Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pompa oleju....zatarta?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlj




Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: Sob 18:15, 12 Sty 2019    Temat postu: Pompa oleju....zatarta?

No wiec rozbierając silnik (Husq FC 450 MY2014) do gruntownego serwisu natknąłem się na taką sytuację:
[link widoczny dla zalogowanych]
Rorot pompy wyrażnie dostał w du.ę. Nawet nie zstanawiałem się czy zamówić nowy, ale martwi mnie też inna rzecz:
[link widoczny dla zalogowanych]
Gniazdo w którym pracuje rotor pompy również dostało swoje. Co w takiej sytuacji? Ładować nowy środek i mieć nadzieję że będzie ok? czy jednak coś z tym fantem trzeba zrobić?
Zetknęliście się z takim tematem? Czy to normalne zużycie, czy jednak coś było w silniku nie tak?
Dodam, że silnik prawdopodobnie 180mh, nie rozbierany, a przynajmniej na taki wyglądał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:41, 12 Sty 2019    Temat postu:

nie wygląda to najgorzej powiem ci szczerze - w wiekszosci RFSów pompy wygladaja duzo gorzej a pompują jak trzeba, pewnie jakies spadki sa ale bym sie nie przejmował, zamontował nowy rotor i tyle, tam w zasadzie innej opcji prócz wymiany karterów nie ma - ale najwazniejsze jest pasowanie rotora do siebie.
wystarczy jakis opiłek i bedzie darło - ale tu mówie tragedii nie ma jeszcze całkiem - nawet bym rzekł że o ile luzy miedzy czesciami rotora są ok to bym gwarantował że na tym bedzie moto jeździło bezproblemowo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlj




Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: Nie 12:12, 13 Sty 2019    Temat postu:

Dzięki, bo już się martwiłem że to coś poważnego. Pójdzie nowy rotor i trzeba będzie przy kolejnym tłoku zajrzeć co tam słychać w pompie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin