|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
martin75
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 13:09, 25 Paź 2016 Temat postu: Problem z odpaleniem po 1,5 roku przerwy |
|
|
Cześć,
pierwszy post i problem nowego użytkownika
2,8h zrobione od nowości w 2015:) Posiada uszkodzone kierunki.
Odpalam z akumulatora zewn (oryginalny padniety), zbiornik paliwa full, rozrusznik kręci ale nie pali. Sygnał EFI wyświetlacza caly czas aktywny.
Co sprawdzić po kolei: Bezpieczniki, święcę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 13:16, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
1) świeże paliwo a nie z przed 1,5 roku.
2) świeca powinna być ok - ale wykręć i zobacz czy nie skorodowała lub zaśniedziała
jak ją wykręcisz to zobacz czy jest mokra
3) sprawdź filtr powietrza czy nasączony i czy w airboxie nie ma jakiś "gości"
4) jak odpali to wymień olej w silniku
Motocykl był przygotowany do takiego postoju czy ktoś odstawił tak jak jeździł?
Stał w ciepłym i suchym czy po spartańsku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
martin75
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 13:35, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
OK dzięki za info. odpowiadając:
1) jest świeże paliwo dolałem, stał na końcówce
2) świeca sprawdzę czy jest mokra
3) filtr powietrza jest nasączony
4) oczywiscie wymienię olej w silniku
Stał w ogrzewanym garażu
Wg instrukcji bezpiecznik 1 i 2 sprawny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
martin75
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 13:40, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
czy jest w nim immobilizer?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 14:31, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A masz iskrę w ogóle ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Wto 17:01, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Pompa paliwa pracuje? może wtyczka pod siedzeniem wyciągnięta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 17:58, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
strzelam ze problem z paliwem. Zajebany filtr lub pompa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
martin75
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 8:49, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wskazówki:) W niedzielę powalczę i napiszę ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 8:58, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
martin75 napisał: | Dzięki za wskazówki:) W niedzielę powalczę i napiszę ... |
Warto sprawdzić czy wtryskiwacz podaje paliwo, bo jak stał w ogrzewanym to paliwko mogło wyparować i osady przytkały dyszę. Ogólnie po postoju to najczęściej układ paliwowy szwankuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 7:55, 28 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Też obstawiam układ paliwowy i wyparowane paliwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
martin75
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 19:17, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
już wszystko OK. Iskra była. oczyszczony układ paliwowy i odpalił z pierwszego
Pozdro dla fanów KTM!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzys1993
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:06, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Witam. podłącze się tutaj żeby nie zakładać nowego tematu, a też mam problem z odpaleniem.
A problem jest następujący: motor stał nieużywany 3 tygodnie, po tym czasie odpaliłem go przejechałem kawałek, później znów stał tydzień nieodpalany. Przedwczoraj znowu go uruchomiłem i zaczęły się problemy. Najpierw miałem problem z odpaleniem tzn nie udało się odrazu, musiałem go troche pokopać. W końcu odpalił ale bardzo nierównomiernie chodził nawet po rozgrzaniu. Ciężko było ustawić mu obroty. Dziś znów postanowiłem go odpalić ale po odpaleniu chwile pochodził po czym zgasł i już nie daje żadnych oznak.
Motor Ktm exc 4t 250 z 2005 r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 20:38, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
krzys1993 napisał: | Witam. podłącze się tutaj żeby nie zakładać nowego tematu, a też mam problem z odpaleniem.
A problem jest następujący: motor stał nieużywany 3 tygodnie, po tym czasie odpaliłem go przejechałem kawałek, później znów stał tydzień nieodpalany. Przedwczoraj znowu go uruchomiłem i zaczęły się problemy. Najpierw miałem problem z odpaleniem tzn nie udało się odrazu, musiałem go troche pokopać. W końcu odpalił ale bardzo nierównomiernie chodził nawet po rozgrzaniu. Ciężko było ustawić mu obroty. Dziś znów postanowiłem go odpalić ale po odpaleniu chwile pochodził po czym zgasł i już nie daje żadnych oznak.
Motor Ktm exc 4t 250 z 2005 r. |
W kryształowej kuli widzę gaźnik, ale bardzo niewyraźnie, co może oznaczać również problemy z zapłonem albo rozrządem. Widzę też mechanika, ale do niego nie idź, bo tylko cyganka prawdę Ci powie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzys1993
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:33, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
czyli najlepiej zacząć od wyczyszczenia gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 21:52, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Ja bym zaczął od serwisówki i przeczytania działu troubleshooting i wyeliminowania krok po kroku możliwych przyczyn, ale co ja tam się znam, a ci z KTMa co te serwisówki piszą, to już w ogóle dyletanci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|