Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Powod wolnego schodzenia obrotow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 14:51, 16 Paź 2014    Temat postu: Powod wolnego schodzenia obrotow

Co moze byc powodem wolnego zejsca z obrotow w ktm exc 450. Gdy ustawie pokretlem wyzsze obroty to bardzo wolno z nich schodzi w dolnym zakresie, jednynia jak ustawie pokretlem na bardzo niskie ze nawet potrafi zgasnac to schodzi duzo lepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 14:59, 16 Paź 2014    Temat postu:

moze byc gdzies nieszczelnosc, moze cos sie blokować przepustnica albo linki. no i źle ustawiony gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 15:26, 16 Paź 2014    Temat postu:

To prawdopodobnie bd zużyta przepustnica lub korpus gaźnika, mam ten sam problem w Wr którą robię. Tuż przed minimalnymi obrotami nie schodzi z obrotów. Może w twoim przypadku bd inny powód.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 15:49, 16 Paź 2014    Temat postu:

ja mam ostro wysmiganą przepustnice ;D lata na kilka mm przód tył, ale problemu z obrotami nie mam ;D

ale czasami jak mooooocno ją zgrzeje to czuje że minimalnie rosną niskie obroty ( czuje jak np puszczam gaz i nie hamuje tak gwałtownie silnikiem ) ale to bardzo rzadko w sumie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 16:16, 16 Paź 2014    Temat postu:

też mam wyjechaną przepustnicę i obroty malina

wolno schodzące to za uboga mieszanka - lewe powietrze lub zła mieszanka na śrubie/dyszy wolnych
teraz robi się zimniej więc mieszanki będą robić się uboższe
przegrzany silnik będzie miał wysokie obroty ponieważ przegrzany silnik ma identyczne objawy jak uboga mieszanka

problem z obrotami i przegrzanym silnikiem miałem kiedy siedziała w nim żeliwna tuleja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:36, 16 Paź 2014    Temat postu:

Efekt wyjechanej przepustnicy miałem też przy quadzie. Tyle że tam obroty typowo się zawieszały. Energicznie dodawało się gazu ze 3razy i spadały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 10:59, 06 Lis 2014    Temat postu:

A u mnie jest tak ze najczęściej jak zwalniam ma 3-2biegu to wolno spadają a gdy się zatrzymam i przekręce pokrętłem na niższe obroty to moto prawidłowo schodzi ale po puszczeniu manetki gaśnie bo obroty są za niskie a gdy podkręce to trzyma ale znowu wolno z nich schdzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 11:17, 06 Lis 2014    Temat postu:

bo nie śrubą od obrotów masz regulować tylko śrubą od mieszanki i obrotów
dodatkowo sprawdź może też ustawienia TPS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 11:48, 06 Lis 2014    Temat postu:

Zwiększa się kręcąc w prawo a zmniejsza w lewo ? W moim przypadku będzie trzeba zwiększyć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 13:27, 06 Lis 2014    Temat postu:

śruba od mieszanki to śruba paliwa, jak wkręcasz to zmniejszasz ilość paliwa, jak wykręcasz to dajesz więcej paliwa do mieszanki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
digidy




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:57, 06 Lis 2014    Temat postu:

Witam kolego miałem ten sam problem co ty i wzbogaciłem mieszankę wykręcając śrubę o dosłownie 1/4 obrotu i Kat schodzi z obrotów prawidłowo w twoim przypadku obstawiam ta przyczynę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Czw 17:41, 06 Lis 2014    Temat postu:

snajper1212 napisał:
Zwiększa się kręcąc w prawo a zmniejsza w lewo ? W moim przypadku będzie trzeba zwiększyć ?


W instrukcji serwisowej masz fajnie opisane jak znaleźć dobre obroty, rozgrzewasz sprzęt, ustawiasz nisko obroty i kręcisz śrubą od mieszanki, jak znajdziesz punkt w obrocie śruby gdzie masz najwyższe obroty to wzbogacasz o 1/4 obrotu (odkręcasz). Ale to wszystko w instrukcji fajnie jest opisane.

Jak ci wolno schodzi, to najpierw zaobserwuj jak zachowuje się linka/linki gazu przygaźniku, czy chodzi bez oporu przy odkręcaniu i powracaniu. Jeżeli tam jest w porządku to gaźnik do regulacji najpierw śruba regulacyjna mieszanki wolnych obrotów (od dołu w gaźniku) i ocena stanu zużycia, przepustnica itd.

Zrobiło się chłodniej i trzeba dać dla KTMa bogatszą mieszankę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 17:43, 06 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin