|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 20:56, 27 Cze 2015 Temat postu: Problem Prawdopodobnie Uszczelka pod głowicą |
|
|
Witam , mam problem w trakcie jazdy wywaliło mi wode i motor przestał sie wkrecać na obroty , wydaje mi sie ze to uszczelka pod głowica Ktm Exc 250 4t 2004 r
Jakie sa wasze przypuszczenia , i jesli to uszczelka to kupowac w serwisie orginał i co jeszcze dokupic przy wymianie uszczelki pod głowica > Pilne
i dzieki za odpowiedz z góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:35, 27 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
w ktmie najlepiej sprawdzają sie oryginalne uszczelki,
przypuszczać sobie mozna... rozbieraj i diagnozuj. moze to całkiem cos innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 10:50, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
w poniedziałek bede rozbierał i patrzył , a henio12323 myslisz ze co to jeszcze moze byc ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:16, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
nie chce mi sie nawet wypisywać bo i tak to do niczego nie doprowadzi, bez rozbiórki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 12:23, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
wiec tak po ogolnych ogledzinach wyszło cos takiego ,
po prawej stronie z silnika wychodzi ta rurka / waz
[IMG]http://i58.tinypic.com/2enccis.jpg[/IMG]
i po drugiej stronie lewej on przechodzi i sie konczy i sobie wisi i leci mi z niej olej jak chodzi silnik i dmucha z tego weżyka pryska olejem
[IMG]http://i62.tinypic.com/syxaax.jpg[/IMG]
i co to za przyczyna tłok do wymiany ?? daje przedmuch w doł i wywala olej ??? Pomocy !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 13:35, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Zwalaj głowice i cylek do sprawdzenia tłok i pierścienie masz przedmuch do komory silnikowej dlatego wywala odmą olej.Oczywiście stan oleju nalałeś jak należy(nie muszę chyba pytać o takie rzeczy)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 13:52, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
nie nie stan oleju był dobry nie bylo za duzo , tak wlasnie bede zdejmował i patrzył , tłok i pierscienie pojda nowe na pewno a cylek wydaje mi sie ze nie bedzie uszkodzony , wiec koszta tłoka i roboty beda planowanie głowicy nowe uszczelki i to wszytko chyba ze w głebi cos jeszcze wyjdzie zawory itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 22:34, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Pany , sprawa tego typu , tłok wygląda na w miare dobry ale jak juz rozłozyłem to wsadze nowy , teraz jaki tłok jakiej firmy ? wossner , vertax czy prox??
jakiej firmy łancuszek rozrzadu
??
i tak bo zdjołem wszystko , tlok tak jak mowilem wyglada na w miare dobry zdjołem pierscien włozyłem go w cylek , przerwa jest okolo 0,8 , 1 mm i przez to mogłby miec przedmuch ??
zawory raczej niemaja z przedmuchem nic wspolnego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 23:11, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Uszczelka głowicy czasami nie puściła w kierunku łańcuszka rozrządu,sprawdzałeś jej stan w tym miejscu?
W manual masz podane jaka powinna być przerwa na zamkach pierścieni jak to sprawdzać i w którym miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Wto 23:15, 30 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 5:31, 01 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Widzę że wszystko robisz na "oko"
A na oko to można umrzeć w szpitalu.
Pierścienie sprawdza się szczelinomierzem.
Tłok mikrometrem.
A cylinder średnicówką.
Łańcuszek rozrządu najlepiej OEM z serwisu KTM! Bo zaraz ktoś Ci wciśnie podróbę DID-a.
Tłok wossner, prox jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:39, 01 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
ja do tego rocznika proxa nie polecam, ma głębokie rowki na powierzchni i szybko sie wyciera. ja z kolei polecam oryginał, czasem da sie w dobrej kasie wyrwać.
łancuszek tylko oryginał IWIS z allegro wychodzi niezła cena.
zawory rozpinaj i też patrz,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 15:09, 01 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
juz doszedłem oco chodzi , przypominam ze ktm był nie dawno kupiony 3 tyg temu , wiec tak , gosc dał mi do niego tłok bo zmieniał dal mi stary napisane na nim jest ELKO
zobaczyłem ze ten tłok co siedział w srodku ma duzy luz , i wyszło na to ze ten co mi dał elko jest taki sam ktory siedzial w srodku ten sam wymiar , a nie selekcje wyzej , dzis zaworze cylek do mierzenia i gosc mi powie ktora selekcje wsadzic i wydaje mi sieze w tym tkwił problem , bo za luzny tłok i przepuszczało .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 11:57, 02 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
elko z tego co wiem, przynajmniej w wiekszych moto ma tylko 2 selekcje 1 i 2. 1 zwykle idzie na 1 montaż, a potem same dwójki leca. wiec nic dziwnego. pozatym nawet jak masz 5 selekcji to spokojnie mozesz 2-3 tłoki tej samej selekcji wrzucać nawet jak cylindra nie uszkodzisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 17:30, 02 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Cylek jest w bardzo dobrym stanie mechanik powiedział ze super , zmirzył i mowi zeby wsadzic 74,96 jedna setke wiecej niz nominał ,
teraz tak , szukam łancuszka rozrządu , wszedzie sa do 450 520 525 a do 250 exc ciezko znalesc , orginał kolo 300 zł ;o szok , szukam chyba dida ale gdzie allegro nie ma do ktm mojego modelu ,
i roznica w zebach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:59, 02 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
bo did nie robi do tego modelu
do 250tki pewnie idzie taki sam jak do 525, moze jedynie być długosc inna - mozna zawsze skrócić. do SXa chyba wychodził yteż którsze nie 96 ogniw a 94 jak kojarze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|