|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw 14:51, 16 Paź 2014 Temat postu: Powod wolnego schodzenia obrotow |
|
|
Co moze byc powodem wolnego zejsca z obrotow w ktm exc 450. Gdy ustawie pokretlem wyzsze obroty to bardzo wolno z nich schodzi w dolnym zakresie, jednynia jak ustawie pokretlem na bardzo niskie ze nawet potrafi zgasnac to schodzi duzo lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 14:59, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
moze byc gdzies nieszczelnosc, moze cos sie blokować przepustnica albo linki. no i źle ustawiony gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 15:26, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
To prawdopodobnie bd zużyta przepustnica lub korpus gaźnika, mam ten sam problem w Wr którą robię. Tuż przed minimalnymi obrotami nie schodzi z obrotów. Może w twoim przypadku bd inny powód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 15:49, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ja mam ostro wysmiganą przepustnice ;D lata na kilka mm przód tył, ale problemu z obrotami nie mam ;D
ale czasami jak mooooocno ją zgrzeje to czuje że minimalnie rosną niskie obroty ( czuje jak np puszczam gaz i nie hamuje tak gwałtownie silnikiem ) ale to bardzo rzadko w sumie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:16, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
też mam wyjechaną przepustnicę i obroty malina
wolno schodzące to za uboga mieszanka - lewe powietrze lub zła mieszanka na śrubie/dyszy wolnych
teraz robi się zimniej więc mieszanki będą robić się uboższe
przegrzany silnik będzie miał wysokie obroty ponieważ przegrzany silnik ma identyczne objawy jak uboga mieszanka
problem z obrotami i przegrzanym silnikiem miałem kiedy siedziała w nim żeliwna tuleja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:36, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Efekt wyjechanej przepustnicy miałem też przy quadzie. Tyle że tam obroty typowo się zawieszały. Energicznie dodawało się gazu ze 3razy i spadały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw 10:59, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
A u mnie jest tak ze najczęściej jak zwalniam ma 3-2biegu to wolno spadają a gdy się zatrzymam i przekręce pokrętłem na niższe obroty to moto prawidłowo schodzi ale po puszczeniu manetki gaśnie bo obroty są za niskie a gdy podkręce to trzyma ale znowu wolno z nich schdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 11:17, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
bo nie śrubą od obrotów masz regulować tylko śrubą od mieszanki i obrotów
dodatkowo sprawdź może też ustawienia TPS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw 11:48, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zwiększa się kręcąc w prawo a zmniejsza w lewo ? W moim przypadku będzie trzeba zwiększyć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:27, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
śruba od mieszanki to śruba paliwa, jak wkręcasz to zmniejszasz ilość paliwa, jak wykręcasz to dajesz więcej paliwa do mieszanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:57, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witam kolego miałem ten sam problem co ty i wzbogaciłem mieszankę wykręcając śrubę o dosłownie 1/4 obrotu i Kat schodzi z obrotów prawidłowo w twoim przypadku obstawiam ta przyczynę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 17:41, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
snajper1212 napisał: | Zwiększa się kręcąc w prawo a zmniejsza w lewo ? W moim przypadku będzie trzeba zwiększyć ? |
W instrukcji serwisowej masz fajnie opisane jak znaleźć dobre obroty, rozgrzewasz sprzęt, ustawiasz nisko obroty i kręcisz śrubą od mieszanki, jak znajdziesz punkt w obrocie śruby gdzie masz najwyższe obroty to wzbogacasz o 1/4 obrotu (odkręcasz). Ale to wszystko w instrukcji fajnie jest opisane.
Jak ci wolno schodzi, to najpierw zaobserwuj jak zachowuje się linka/linki gazu przygaźniku, czy chodzi bez oporu przy odkręcaniu i powracaniu. Jeżeli tam jest w porządku to gaźnik do regulacji najpierw śruba regulacyjna mieszanki wolnych obrotów (od dołu w gaźniku) i ocena stanu zużycia, przepustnica itd.
Zrobiło się chłodniej i trzeba dać dla KTMa bogatszą mieszankę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 17:43, 06 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|