Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pomoc z głowicą sxf 250 2006

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 21:49, 05 Mar 2014    Temat postu: pomoc z głowicą sxf 250 2006

Witam, potrzebuję pomocy w sprawie mojej głowicy. Otóż mam nowa głowicę i zastanawia mnie po co jest otwór zaraz przy wlocie od strony dolotu do zaworów. Poniżej zamieszczam zdjęcia, w którym miejscu się to znajduje i o co mi chodzi:) Patrzyłem u kolegi, który ma taki sam model i tam jest to zaślepione, patrzyłem na stronach z częściami od KTMa ale nie ma pokazanej tam żadnej zatyczki, zaślepki lub coś w tym stylu:( i teraz moje pytanie czy mogę to nagwintować i wkręcić śrubę aby było szczelne? czy co z tym zrobić? pomóżcie proszę...





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 22:45, 05 Mar 2014    Temat postu:

w manualu silnika też nic o tym nie ma, to jest na wylot ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 7:14, 06 Mar 2014    Temat postu:

Wiem, że w manualu nic nie ma bo właśnie szukałem, żeby nie wyjść na jakiegoś leszcza;P tak ten otwór jest na wylot, wychodzi aż pod prowadnicę zaworową

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 8:27, 06 Mar 2014    Temat postu:

Jeżeli miałoby to mieć jakieś połączenie to stawiam na gaźnik lub na jakieś połączenie z zaworem do dopalania spalin lub kranikiem podciśnieniowym.
Jednak nigdzie się z tym nie spotkałem na necie.
Więc najlepiej będzie jak to zaślepisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 8:42, 06 Mar 2014    Temat postu:

Okej dziękuję wam za szybka pomoc:)
temat można usunać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 11:23, 06 Mar 2014    Temat postu:

Witam czasami w procesie obróbki technologicznej odlewu jakim jest głowica i nie tylko stosuje się dodatkowe otwory umożliwiające obróbkę kanałów lecz są one zaślepiane od razu na taśmie produkcyjnej.Tu u Ciebie jest to otwór znacznej średnicy i do tego otwarty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Czw 13:17, 06 Mar 2014    Temat postu:

Jeśli dobrze pamiętam to jest to kanał do smarowania rozrządu. Możesz go zaślepić ale jedynie część wychodzącą na zewnątrz (mam nadzieję, że rozumiesz o czym piszę). Jeśli go całkowicie zaślepisz to zatrzesz sobie szybko głowicę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GIENIU




Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POLAND

PostWysłany: Pią 21:15, 07 Mar 2014    Temat postu:

u mnie w silnikach jest taka zaslepka w tym otworze, zerknij na foto, bede jutro przygotowywał moto do wyjazdu to zerkne na silniki i dam znac jak jest zatkane

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 21:58, 07 Mar 2014    Temat postu:

Typowa zaślepka zwana "Brok" nie jest ona głęboka i zazwyczaj jest efektem ubocznym pozostałym po obróbce bądź odlewaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:56, 07 Mar 2014    Temat postu:

Nie tylko. Brok służy również przeciw pęknięciu głowicy czy te bloku silnika w wyniku zamarzniętego płynu w układzie chłodzenia.
Zamiast pęknąć po porostu wywali Tobie broka.
Było ostatnio o tym w TVN Turbo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 1:57, 08 Mar 2014    Temat postu:

Na pewno zacznie od broka ale blok silnika i tak może pęknąć w przypadku zamarznięcia wody. W przypadku tej glowicy myślę że był przez niego jakiś nawiert i zapomnieli go zaślepić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 10:55, 08 Mar 2014    Temat postu:

Widocznie Chińczyk,który jest odpowiedzialny z zakładanie broków na taśmie w tym czasie zrobił sobie przerwę na fajkę i poszło kilka sztuk w świat bez kapselka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin