Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z wysokimi obrotami EXC 250 2T

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EXC2502T




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory

PostWysłany: Śro 15:32, 31 Sie 2016    Temat postu: Problem z wysokimi obrotami EXC 250 2T

Witam. Moto od kiedy go kupiłem jakby dziwnie pracował na max obrotach. Zdjąłem gaźnik, wyczyściłem, ustawiłem wszystko według serwisówki. Poszedłem zrobić próbę i zonk. Dziwne przerywanie na wysokich obrotach:
gaźnik Keihin
dysze: 162 i 42
ustawienie wysokości przepustnicy: 6 razy wykręcone od maxa
od składu mieszanki odkręcona prawie trzy razy (2,7) bo jak bylo fabrycznie czyli 1,5 obrotu to na wysokich wgl sie dusił
iglica na maxa w dół

Już pomysłów nie mam ;/ Oto filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=J407ikKARo4&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EXC2502T dnia Śro 16:57, 31 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 16:03, 31 Sie 2016    Temat postu:

Do sprawdzenia świeca (ma być taka jak zaleca producent) i listki membrany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 16:24, 31 Sie 2016    Temat postu:

tak jak kolega wyżej napisal. membrana im większy uszczerbek tym gorzej na obroty wchodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EXC2502T




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory

PostWysłany: Śro 18:16, 31 Sie 2016    Temat postu:

CO do świecy to być może Panowie byłoby to (oby!). NO bo byłem luknąć i świeca którą mam w sowi kacie to NGK BR8EG, a z tego co patrze w manualach/serwisówkach to powinna być NGK BR8ECM. Myślicie że to będzie to?
Membranki luknę jutro, najpierw wymienię świece na tą którą podają w książkach, jeśli nie będzie różnicy to wtedy zajrzę do membranek.
No chyba że macie jeszcze jakieś pomysły, to proszę o pisanie Smile Trzeba pacjenta wyleczyć no bo teraz to nie jazda ;/

EDIT:
Dziś zakupiłem nową świecę. NGK BR8ECM. Moto lepiej się wkręca, dużo lepiej ciągnie (na prawdę czuć różnice), lecz ten najwyższy zakres obrotów jeszcze według mnie jest do zbadania. Gaźnik wyregulowany, dyzufor szczelny, świeca nowa (jak manual każe). Poniżej link do filmiku, niestety jakość jest jaka jest, i te szumy przeszkadzają, ale może coś tam usłyszycie o co mi chodzi na max obrotach). I powtarzam, sory za szymy i jakość ale nie miałem innej możliwości nagrania.
https://www.youtube.com/watch?v=WFBuPeuXFsU&feature=youtu.be
Zrobiłem też fotki jak wygląda sprawa z zaworem wydechowym. Powiem szczerze że nie mam pojęcia jak to sie reguluje i jak powinno być wyregulowane, dlatego wrzucam fotkę jak to wygląda u mnie.


No i ostatnia sprawa: tłumik.
Poniżej zdjęcie mojej końcówki wydechu. Ewidentnie poprzedni właściciel majstrował przy nim jak tylko mógł, oryginalnie powinien być dużo dłuższy.


Być może właśnie to jest przyczyną tego najwyższego zakresu obrotów co? Czekam na Wasze zdania i opinie.
Pozdrawiam Smile[/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EXC2502T dnia Czw 19:26, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin