|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:41, 28 Lis 2014 Temat postu: prostowanie kolanka 4T |
|
|
macie kogoś kto sie zajmuje prostowaniem kolanek do 4paków ? do 2T znam kilka osób. a do 4T nie bardzo, i ile taka usługa moze kosztować ?
ostatnio zacząłem ganiac po kamieniach i patrze że mi pół kolanka w 525 wgniotło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 23:29, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
będzie to spory problem, kumpel ostatnio na belce też pogiął i za cholerę nie szło tego wyciągnąć, ratunek był taki że uciął zgniecioną część i w to miejsce wspawał nowy kawałek z nierdzewki.
Spawanie w to miejsce śruby i próba wyciągnięcia nic nie dała, metal jest zajebiście twardy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:37, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
własnie sie domyslam jeszcze średnica niewielka, szkoda mi kupować nowe kolanko bo pewnie zaraz pójdzie nowa wgniota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 8:40, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
u kolegi na warsztacie widziałem ostatnio kolanko z wgniotą
i pytałem się co z tym robi
mówi, że daje firmie od wydechów, oni rozetną wyciągną wtedy i zespawają z powrotem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 9:56, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Polecam kolegę z forum - "Majster" , w dzale giełda dawał ogłoszenie
dawałem swoje do zrobienia - wyszło bez śladu
koszt - w zależności od wielkości , ja zapłaciłem chyba 50plna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Sob 9:57, 29 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:49, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
bez sladu? czyli bez rozcinania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:49, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Kolanka 4t prostuje sie tak samo jak do 2t. Są do tego specjalne zestawy, które można zrobić pewnie samemu. Po rozgrzaniu uszkodzeń palnikiem, pompuje sie do środka sprężone powietrze, po zatkaniu obu końców .
np: https://www.youtube.com/watch?v=cSHD9tI2vWM
Co do prostowania na "ciepło".. po tej operacji wydech może nie pasować.. może być trochę prostowania..
Jest jeszcze sposób "domowy" na naprawe kolanek 2t i 4t..Zalewa sie środek wodą, i po zatkaniu końcówek wsadza do zamrażarki.. powinno coś wyprostować. Wszystko zależy od uszkodzeń.. proces można kilka razy powtórzyć. Przykład https://www.youtube.com/watch?v=Fcmnde21R-0
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 13:52, 29 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 14:03, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
wszystko super tylko dyfuzor jest wykonany z nieporównywalnie cieńszej blachy niż kolanko 4T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:53, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Taki przykład że metoda z zamrażaniem działa na kolankach 4t
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 15:09, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
hehe gdybym miał palnik, i nieco większą spręzarke sam bym sie własnie pobawił z prostowaniem. o majstrze słyszałem pewnie do niego uderze.
ale widze na tym jednym filmiku że gość do 2T pomuje pompką na 12V z samochodu chyba, i podgrzewa zwykłym palnikiem. w sumie też takie rzeczy mam i moze zaryzykuje, tylko orientuje sie ktoś jakim cisnieniem nabijać ? 8 barów starczy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:14, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
a myśłisz że on prostuje inaczej?
najważniejsze to dobrze nagrzać i kilkoma atm wypchasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 17:47, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Tylko zwróćcie uwagę na to iż na początku nabijasz te powiedzmy 8 bar, grzejesz palnikiem przez co powietrze w środku dyfuzora się ogrzewa oraz rozszerza i ciśnienie wewnątrz rośnie kilkukrotnie. Gość na tym filmiku pisał na końcu że ciśnienie może dojść nawet do 30 barów, także z korkami uwaga.
Gość na filmie grzeje tylko miejsce wgniecenia, a ogrzewając metal do czerwoności a nawet białości robi się on bardziej "plastyczny".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Sob 17:50, 29 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 18:06, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
to sie domyslam, wiec chyba wszystko jasne, jeden korek to nie problem bo na sztywno cos zamontować gorzej drugi. widze że gość ma wentylek jak w rowerze, da rade żeby to wytrzymało ? bo rozumiem że nie moze byc wpieta spręzarka, bo mi cisnienie "cofnie" do spręzarki i nie bedzie siły żeby wypchnąć wgniotke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:32, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
podpatrz sobie
i do 30 nie dojdzie bez przesady
i najpierw grzejesz a później dopiero bijesz powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|