Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prolink
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Pią 13:05, 05 Lut 2016    Temat postu:

Nic skomplikowanego, ja nacinam łożysko miniszlifierką z frezem i wydłubuje śrubokrętem, nawet do końca nie trzeba ciąć, wystarczy osłabić łożysko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:14, 05 Lut 2016    Temat postu:

Jedno wypadlo dosc latwo po pogrzaniu z drugiej strony przystawiłem pukłem śrubokrętem u poszlo dość lekko, ale w drugim to jakas maskra, grzeje i nic stukam i nic. Zapiekło sie pewnie... Ciekawi mnie jak by to naciąć bo zwykłym brzeszczotem tam nie dojdę. Poki co mocze to w benzynie ekstrakcyjnej pewnie na noc zostawie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 18:27, 05 Lut 2016    Temat postu:

Sama benzyna ekstrakcyjna średnio się nadaje. Jak nie masz odrdzewnaicza to normalna benzyna + trochę oleju i nafty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:28, 06 Lut 2016    Temat postu:

Dobra panowie wybite.. jednak tak lekko sie nie poddało. Wkrętarka+ frez załatwiły sprawę. Lozysko wydłubałem. Dzięki za porady jednak w akcj nie daly rady nawet ściągacze do tego przeznaczone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Sob 23:27, 06 Lut 2016    Temat postu:

Raz miałem przypadek że łożysko zlało się z gniazdem wahacza Very Happy nawet po nacięciu był problem je wydłubać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:27, 07 Lut 2016    Temat postu:

Po takim wybijaniu człowiek rozumie dlaczego nie warto przeciągać serwisu, a nawet smarowania okresowego takich rzeczy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 15:34, 11 Lut 2016    Temat postu:

Poskładałem dzisiaj dwa moto. W PSDie po sezonie jazdy łożysko za 35 zł i zamiennik allbalsa na górze trzymają się dobrze - zero luzów.
W kiwaczce mam problem. Wymieniłem tylko jeden komplet, ten z pojedynczym łożyskiem. Po złożeniu wszystkiego okazało się, że gdzieś jest luz (wykluczam wahacz) mimo że łożyska wyglądały dobrze (jedynie jedna śruba, o czym pisałem wcześniej miała kilka wżerów).
Moje pytanie - czy u góry amortyzatora jest łożysko? Wg. fiszki powinien tam być zestaw: 2 tulejki, 2 uszczelniacze, 2 zabezpieczenia i łożysko (REP. KIT BEAR./SEAL UP. 07 R12012). Z tego co widzę u mnie to wygląda jakby były wprasowane tylko dwie tulejki (nawet nie da się ich ruszyć). Może ktoś u siebie sprawdzić jak to wygląda?

Dla potomnych - u góry jest takie same łożysko jak przy PDSie, różnica jest w tulejkach - jest inny otwór na śrubę. Oznaczenie zestawu z All ballsa 17-9021 .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Czw 19:59, 11 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:28, 13 Lut 2016    Temat postu:

Tak jest u góry łożysko i co gorsza - można je dostać tylko na ktmsklep. Nie ma zamienników. Chyba, że się coś zmieniło. I miałem tak samo dostęp do tego lozyska jest zajebiscie ciężki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 2:13, 13 Lut 2016    Temat postu:

Mi już ręce opadają przy tym pro linku. Jakby ktoś miał górną część PRLowskiego imadła (cos podobnego jak na zdjeciu) na zbyciu to niech da znać.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 2:48, 13 Lut 2016    Temat postu:

Witam

Jeśli szukasz imadła do znęcania się nad nim to poszukaj tak zwanego ,,kowalskiego" takiego dla kowali wykonanego ze staliwa Wink

Coś takiego:

[link widoczny dla zalogowanych]

Urodą nie grzeszy Very Happy ale na pewno prolink wymięknie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Sob 2:54, 13 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 10:57, 13 Lut 2016    Temat postu:

U mnie polskie żeliwne nie dało rady. Już czuję jaka będzie chaja w domu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 11:24, 13 Lut 2016    Temat postu:

Żeliwne imadło nie nadaje się do katowania rozwalisz każde.One są przeznaczone do wkręcenia elementu i przytrzymania go do szlifowania powiedzmy pilnikiem czy przecięcia brzeszczotem Wink
A te właśnie kowalskie to typowe do ,,tłuczenia"
W domu mam takie kupił je mój ojciec i służy do dziś (45lat) warsztat funkcjonuje do dnia dzisiejszego(może nie tak jak za starych czasów ale jest)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:35, 13 Lut 2016    Temat postu:

zamiast łamac imadła to podjedzcie do kogos kto ma prase a jak cos na prawde ciezko wchodzi to podgrzejcie i wszystko pusci bez problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 22:21, 23 Lut 2016    Temat postu:

Wszystko było grzane (palnikiem, na piecu itp). Jedno łożysko było tak zapieczone, że u Woryny na prasie był problem żeby je wyciągnąć. Po wymianie okazało się, że w zawieszeniu dalej jest luz. Wyjąłem górne łożysko amora (też zapieczone) a teraz kolej na resztę łożysk z pro linka (te gdzie są po 2 sztuki).
One są tam zamocowane na przelot czy znowu jest jakieś zatoczenie tak jak przy tym pojedynczym?
Odpowiem sobie sam - są zatoczenia i podkładka z każdej strony.




Łącznik kiwaczki z wahaczem:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Grzane palnikiem, moczone w benzynie, oleju, nafcie, psikane penetratorem. Ściągacz z młotkiem bezwładnościowym (wyrwał kawałki metalu w kilku miejscach), imadło, młotek, płaski śrubokręt, dłuto (tylko zadziory w alu sie porobiły) i nie ma szans żeby sie ruszyło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Wto 22:31, 23 Lut 2016    Temat postu:

Jeszcze nie pozbyłeś się tego łożyska? Nacinałeś to chociaż? 10 minut roboty to wyjąć Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jero11 dnia Wto 22:31, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin