|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
korylcio
Dołączył: 08 Cze 2019
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 21:22, 26 Kwi 2023 Temat postu: Problem z wkręcaniem na obroty |
|
|
Hej,
Mój KTM SXF 250 z 2011 roku, gdy odkręcimy w miarę szybko manetkę gazu muli się i nie wkręca się na obroty, dławi się. Gdy spokojnie, stopniowo wkręcę manetkę - jest ok. Dodatkowo przy dużej prędkości na 6 biegu również nie wkręci się na pełne obroty wcale.
Nie jest to problem pompy paliwa, sprawdzone na dwóch. Wymieniona świeca, wtrysk oryginał ok. 20 motogodzin. Sprawdziłem dwa różne filtry Mahle w baku - bez zmian.
Jakiś pomysł? Będę wdzięczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 5:38, 27 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
sprawdziłbym ustawienie TPS, pompe paliwa zmierzył bym cisnienie a nie podmieniał - to pewniejsze rozwiazanie, mikrofiltr zmieniałes na przewodzie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
korylcio
Dołączył: 08 Cze 2019
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 6:58, 27 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
TPS jest ok 0,61, w pompie sprawdzane ciśnienie było ok, ale mimo wszystko zamówiłem drugą niezależną pompę i jest analogiczna sytuacja. Nie widzę u mnie właśnie mikrofiltru w obwodzie, myślałem, że jest przy złączkach, ew. przy wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:13, 27 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
0,61 ale w jakiej pozycji bo mozna to błędnie ustawic
zobacz na schemacie gdzie u ciebie jest w tym roku był na przewodzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
korylcio
Dołączył: 08 Cze 2019
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 17:29, 27 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Na takim samym do tej pory motocykl działał poprawnie, mogę się bawić i ustawiać w inny sposób, ale w mojej opinii to nie to :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:44, 27 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Zacznij od tego filterka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
korylcio
Dołączył: 08 Cze 2019
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 13:20, 01 Maj 2023 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o TPS, zmieniałem na różne wartości od 0,49v do nawet 0,8v - te same objawy. Teraz zabiorę się za ten filterek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
korylcio
Dołączył: 08 Cze 2019
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 14:11, 02 Maj 2023 Temat postu: |
|
|
Przedmuchany filterek przy wtrysku i bez zmian, ale wyciągnąłem go i motor nagle zdrowy. Zamawiam nowy i powinno to być to dziekuję za rozwiazanie problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|