|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cubi19
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:19, 13 Lut 2015 Temat postu: problem z gmp sxf 450 |
|
|
Witam mam problem z moim sxf 450 z 2009r. A mianowicie chodzi mi o to jak sprawdzić który gmp jest prawidłowy tylko problem w tym że nie mogę go sprawdzić po ustawieni wałków ponieważ są ściągnięte. Czy można to sprawdzić na jakiś znakach lub coś innego? Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 17:34, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
zrzuc dekiel magneta i gmp masz gdy blaszka mangneta jest przy impulsatrze, wtedy możesz zblokowac wał śrubą,
tutaj masz manual
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:53, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki a mam takie jeszcze jedno pytanie a jak już ustawie gmp to wałki jak mają być ustawione ,tymi plaskimi wycięciami w górę równolegle do płaszczyzny głowicy ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 19:37, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Najpewniejszy sposób ze wszystkich to wykręcić świecę i wkręcić czujnik zegarowy.
Ewentualnie wsadzić jakiś wkrętak i patrzeć jak się podnosi i kiedy jest w najwyższym punkcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 20:49, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Wielkie dzięki a mam takie jeszcze jedno pytanie a jak już ustawie gmp to wałki jak mają być ustawione ,tymi plaskimi wycięciami w górę równolegle do płaszczyzny głowicy ? |
wszystko będzie w manualu, przeważnie jest tak że krzywki do dołu, znaki na wałkach równolegle do głowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:19, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Pod silnikiem masz śrubę do ustalania GMP. Poczytaj serwisuwkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 0:22, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Nie znam tego silnika ale z tego co widzę na ktmsklep to krzywki wałka rozrządu działają na zawory poprzez elementy umiejscowione pod wałkiem więc krzywki należy ustawić do góry.Krzywki ustawiamy do dołu w przypadku gdy element przenoszący ruch na zawory znajduje się nad wałkiem tak jak ,,w kochanym przez wielu silniku RFS"Możesz co prawda złożyć z krzywkami ustawionymi do dołu lecz wtedy będziesz miał ustawienie na tak zwanej ,,mijance" bo i tak po wykonaniu pełnego obrotu wału czyli powrót do GMP wałki ustawią się krzywkami do góry wykonają tylko pół obrotu z racji przełożenia 1:2 bo to czterosuw.Wał musi wykonać dwa obroty aby wałki rozrządu wykonały jeden pełny cykl.To jest jedno cylindrowy silnik więc jest luzik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 0:31, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
szaman108 napisał: | Witam
Nie znam tego silnika ale z tego co widzę na ktmsklep to krzywki wałka rozrządu działają na zawory poprzez elementy umiejscowione pod wałkiem więc krzywki należy ustawić do góry.Krzywki ustawiamy do dołu w przypadku gdy element przenoszący ruch na zawory znajduje się nad wałkiem tak jak ,,w kochanym przez wielu silniku RFS"Możesz co prawda złożyć z krzywkami ustawionymi do dołu lecz wtedy będziesz miał ustawienie na tak zwanej ,,mijance" bo i tak po wykonaniu pełnego obrotu wału czyli powrót do GMP wałki ustawią się krzywkami do góry wykonają tylko pół obrotu z racji przełożenia 1:2 bo to czterosuw.Wał musi wykonać dwa obroty aby wałki rozrządu wykonały jeden pełny cykl.To jest jedno cylindrowy silnik więc jest luzik |
bardzo słuszna uwaga! poszedłe troche z automatu z tymi krzywkami do dołu
a tutaj mamy z manuala:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 8:46, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli tak jak jest na zdjęciu element zaznaczony literą A trzeba ustawić równolegle do płaszczyzny głowicy. Oczywiście jeżeli mamy ustawiony gmp na ktorym jest ustawiona blaszka na magnecie prostopadle do impulsatora? Dobrze rozumię ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|