dopiero wtedy kombinuj.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 21:32, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin