Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem Dławi sie i przerywa na rozgrzanym silniku EXC250 4t

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 12:29, 21 Lip 2015    Temat postu: Problem Dławi sie i przerywa na rozgrzanym silniku EXC250 4t

Witajcie mam problem znow ,
przed remontem bylo to samo teraz znow

na zimnym moto Odpala od strzała cyk starterem i pali wsiadam jade ,
jade na wolnych daje mu mocno gazu przydusi sie i dopiero ciagnie , pompke przyspieszacza zrobilem spinka plastikowa podobnie jest

ale problem jest w tym ze jak moto sie rozgrzeje mocno nawet na biegu jałowym daje mu w pedzel a on na wysokich obrotach prawie wql nie wchodz dlawi sie i przerywa , pod obciazeniem np górka podchodzi ale tez sie dławi no masakra jakas zrobilem remont , uszczelki tłok wossner , zawory wyregulowane 0,12 na ssacym i wydechu
i problem jest caly czas , zmienilem swiece to samo ;/ no juz nie wiem moze wy mi pomozecie , czy to gaznik czy cos innego moze jakies propozycje cos w tym stylu ?

Czekam i dzieki ! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 12:30, 21 Lip 2015    Temat postu:

MOtor KTM exc 250 4t 2004 r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 13:46, 21 Lip 2015    Temat postu:

albo gaźnik do regulacji (iglica, dysza główna) albo zapłon masz walnięty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:28, 21 Lip 2015    Temat postu:

rozmiary dysz w gazniku zgadzają się?(org.), mi tam coś pachnie z prądem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:14, 21 Lip 2015    Temat postu:

mowa o motocyklu w ruchu:
jak jedziesz i przyśpieszasz to dławi się w momencie otwarcia gazu a później jedzie normalnie?
czy po dodaniu gazu dławi się a później się rozkręca i jedzie normalnie na wysokich obrotach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 18:40, 21 Lip 2015    Temat postu:

na zimny jak stoi na jałowych dam mu gazu mocno przydławi sie i pozniej jest normalnie a jak powoli dodaje to jest wszystko dobrze

Natomiast jak moto sie rozgrzeje w terenie mocno to juz sie nie wkreca dusi sie , dlawi , i przerywa , nie pracuje tak jak powienien gasnie na wolnych i ciezko odpala


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 18:40, 21 Lip 2015    Temat postu:

i jak sie rozgrzeje , to nie wazne czy on jedzie czy stoi tak samo jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:52, 21 Lip 2015    Temat postu:

Jeśli regulacje gaźnika nic nie dają to trzeba wykonać pomiary prądów wychodzących z elektrowni( cewek). Bardzo możliwe że masz uszkodzone uzwojenie które dopiero po rozgrzaniu daje za słaby prąd. Miałem identyczny przypadek w identycznym motocyklu. Najlepiej i najprościej przełożyć cewki ze sprawnego moto.
Oczywiście przyczyną mogą być jeszcze np. fajka, przewód WN, świeca, uszkodzone kable, uszkodzone/zaśniedziałe złączki, uszkodzony gaźnik, rozregulowany gaźnik, lewe powietrze, uszkodzony moduł, zawory.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 18:53, 21 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek
Gość






PostWysłany: Śro 18:11, 22 Lip 2015    Temat postu:

Miałem EXC 250 2006 czyli też silnik RFS. Zrobiłem remont (tłok, zawory, głowica itp. Silnik chodził tak samo jak wcześniej czyli słaby i zadycha po dodaniu gazu. Troche pomogła zabawa z dyszami w gażniku i zmianą położenia iglicy. Generalnie EXC 250 na RFS to padaka, nawet czasopisma które testowały go jako nowy uznały że ten silnik to niewypał.
Najlepsza opcja to zmiana moto:)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:00, 22 Lip 2015    Temat postu:

250 jest bardzo słaba ale to nie jest niewypał.
To co ty opisujesz to wynik złej regulacji gaźnika. Próbowałeś zmiany długości wytrysku paliwa przez zastosowanie Hondowskiej membrany albo zrobienie BK mod?
Próbowałeś zainstalować zestaw dysz JD?
Dużo KTM-ów o różnych pojemnościach ma takie problemy i jest to wynik kiepskiego fabrycznego ustawienia gaźnika. I bardzo długiego wytrysku paliwa przez AP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertzet




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 22:21, 20 Sie 2015    Temat postu:

dobra problem rozwiązany , odałem moto do mechanika , okazało sie ze w gazniku 3 dysze były nie od tego modelu były za duze , moto teraz chodzi rewelacyjnie cacuszko hehe

A druga sprawa, mówicie ze silnik bardzo słaby , to wydaje mi sie ze chyba jezdziliscie najakis trupach rozje...anych , stalismy w 3 honda crf250r 2008r i hysqwarna tc 250 2010 r wiec pierwsze dwia biegi ja na ktm pierwzy pozniej honda oo o metr dalej a huska równo ze mna , wiec chyba nie musze mowic , wydaje mi sie ze nie jezdziliscie na nim itp jak dla mnie super maszyna daje rade w kazdym terenie koło z 2 do 5 przebijam
pozdrawiam !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin