|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 14:06, 02 Lut 2013 Temat postu: Problem z gaźnikiem KEIHIN |
|
|
Witam. Po czyszczeniu gaźnika (keihin fcr- exc 450 2002r) mam problem z jego regulacją. Nie chce trzymać obrotów i "pierdzi".
Śrubkę na płaski śrubokręt wykręciłem tyle ile przed czyszczeniem. Czarnej nie ruszałem w ogóle ale teraz zacząłem kręcić to już straciłem oreintację ;/.
Główny problem jest taki, że po dwóch minutach strasznie się grzeje.. Co może być tego przyczyną?
Dodam, że czujnika nie wykręcałem i nic nie grzebałem przy nim. Podejrzewam, że coś z zapłonem jest nie tak, skoro się tak szybko grzeje.
Jak działają te dwie śrubki? Czy może jeszcze jest jakaś regulacja?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Sob 14:09, 02 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:02, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a co dokładnie grzebałeś przy tym gaźniku? co zdejmowałeś? co odkręcałeś? Może przepustnice odwrotnie zamontowałeś?
Nadmierne rozgrzewanie silnika powodowane może być zbyt ubogą mieszanką (za duzo powietrza w stosunku do paliwa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 15:59, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
W komorze pływakowej odkręciłem wszystkie dysze (3 wkręcone do oporu + 1 od regulacji), dwie dysze przy wlocie też do oporu. Ogólnie rozpołowiłem gaźnik jak się tylko dało, ale jestem przekonany, że złożyłem dokładnie tak samo jak było.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle rozkręciłem (jeszcze wyjąłem przepustnicę, pływak i te wszystkie dysze wyjmowałem)
Czyli trzeba by wyregulować tą małą śrubką? Ona jest od paliwa i powietrza?
Bo od czego dokładniej jest ta duża czarna?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Sob 16:00, 02 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:20, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
od sporu regulujesz skład paliwa i powietrza.
czarna słuzy tylko do niskich obrotów do mechanicznego podniesienia przepustnicy. jak obroty falują czy cos to czarna nie ma zadnego wpływu. tylko podkręcic mozna jałowe obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 20:41, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No nie wiem teraz jak to wyregulować... Skoro się tak grzeje- jak pisał mariantofana- należałoby pobawić się paliwem/powietrzem. A jeśli czarna służy do niskich obrotów to właśnie nią powinienem kręcić.
Jeszcze pokombinuję, tylko denerwujące to jest bo mogę tylko odpalić na linkę ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:19, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
zobacz czy jest dobrze złozony. często zdarza się że przepustnica jest wsadzona do góry nogami. i własnie są takie jaja tak samo miałem ledwo na kopke odpaliłem i chodził ale za nic nie miał niskich obrotów. wystarczyło obrócic przesłone przepustnicy i zapalił z dotyku i trzymał obroty. i tez sie grzał bo na postoju jak miał ciagle wysokie obroty to nie dziwne że sie grzał
ale jak swieca jest biała za mocno, to musisz odkręcic troche srubke od spodu. tak z pół obrotu i obserwuj dalej co sie bedzie działo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 17:09, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
odświeżam temat. Przyszła wiosna, dopiero odkryłem ktma i dalej próbowałem walczyć z regulacją.
Ustawiłem już obroty tak, że jest ok. Ale tylko tyle, że trzyma niskie obroty, nie gaśnie.
Problem pozostaje taki, że strzela jeszcze trochę z tłumika i ciągle bardzo szybko się grzeje.
Sprawdziłem pompę wody (odkręciłem przy odpalonym silniku) i chodzi dobrze.
Jak reaguje śrubka od paliwa/powietrza? W którą stronę trzeba kręcić, żeby zwiększyć dawkę paliwa?
Skoro się grzeje to należałoby zwiększyć dawkę paliwa, ale z kolei strzały z tłumika nie są spowodowane zbyt dużą ilością paliwa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:00, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
I jeszcze jedno pytanie- czy mogę gaźnik przechylić na czas regulacji tak, żeby było wygodniej kręcić śrubą mieszanki? Czy musi być równo w pionie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Wto 19:00, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:12, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
możesz sobie ten gaźnik odchylić ale tylko na wyłączonym silniku. Ale to Ci za wiele nie da. Skład za pomocą śrubki powinno się regulować na pracującym na biegu jałowym silniku a motocykl musi być ustawiony w pionie. żeby mieszankę wzbogacić musisz śrubkę odkręcać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Wto 22:16, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Lukas daj lepiej komuś ogarniętemu motocykl, niech wyreguluje ci gaźnik. Nie jest to duży koszt, przynajmniej w porównaniu z kosztami jakich możesz się dorobić kręcąc gaźnikiem na własną odpowiedzialność. Mnie to kosztowało około 1500zł a tylko śrubką od mieszanki pokręciłem na treningu bo wydawało się że motor coś słabo chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Wto 22:35, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
a co rześ tak nakrecił ze na 1500 zł kolego ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kudłady dnia Wto 22:36, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 7:56, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kudłady może znasz jakieś dobre serwisy w poblizu gdzie mogą ustawić gaźnik? Bo widzę, że ze zgorzelca jesteś a to już niedaleko..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Śro 7:57, 10 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Śro 15:09, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
lukas029 poszło PW do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Czw 9:39, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kudłady napisał: | a co rześ tak nakrecił ze na 1500 zł kolego ?? |
Pokręciłem troszkę śrubką przy gaźniku tą od mieszanki, i taki był tego końcowy efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
W serwisie powiedzieli mi że to od wysokiej temperatury (za mało paliwa, za dużo powietrza) tłok się przytopił i narobił bałaganu w cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|