Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem ze świecą KTM EXC 250 2t 2002 r
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian1316




Dołączył: 06 Lip 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:49, 08 Lip 2020    Temat postu: Problem ze świecą KTM EXC 250 2t 2002 r

Witam, proszę was o pomoc w moim problemie. Na początek kilka informacji o motocyklu. KTM EXC 250 2t 2002 r, motocykl odpala od kopa, ma moc, membrany regenerowane wszystko było by super jednak jest problem z uszkadzającą się świeca zapłonową, gaźnik dysza wolnych obr 42, dysza główna 170 iglica NOZH opuszczona jak najniżej , motocykl uszkadził już 4 świece (3 oryginalne , jedna założyłem cieplejsza BR7) świece po wyciągnięciu czarne , zalane. Dają iskrę na boki nie między elektrodami , po wyczyszczeniu dają między elektrodami , po założeniu wyczyszczonej świecy odpali motocykl na chwilę i gaśnie po chwili , świeca znowu zalana . Motocykl podczas dodawania gazu daje wrażenie jakby był zimny , nie może przepalić nadmiaru paliwa , po chwili idzie bardzo mocno , gaźnik rozebrany na części i wyczyssczony. Z gaznikiem jest jeszcze taka sprawa że nie reaguje na ssanie czy podniosę czy nie itak odpala i nie ma różnicy czy na ssaniu czy bez. Proszę o pomoc ponieważ opadają mi już ręce .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:45, 08 Lip 2020    Temat postu:

moze masz uszkodzony króciec ssania element albo tłoczek, mozna jak jest dysza od ssania ją czyms całkowicie zaślepić - moze tamtedy idzie paliwo, jak to nie kwestia ssania otwartego w pozycji zamknietej, to dalej reguluj, daj uboższa iglice, zmniejsz dysze głowną, zobacz czy rozpylacz nie jest mocno wytarty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian1316




Dołączył: 06 Lip 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:54, 08 Lip 2020    Temat postu:

Jak sprawdzić rozpylacz ? Wykręcałem go i skręciłem spowrotem , z tym ssaniem dobry pomysł podsunąłeś. Iglica jest już najdłuższa i na samym dole opuszczona . Dodam jeszcze że motocykl ma wkręcona śrubę regulacji wolnych obrotów prawie do maksimum żeby chodził na wolnych obrotach czyli dosyć wysoko jest przepustnica na wolnych obrotach .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sebastian1316 dnia Śro 21:57, 08 Lip 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Czw 7:58, 09 Lip 2020    Temat postu: Re: Problem ze świecą KTM EXC 250 2t 2002 r

sebastian1316 napisał:
Proszę o pomoc ponieważ opadają mi już ręce .


Przecież sam wiesz, że masz za bogatą mieszankę. Zatem zuboż ją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:35, 09 Lip 2020    Temat postu:

rozpylacz ma byc okrągly jak jest juz z niego łezka to bedzie to gorzej pracowało. iglice poza mozliwoscią wysuniecia nizej i wyzej maja jeszcze swoje grubosci, na iglicy masz opis, mozna dac "grubszą" iglice to mniej paliwa poda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeea




Dołączył: 20 Sty 2020
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 14:56, 09 Lip 2020    Temat postu:

Moze za bogato masz w baku? Zlej co masz nalane i zrob nowa mieszanke. No i gaznik to dluga historia. Ja chyba z miesiac kombinowalem póki udalo mi sie ustawic go.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian1316




Dołączył: 06 Lip 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:08, 09 Lip 2020    Temat postu:

1:50 mieszanka , kupiłem już najdłuższa iglice NOZH . Zastanawia mnie jedna sprawa śruba regulacyjna wolnych obrotów jest wkręcona na maksa , tylko wtedy motocykl pracuje na wolnych obrotach ale przez to iglica jest wysoko i podaje paliwo z dyszy głównej na wolnych obrotach a powinna pracować tylko na dyszy wolnych obrotów . Dobrze myślę ? Mogą być przytkane kanały dyszy wolnych obrotów ale wykręcałem i przesłuchiwałem i drożne były . Brak już pomysłów , jeszcze może mniejsze dysze zastosować ale nie wiem . Czy nie kupić używanego gaźnika chodź to loteria

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:31, 09 Lip 2020    Temat postu:

to moze zleć komus serwis Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian1316




Dołączył: 06 Lip 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:59, 09 Lip 2020    Temat postu:

Znasz jakiś fachowców konkretnych od tego z województwa małopolskiego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Sob 12:27, 11 Lip 2020    Temat postu:

Z twojego opisu wynika że posiadasz bardzo wyeksploatowany gaźnik, w głównej mierze przepustnice. Temat przerabiałem u siebie, tez w takim roczniku 02, ale w 300ccm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeea




Dołączył: 20 Sty 2020
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 13:53, 11 Lip 2020    Temat postu:

A próbowales wsadzić nieco wieksza dysze wolnych obrotow?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian1316




Dołączył: 06 Lip 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 1:01, 13 Lip 2020    Temat postu:

Czekam na zestaw dysz i będę kombinował, motocykl sprowadzony z Austrii więcej stał niż jezdzil , zębatki oryginalne , opony 2003 rok produkcji gaźnik w środku jak nowy nic nie wytarte bardziej zastane , ale gdzieś coś leje . Zawór iglicowy sprawdzałem nie przepuszcza zastanawia mnie taka koncepcja , dysze wolnych obrotów zatkane ( chodź przedmuchiwalem, przepustnica wysoko podniesiona żeby motocykl pracował na wolnych obrotach jednak przez to że jest wysoko to puszcza na dyszy głównej i to za dużo paliwa jest na wolne obroty , będę grzebał dopóki tego nie rozwiąże .. ale nie powiem tracę już cierpliwość

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 19:38, 14 Lip 2020    Temat postu:

Zapłon, sprawdzałeś ustawienie ? Ściągałeś cylinder ? Sprawdzałeś stan tłoka i powłoki ? Mierzyłeś Squish ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Wto 19:39, 14 Lip 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian1316




Dołączył: 06 Lip 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:30, 15 Lip 2020    Temat postu:

Mierzyłem tylko kompresję i wyszło 12 , mogę sprawdzić czy zapłon na znaku ustawiony , co jeszcze sprawdzić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:57, 15 Lip 2020    Temat postu:

jakie masz dysze zamontowane ? jaki poziom paliwa ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin