Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwsza jazda po remoncie i....
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:36, 16 Sie 2013    Temat postu: Pierwsza jazda po remoncie i....

Witam. Właśnie mam depresje... może zacznę tak : pięknego i słonecznego dnia wczorajszego ukończyłem składanie do kupy mojego exc 450 po generalce. Nadszedł czas pierwszego odpalenia niecałe 2 sek kręcenia rozrusznikiem i tadaaaam akrap mruczy Wink wszystko okej żadnych niepokojących dźwięków, gaszony i odpalany kilka razy i wszystko gra banan na twarzy ponieważ to mój pierwszy 4t którego składałem. Czas na pierwszą przejażdżkę sprzęgło wajcha w dół i moto zgasło... oho w tym momencie dowiedziałem się że niema sprzęgła lecz wydaje mi się że to kwestja odpowietrzenia ale z ciekawości zacząłem macha dźwignią zmiany biegów i ku memu zdziwieniu "jedynka" nie była jedynką tylko bodajże 2 lub 3... lecąc od dołu jest tak 1,2,luz,luz,5,6 no i załamka... źle złożona skrzynia ale najlepsze jest to że skrzynie wyciągałem i wkłądałem w jednym kawałku nie rozpoławiałem na poszczególne tryby jedynie programator leżał osobno ale wpasowałem tak że nic nie wadziło i myślałem że tak ma by kręce wałkami obracają sie myśle jest git ale widocznie tak nie było... i teraz moje pytanie łudze sie tylko że bycmoże ta zewnętrzna częś programatora jest źle założona ta od stony sprzęgła... ale sam już nie wiem... strzeliłęm sobie w łeb za duża odpowiedzialnośc na siebie wzięta i tak to jest.. aż żal go rozbierac zero wycieków wszystko takie świerze spasowane nie powinno by rozkręcane przynajmniej przez 2 sezony a tu taka lipa... pocieszcie mnie jakoś chłopaki Sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez makperson dnia Pią 9:40, 16 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:02, 16 Sie 2013    Temat postu:

Dokładnie zacznij od tego kółka zębatego co jest na końcu programatora i zobacz jak wygląda.
Fotka z 2T ale w 4T jest chyba tak samo. Na zdjęciu jest luz, czyli rolka jest na wierzchołku zęba które jest spiłowane pod rolkę. Reszta ma szpiczaste wierzchołki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:02, 16 Sie 2013    Temat postu:

a próbowałeś się tym przejechać i za każdym razem tak samo? jak wchodzą biegi dobrze bez oporów czy trzeba trochę się naszarpać tą wajchą. Jeśli faktycznie skrzynię całą wyciągałeś i jej nie ruszałeś to obstawiam że coś z mechanizmem zmiany biegów jest. Zrzuć pokrywę od sprzęgła i zobacz co tam się dziej . Jeśli na sucho (tzn. z rozebranym silnikiem) było ok to teraz też musi być ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:22, 16 Sie 2013    Temat postu:

hacker dzięki bardzo od razu mam to przed oczami jak to skłądałem że ta rolka nie była na tym wycięciu... idę zaraz zlewa olej i rozkręce to i oblukam... biegi raczej z normalną siłą wchodzą tylko właśnie raz jest raz niema nagle luz sie wbija takie bajery ;/ dzięki chłopaki


Edit: Byłem, rozebrałem, sprawdziłem i jest tak na wypustce gdzie ma by luz jest bieg... czyli programator;/ tylko czy jest możliwoś żeby wodziki weszły w programator źle? myślałem że jak każda wejdzie i nic nie blokuje to jest okej ale może one mają jakieś swoje przypisane dokładniej miejsca lub ten dżings który jest na zdjęciu tak jakby przedłużenie tego programatora (nie wiem jak to sie nazywa) można go założyc w 2 strony jest taka możliwośc że przez to że jest na odwrót dzieją mi się takie cuda? poradźcie coś

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez makperson dnia Pią 17:22, 16 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:49, 16 Sie 2013    Temat postu:

tej gwiazdki nie da sie przykręcić odwrotnie ponieważ ma nie symetrycznie wyfrezowany rowek i tylko w jednym położeniu pasuje do programatora.
Przy składaniu silnika zawsze trzeba sprawdzic poprawnosc działania skrzyni biegów po skreceniu karterów "na sucho" wtedy unikamy takich niespodzianek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:51, 16 Sie 2013    Temat postu:

czyli nie obejdzie się bez rozbierania;//// uszczelki poszły się *****

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Pią 18:58, 16 Sie 2013    Temat postu:

No cóż, człowiek uczy się na błędach :/ sam wielokrotnie to przerabiałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:13, 16 Sie 2013    Temat postu:

ustaw na tej gwiazdce, w podcięciu który wskazuje na luz tak jak hacker pisał, jakl tam nie ma luzu, to niestety, silnik na stół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolmx




Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:37, 16 Sie 2013    Temat postu:

Sprawdz jeszcze ten wybierak czy dobrze wbija biegi bo ja jak ostatnio skladałem to tylko ze w Aprili to odwrotenie załozyłem podkładke i tez nie chciały wchodzic.Zapytam sie jeszcze czy dobrze odbija ten wybierak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:41, 16 Sie 2013    Temat postu:

biegi niestety wchodzą w miare dobrze;/ w miejscu tego wycięcia zamiast luzu jest bieg... w serwisówce nie było specjalnych zaleceń jak wodziki mają być poustawiane w programatorze więc jak włożyłem i nic sie nie blokowało ty myślałem że jest git

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią 22:12, 16 Sie 2013    Temat postu:

Też taki motyw przerabiałem, źle złożyłem skrzynię i miałem też tak pomieszane biegi Sad , niestety rozbieranko ... i nowy kpl. uszczelek Sad , niestety nauka kosztuje Confused

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Keny dnia Pią 22:13, 16 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 23:12, 16 Sie 2013    Temat postu:

A wodziki wyciągałeś z wałków czy też razem w całości ze skrzynia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:15, 17 Sie 2013    Temat postu:

wyciągałem wodziki ale one mają miejsca swoje i wydaje mi sie że dobrze włożyłem no cóż dzisiaj powoli się za to zabiorę i przy okazji łańcuszek wymienie bo cykał po pierwszym odpaleniu do 450 exc '05 96 ogniw?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:52, 17 Sie 2013    Temat postu:

Z tego co ja pamiętam to wodziki są chyba różne dolne i górne.
I mogą wyglądać tak samo ale tak nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 11:37, 17 Sie 2013    Temat postu:

Właśnie o to chodzi nie wiem jak w 4t ale u mnie każdy jest inny choćby dla tego ze jeden ma wycięcie na tryby jeśli dobrze pamiętam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin