|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonkup
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:52, 03 Lis 2014 Temat postu: Piasta tył problem |
|
|
Witam
Odkręciła mi się tylna zębatka zrywając 3 śruby i ocierając wahacz oraz powiększając mi otwory mocowania zębatki tył. Obawiam się że mocując nową zrobi się to samo. Co robić, macie jakieś pomysłu ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonkup
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:55, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:00, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jedyna rozsądna opcja to napawać amelinum oraz wiercenie nowych otworów ewentualnie wymiana piasty na nową/drugą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:13, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
dokładnie jak kolega wyzej napisał. napawać i wiercic, tylko trzeba to z głową zrobić żeby ładnie równo wywiercic, i ładnie pospawać.
ewentualnie ciekaw jestem czy by wytrzymało jakby to rozwiercic i zarzucić na wcisk wkładane tulejki redukcyjne pod wymiar sruby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:27, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Też prędzej bym myślał o rozwierceniu i włożeniu tulejek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:30, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
No tak tylko, że przy takim "jajku" jakie mają otwory złapać środek, tak aby zgadzały się z zębatką, będzie ciężko. Ewidentnie widać, że otwory są przesunięte a raczej rozciągnięte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonkup
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:10, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
tak to wygląda jeszcze tylko wyszlifować. Muszę jeszcze czekać na nowy napęd. Nową zębatkę potrzebuje na rozplanowanie otworów. A tak z innej beczki obecnie mam przełożenie 13 - 52, myślicie żeby zostać przy takim ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 21:32, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
szymonkup napisał: | tak to wygląda jeszcze tylko wyszlifować. Muszę jeszcze czekać na nowy napęd. Nową zębatkę potrzebuje na rozplanowanie otworów. A tak z innej beczki obecnie mam przełożenie 13 - 52, myślicie żeby zostać przy takim ? |
Jak ci pasuje to zostań, jak potrzebujesz np. lepsze przyśpieszenie to dopiero wtedy kombinuj.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 21:32, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|