|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartsx
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:53, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie odnośnie gaźnika może ktoś powie ile obrotów śrubki trzeba odkręcić od paliwa żeby była jak najlepsza dawka paliwa?? czy jest coś takiego w książce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 7:01, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
z manuala:
[link widoczny dla zalogowanych]
Który gaźnik będzie w exc 450? 400/520 EXC RAC. ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Pią 7:01, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartsx
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:03, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
a może masz ustawienia 360 sx ??? pwk 38 gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 10:18, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Poszukaj serwisówki, tam powinno być coś napisane..
Tutaj jest jakaś do 380- nie wiem, czy to samo:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pierwszych stronach jest napisane, że 1,5 obrotu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:59, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
bartsx napisał: | a może masz ustawienia 360 sx ??? pwk 38 gaźnik |
Proszę
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:42, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Odświeżę temat, jak już założyłem..
Byłem w serwisie i jednak była źle założona ta przesłona przepustnicy. Moje pytanie- jak ją można źle założyć? w przepustnicy w to wycięcie mi ładnie wchodziło, nie widziałem innej opcji
Druga sprawa- dwa 'ząbki' w iglicy się wytarły prawdopodobnie przez brak sprężyny (chyba element 243):
[link widoczny dla zalogowanych]
(nie wiem dlaczego jej tam nie ma- ja nie odkręcałem iglicy.
No i za nową iglicę wołają 70zł, a za tą sprężynkę, która jest z kompletem (bodajże z tą śrubką czy czymś takim) 110zł.
Pytanie- Na ile to ważna sprawa? Z tego co pamiętam to drugi i trzeci ząbek od góry jest wytarty, ustawione jest na niższy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Czw 20:44, 25 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 21:23, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
hej
można założyć odwrotnie, wiem bo kiedys tez takiego babola zrobiłem ;P
jeśli moto Ci hula na niższym ustawienu iglicy to nie ruszaj, szkoda robić kosztów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 6:12, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Chodzi o brak tej sprężynki. Nie ma tam amortyzacji więc pewnie coś się będzie ciągle wyrabiać, jak ta iglica..
Co teoretycznie powinno się zmienić po podwyższeniu iglicy (niższe ząbki więc iglica podwyższona?) ? Zmienia się reakcja na gaz w którymś zakresie obrotów czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 8:30, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to wytarcie iglicy na wysokości ząbków jest nie realne.
I brak sprężynki nie ma tutaj nic do rzeczy.
Bardziej bym się martwił czy nie stabilna pozycja iglicy w pionie nie wytarła samej iglicy na wysokości rozpylacza lub samego rozpylacza.
Natomiast jeżeli masz śrubę to sprężynkę dobrał bym z czegoś innego - długopisu czy czegoś.
Sprężynka ma za zadanie dociskać tylko iglicę do przepustnicy.
Więc jak nie masz tyle pieniędzy to kombinuj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartsx
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:03, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
witam a może ktoś ma ustawienie pływaka w gaźniku pwk 38??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 13:11, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tak serwisówka "ma" ale nie sugeruj się tym, bo poziom będzie napewno za wysoki, paliwka ma być na wysokosci mniej wiecej łaczenia gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|