|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolekz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 13:43, 26 Kwi 2013 Temat postu: Porada! Prosty sposób na zdjęcie zblokowanego kickstarter-a |
|
|
Na tą poradę wpadłem przypadkiem i pewnie się komuś przyda. Akurat sposób pokazany jest na Kawce ale pewnie w Kacie jest tak samo.
Wystarczy odkręcać śrubę mocująca kiedy kopka jest rozłożona. Śruba zahaczy kopniaka i będzie go ściągać z wieloklin-u.
Źrudło:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ziolekz dnia Pią 13:44, 26 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 19:08, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiedziałem że są takie problemy przy zdjęciu kopniaka. No ale cóż nie latałem na nowym sprzęcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:05, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Nie wiedziałem że są takie problemy przy zdjęciu kopniaka. No ale cóż nie latałem na nowym sprzęcie |
Chciałem to samo napisać.
Przydałaby się raczej rada co zrobić aby kopniak się nie odkręcał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 22:23, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: |
Przydałaby się raczej rada co zrobić aby kopniak się nie odkręcał |
klej do gwintów loctite
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:33, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
klej nie pomaga - przynajmniej ten średni
na mocny się troszkę boję dawać, że później nie odkręcę bo śruby są z gównolitu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:35, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
asteros - nowy sprzert czy stary, zaleca sie żeby wieloklin zakłądać na klej, przez to minimalizują sie luzy, i wszystko mniej dostaje w tyłek. potem przy demontażu rzeczywiscie czasami jest problem ale srubokręt czy byle klucz i sie łatwo podważa
i co do odkręcania - ja miałem byle srube fakt dłuzsza niz oryginalna ale sie nagminnie wykręcała. i postanowiłem zakupic oryginalną podkładke i srube, niestety nie kosztowało to mało bo chyba 14 zł ( 10 zł podkładka, 4 zł sruba jak pamiętam ) wiec jak za takie pierdołki to sporo.... ale po przykręceniu nie poluzowało mi sie ani razu. wiec w sumie wole wydać 15 zł na porządne skręcenie ( jak ktoś nie ma oryginalnej sruby ;P ) niż potem kupowac kopke za kilka stówek ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 23:14, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli wieloklin też mam smarować klejem do gwintów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 7:31, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
tak mi polecili w serwisie KTMa :d mój wieloklin też nie jest idealny juz, i po załozeniu ( bez dokręcania) czuć ze ma luz lekki. po uzyciu kleju luz sie kasuj i wszystko fajnie sztywniej pracuje i mniejsze ryzyko uszkodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 8:33, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
No u mnie klej by niewiele dał bo wielokliny miałem tak dojechane że kopka sama spada po odkręceniu ale nigdy nie miałem problemu z odkręcającą się kopką. Raz zgubiłem nóżke na muldach ale jeździło dwóch typków na WR i mi powiedzieli gdzie leży
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 8:17, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To w kawałsraki może i działą ale w ktm przecież śróba jest niżej i o nic nie zahaczy podczas odkrecania.
A śrubę owszem trzeba na loctite, odkręcenia tej śruby zdarzaja się często w starszych maszynach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|