|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 19:36, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Śruba robiła za łożysko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 20:33, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A sprawdzaliście czy nie są dostępne same ,,igiełki" do łożysk.Kiedyś pamiętam to nawet dorabiano pod nietypowe wymiary.Co prawda było to dość dawno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 21:23, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy wymiana samych igiełek ma sens - wraz z ich zużyciem wyrabia si e także bieżnia i same otwory. Poza tym cena samych łożysk na allegro waha się od chyba 3 zł do 15.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:38, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
własni u mnie nie wchodziło w gre bo bieżnia była wywalona przyerdzewiała itp... chyba że próbować do nowej biezni wywalic koszyczek itp.
do mnie niestety łozysko nawet za 30 zł nie ma igiełek koło siebie ;D a zestaw naprawcyz drogi ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 21:56, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Piszesz o Gas Gas czy KTM?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:46, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ja czekam na wycenę OEM z Bety. Najlepsze beda wlasnie te z ktma gdzie sa igielki zaraz kolo siebie mam takie w wahaczu no widać ze trwałe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:55, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
fourier - no ja pisze odnosnie gasgasa akurat
w ktmie na wahacz wsadzałem ntna nie miał igiełka przy igiełce ale tez nie miał 6 igiełek - miał minimalne szczelinki i mi koło 4 sezonów wytrzymało w 525 potem moto pogoniłem bez luzu (tulejki stare nawet były ale nie były z wżerami czy pordzewiałe ale juz matowe )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:06, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Uh dziś dostałem wycenę kompletu OEM z Bety i trochę recę opadły 600-700zł. Zatem czekam na kontynuację tematu, a ja jutro zasuwam do hurtowni po łożyska myślę że chociaż do połowy koszty obetnę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 15:19, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Zestaw łożysk i uszczelniaczy wygląda tak: (ceny z ktmsklep)
- simmering 24X30X5 ; (8.43)
- łożysko HN1816 RS 18/24/16; (32.96 )
- simmering 25X32X7 ; (9.53)
- łożysko HK 2016; (35.61)
- łożysko HK2220 22X28X20; (31.92)
- simmering G22x28x4. (7.69)
Hurtownie (zapytania poszły do 6, puki co odpowiedziały 2)
Pierwsza oferta:
A 24x30x4 – 9,00 ( tylko wysokie na 4 mm!)
HK 1816 2RS INA/NTN – 18,00 (HN-nieznane oznaczenie)
A 25x32x7 – 2,45
HK 2016 NTN – 12,20
HK 2220 NTN – 12,20
G 22x28x4 – 8,95
ceny netto/szt
Plus ewentualny koszt wysyłki po wpłacie na konto/proforma.
Druga:
w tym momecie mam łożysko Hk1816 12,40 zł
simmering 25x32x7 12,00zł
łożysko Hk2016 15,50
Reszta do zamówienie.
Dwie nowe oferty:
- simmering 24X30X5 ; brak
- łożysko HN1816 RS 18/24/16 ; 16,90
- simmering 25X32X7 ; 3,00
- łożysko HK 2016; 17,50
- łożysko HK2220 22X28X20; 13,50
- simmering G22x28x4. 12,70
Simmering 24x30x5 - BRAK, bez możliwości zamówienia,
Łożysko HN 1816 RS (nie znalazłem nic po oznaczeniu HN, wyceniłem łożysko HK) -
HK 1816 2RS INA - 18,45 zł brutto/szt., (termin 1-3 dni robocze),
Simmering 25x32x7 - 2,80 zł brutto/szt., (towar dostępny na magazynie).,
HK 2016 NTN - 10,56 zł brutto/szt., (termin 1-3 dni robocze).,
HK 2220 IMPORT - 4,22 zł brutto/szt., (towar dostępny na magazynie).,
Simmering G22x28x4 INA - 8,61 zł brutto/szt., (termin 1-3 dni robocze).,
1 simmering 24X30X5 1
a 03-024.00x030.00x 4 Simering ZBA NBR 1 8,97 PLN 1-2 tyg./ wysokość alternatywna
2 HN1816 RS 18/24/16 1
a HK1816LL/3AS NTN 1 12,58 PLN z magazynu
b HK1816-2RS-L271 INA 1 16,00 PLN z magazynu
3 simmering 25X32X7 1
a 03-025.00x032.00x 7 Simering AO TC NBR 1 3,62 PLN 1-2 tyg.
4 HK 2016 1
a HK2016 NTN 1 9,16 PLN z magazynu
b HK2016-B INA 1 11,64 PLN z magazynu
5 HK2220 22X28X20 1
a HK2220C NTN 1 10,48 PLN z magazynu
6 simmering G22x28x4 1
a G22X28X4-C INA 1 8,61 PLN z magazynu
U mnie do wymiany jest jedynie ten mniejszy pakiet części (z jednym łożyskiem). Prawdopodobnie kupię oryginalny zestaw naprawczy. Reszta łożysk jest OK. Próbowałem tę śrubę ze wżerami - po włożeniu do tulejki nie ma luzów więc na razie zostaje.
Byłem dzisiaj w Motortechu, udało się wyjąć wszystko. Ogólny problem jest taki że KTM znowu przekombinował. W kości jest takie zatoczenie na osadzenie uszczelniaczy, jeżeli ktoś chce wyprasować wszystko (tak jak u mnie - dystanse zapieczone razem z łożyskiem itp.) to nie ma takiej możliwości. Pomiędzy dystansami, a łożyskiem są podkładki, które wszystko blokują (są większe od łożyska i dystansów, pasuję na rozmiar zatoczenia). Najpierw trzeba wprasować ile się da żeby jakoś wyjąć dystans, później wyprasować łożysko i resztę w drugą stronę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Śro 12:42, 03 Lut 2016, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:12, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie kupiłem wszystko lozyska, uszczelniacze i tulejki. Mam jeden mały problem. Wybiłem prawie wszystko i został mi tylko ten widelec w którym na środku jest tuleja dystansowa na stałe zrobiona i nie miałem doczynienia z wybijaniem takiego. Na necie nie moge znaleźć filmiku itp....
[link widoczny dla zalogowanych]
Macie jakieś porady?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 21:41, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Najpierw to umyj np. w benzynie. Później do jakiegoś odrdzewniacza (może być coca cola) tylko nie trzymaj zbyt długo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:45, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Tak robię od 2 dni, ale powiedz jakim sposobem wybić Stukanie śrubokrętem duzo nie daje bo mi się krawędzie łożyska urywają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:06, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Podgrzewasz palnikiem gazowym, ale z rozsądkiem. Dobierasz odpowiednią nasadkę ciutk mniejszą niż średnica łożyska. Z drugiej strony podkładasz większą nasadkę żeby zmieściły się w niej łożyska. Wkładasz to wszystko do imadła i kręcąc imadłem przeciskasz oba bieżnie w jedna stronę aż wypadną. Zazwyczaj idzie jak w masło
Wrzuciłeś kiepskie zdjęcie. Jeśli masz pośrodku zwężenie w aluminium to ta metoda odpada. Jak dalej nie idzie możesz coś przymigomacić do bieżni łożyska i wtedy to jakoś wyszarpać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Czw 22:12, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Spróbuj dopasować nasadkę z klucza z drugiej większa i skręcaj srubą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:14, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
raczej jak przyspawa to sie urwie, najlepszy sposób to tak jak napisałeś - podgrzać i wypychać, tylko trzeba ładnie równo tulejki ułozyć żeby nie pchało zwęzeniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|