Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Porada! Prosty sposób na zdjęcie zblokowanego kickstarter-a

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziolekz




Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 13:43, 26 Kwi 2013    Temat postu: Porada! Prosty sposób na zdjęcie zblokowanego kickstarter-a

Na tą poradę wpadłem przypadkiem i pewnie się komuś przyda. Akurat sposób pokazany jest na Kawce ale pewnie w Kacie jest tak samo.
Wystarczy odkręcać śrubę mocująca kiedy kopka jest rozłożona. Śruba zahaczy kopniaka i będzie go ściągać z wieloklin-u.

Źrudło:
[link widoczny dla zalogowanych]






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ziolekz dnia Pią 13:44, 26 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 19:08, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Nie wiedziałem że są takie problemy przy zdjęciu kopniaka. No ale cóż nie latałem na nowym sprzęcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:05, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Nie wiedziałem że są takie problemy przy zdjęciu kopniaka. No ale cóż nie latałem na nowym sprzęcie


Chciałem to samo napisać.
Przydałaby się raczej rada co zrobić aby kopniak się nie odkręcałVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 22:23, 26 Kwi 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:

Przydałaby się raczej rada co zrobić aby kopniak się nie odkręcałVery Happy


klej do gwintów loctite


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:33, 26 Kwi 2013    Temat postu:

klej nie pomaga - przynajmniej ten średni
na mocny się troszkę boję dawać, że później nie odkręcę bo śruby są z gównolitu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:35, 26 Kwi 2013    Temat postu:

asteros - nowy sprzert czy stary, zaleca sie żeby wieloklin zakłądać na klej, przez to minimalizują sie luzy, i wszystko mniej dostaje w tyłek. potem przy demontażu rzeczywiscie czasami jest problem Razz ale srubokręt czy byle klucz i sie łatwo podważa

i co do odkręcania - ja miałem byle srube fakt dłuzsza niz oryginalna ale sie nagminnie wykręcała. i postanowiłem zakupic oryginalną podkładke i srube, niestety nie kosztowało to mało bo chyba 14 zł ( 10 zł podkładka, 4 zł sruba jak pamiętam ) wiec jak za takie pierdołki to sporo.... ale po przykręceniu nie poluzowało mi sie ani razu. wiec w sumie wole wydać 15 zł na porządne skręcenie ( jak ktoś nie ma oryginalnej sruby ;P ) niż potem kupowac kopke za kilka stówek ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 23:14, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Czyli wieloklin też mam smarować klejem do gwintów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 7:31, 27 Kwi 2013    Temat postu:

tak mi polecili w serwisie KTMa :d mój wieloklin też nie jest idealny juz, i po załozeniu ( bez dokręcania) czuć ze ma luz lekki. po uzyciu kleju luz sie kasuj i wszystko fajnie sztywniej pracuje i mniejsze ryzyko uszkodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 8:33, 27 Kwi 2013    Temat postu:

No u mnie klej by niewiele dał bo wielokliny miałem tak dojechane że kopka sama spada po odkręceniu ale nigdy nie miałem problemu z odkręcającą się kopką. Raz zgubiłem nóżke na muldach ale jeździło dwóch typków na WR i mi powiedzieli gdzie leży Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 8:17, 02 Maj 2013    Temat postu:

To w kawałsraki może i działą ale w ktm przecież śróba jest niżej i o nic nie zahaczy podczas odkrecania.
A śrubę owszem trzeba na loctite, odkręcenia tej śruby zdarzaja się często w starszych maszynach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Pią 1:08, 03 Maj 2013    Temat postu:

To jest koledzy wielowypust, a nie wieloklin.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin