rav220
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Pon 18:56, 02 Mar 2015 Temat postu: problem z cisnieniem oleju |
|
|
Witam forumowiczow
Kupilem ktm gs620 duke z 96r. z przebiegiem prawie 50tys., zadnego kopcenia z ukladu wydechowego i mam kilka pytan odnosnie cisnienia oleju i jego kontrolki.
Po rozgrzaniu silnika i jego ponownym rozruchu kontrolka cisnienia oleju gasnie dopiero po 4-5 sek. Zdarzylo mi sie ze pociagnolem od 0 do 140 z max przyspieszeniem, pozniej szybkie hamowanie i znowu max przyspieszenie w okolce 140 i zapalila sie kontrolka oleju. Wylaczylem silnik poczekalem 15sek odpalilem i kontrolka gasnie tak jak wczesniej, czyli po 4-5sek. Powtorzylem sytuacje i sprawa sie powtarza.
Przy odpalaniu zimnego moto wydaje mi sie ze kontrolka oleju gasla szybko, ewentualnie wyzsze obroty na ssaniu powodowaly szybkie gasniecie kontrolki. Nie jestem pewien jak to bylo do konca, ale napewno nie rzucila mi sie w oczy dluzej nie gasnaca kontrolka. Pozniej sprawdze jeszcze raz.
Sprzedajacy twierdzi ze mial podobne sytuacje i niekoniecznie przy ostrych przyspieszaniach i nie wylaczal silnika a kontrolka gasnie po jakims czasie i ze jest to spowodowane zamontowaniem czujnika cisnienia od innego modelu przez poprzedniego wlasciciela i ze on tak jezdzil 3 lata jakies 10tys.
i teraz kilka pytan.
1. oddac go odrazu jak najszybciej?
2. czujnik w ramie (zbiorniku oleju) to czujnik cisnienia czy poziomu, kontrolka czerwona w zegarach to kontrolka cisnienia czy poziomu (jak dla mnie to zachowuje sie jak kontrolka cisnienia)
3. jak sprawdzic poziom oleju ? (mi powiedzieli i gdzies tez wyczytalem: praca silnik 5min wylaczamy na 3-4 i odkrecamy mala srobke w gornej czesci ramy/zbiornika i ma tam wyciekac olej)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rav220 dnia Pon 18:58, 02 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|