Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z regulacją lag exc 525
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 7:19, 07 Maj 2013    Temat postu: Problem z regulacją lag exc 525

Cześć,

mam taki problem.
Podczas regulacji odbicia w przednich lagach, pokrętło jednej z lag kręci się bez przerwy w prawo, w lewo jest wyczuwalna granica. Znalazłem podobny temat na forum gdzie opisane było że może być to problem z krzyżakiem. Niestety po rozkręceni lagi, wszystko wydaje się być ok. a pokrętło dalej kręci się i kręci. (proforma wymieniłem oring, krzyżaka i samo pokrętło)
Zauważyłem jeszcze jedną ciekawą sprawę. Sprężyny w lagach są różnej długości. Różnice rekompensuje dodatkowa podkładka teflonowa. Serwisówka mówi, że może się tak zdarzyć z przyczyn produkcyjnych choć to dla mnie dziwne trochę. Czy ktoś już spotkał się z takim problemem?
Czy regulując kliknieciami mogę robić to od drugiej strony? od max wykręconego (w lewo) a nie wkręconego (prawo)? Kniga mówi że zakręć zgodnie z wskazówkami zegara a potem 20 klik z powrotem, ponieważ zakres jest 30 to wymysliłem sobie do oporu w lewo i 10 w prawo.


pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 7:26, 07 Maj 2013    Temat postu: Re: Problem z regulacją lag exc 525

hej
a próbowałeś kręcić śrubokrętem? wyjmij pokrętło, włóz śrubokręt krzyżakowy i sprawdź wtedy czy będzie regulacja.

ale jak dasz do oporu w lewo - 10 tez będzie ok


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 7:39, 07 Maj 2013    Temat postu:

bawiłem się tym na wszystkie sposoby, przy wkręcaniu na samym koncu jakby gubi gwint, wsadziłem też grubszy oring dla testów ale to samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:11, 07 Maj 2013    Temat postu:

pewnie masz to samo co u mnie - wkręcając tą srube na górze wciskasz tą długą aluminiową rurke. ona z kolei wyciska zaworek. który reguluje przepływ. u mnie ten zaworek był tak zapieczony ze po wcisneciu nie odskakiwał. i regulacja nie działała. i na 30 klikniec miałem moze z 8.

a to że nie klika - odpowiadaja za to spręzynka i 2 kuleczki które łatwo zgubic Very Happy


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 11:25, 07 Maj 2013    Temat postu:

klikać klika aż miło, wyczyściłem przesmarowałem kulek nie zgubiłem Smile
dziś rozbiorę raz jeszcze lagę i sprawdzę czy ten zaworek pracuje. Rozumiem, że mogę to zbadać wciskając samą (aluminiowa rurka) czy jak go nazwać. Chodzi Ci o ten tłoczek o nr kat. 48600189?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 16:58, 07 Maj 2013    Temat postu:

problem rozwiązany, rozebrałem lagę raz jeszcze powciskałem ten drut. Na początku ciężko chodził ale po 20 razach wyczuwalna poprawa. Regulacja działa!
Temat do zamknięcia.
Bardzo dziękuję za pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas_da dnia Wto 17:00, 07 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:36, 07 Maj 2013    Temat postu:

radze rozebrać. samo rozruszanie da tyle że chwilowo działa. jak to jest zapieczone ( i rozruszane) to w krótkim czasie znów sie zapiecze. u mnie ledwo rozebrałem zaworek na czesci pierwsze. i tylko w 1 ladze taki problem. dremelem wyczysciłem, spolerowałem i dopiero teraz zaczeło normalnie pracowac ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 13:24, 08 Maj 2013    Temat postu:

Tak to wygląda jakby co:



A tak wyglądało u mnie w secie:




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Śro 13:27, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 14:47, 08 Maj 2013    Temat postu:

ee to jeszcze ładne ;D ja sam ten zaworek pod oringiem jak i gniazdo miałem dosłownie czarne. u ciebie to chociaz kolorek widać Very Happy ale tak czy siak zaorane. ja teraz zawsze leje troche oleju od góry żeby w razie dostania sie wody czy czegoś to mimo wszystko był tam olej a nie sama woda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 21:38, 08 Maj 2013    Temat postu:

No w secie dostałą sie woda i powstało takie bagno teraz ani jeździć na tym zawieszeniu ani je sprzedać ;x

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:58, 12 Maj 2013    Temat postu:

Witam, mam ten sam problem tylko nie rozumiem gdzie się to wykręca i jak ogarnąć ten zaworek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:23, 12 Maj 2013    Temat postu:

musisz zawieszenie praktycznie na czesci pierwsze rozebrać żeby sie dostać do zaworka. na rozstrzale za bardzo nie widać ale [link widoczny dla zalogowanych]

zaworek 33 wchodzi w element 45.. musisz rozebrać cały srodek, czyli odkręcasz od dołu. i od góry lage. wycioagasz cały srodek. potem musisz wszystko tam rozebrać. zaworek jest dokładnie pod tym aluminiowym prętem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 18:57, 12 Maj 2013    Temat postu:

A mogłem nagrać jak to rozbierać bo niedawno olej zmieniałem : d Nie ma filmików w necie z tą zawiechą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 19:59, 12 Maj 2013    Temat postu:

Szymi07 napisał:
Witam, mam ten sam problem tylko nie rozumiem gdzie się to wykręca i jak ogarnąć ten zaworek

manual do zawiasu:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:13, 12 Maj 2013    Temat postu:

filmiki sa na 100% sam jak 1 raz rozbierałem to filmik obejrzałem i wszystko było jasne co i jak robić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin