Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

prosze o parady ja chce jezdzic:(
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:03, 25 Lis 2016    Temat postu:

to widocznie ja nie umiem szukac Sad i mam powoli tego dosc,jestem wstanie dolozyc do tego 3k zeby to jezdzilo do roboty jest wał tuleja i tlok, lożyska w dobrej kondycji. znalazłes nowa korbe z lozyskiem do 600tki??jak by sie dalo to naprawic to faktycznie lepiej niz kupywac silnik bo nie wiadomo co sie kupi . potrzebuje waszej pomocy gdzie mam kupic czesci??albo moze ktos mi zrobi ten wał zeby to jezdzilo dlugo. i darujcie sobie te teksty ze zachowuje sie jak dzieciak bo to jest nie na miejscu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 9:52, 25 Lis 2016    Temat postu:

Dałem ci namiar na mechanika.
W czym jeszcze masz problem?
Pakujesz silnik w karton, wysyłasz do niego kurierem. A dostajesz z powrotem zrobiony, sprawdzony na igłę silnik. Oczywiście wpierw zrobi Ci wycenę.

Sam tego nie ogarniesz.
Przez forum nikt Ci tego nie naprawi, nie zrobi.
Nie masz części, narzędzi i wiedzy. A ma to wszystko Majster.

Sam kupował ode mnie stare korbowody które montował w innych motocyklach wyczynowych które jeżdżą do dzisiaj.
Koledze z forum remontowałem Berga 450 na częściach dorabianych i lata nim do dzisiaj i papa się cieszy.

Więc masz dwie opcje:
1) Majster
2) Sprzedajesz to lub złomujesz i kupujesz coś normalnego do czego są części.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 9:52, 25 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:06, 25 Lis 2016    Temat postu:

Masz wsumie racje i tak zrobie bo mam tego dosc po pracy do niego zadzwonie. Mam nadzieje ze uda sie to naprawic Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 9:11, 02 Gru 2016    Temat postu:

Potwierdzam ze wal od 620 pasuje do 600 przejsciowki. Jak tak mialem. Możesz cylinder zplanowac. Mój lc4 pomimo tego walu podnosił z gazy na 4 biegu. Ale mialem keihina.. Sam silnik jesli to przejsciowka wejdzie tez bez problemu.. Może masz moje byle moto. Gdzies pewnie po Polsce jeździ. W ogóle skąd jesteś. Mogę ci go poskladac jesli masz blisko opolszczyzny

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bully dnia Pią 9:13, 02 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:10, 04 Gru 2016    Temat postu:

Jestem z krakowa i tam tez go kupiłem, zbieram kase na remont i w przyszłym tygodniu wysyłam silnik do majstra bo gościu dobrze sie zna na rzeczy i mam nadzieje ze go zrobi i bd sie mogł cieszyc tą zajebista mocąSmileSmile a jak moge zobaczyc czy to jest przejściówka ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 20:47, 04 Gru 2016    Temat postu:

Normalnie. To 620 z silnikiem 600. Jedynie wtedy duży pbieg oleju nie miał filtra w ramie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Wto 8:10, 06 Gru 2016    Temat postu:

Tylko ja mam wrażenie że ten temat to jakaś prowokacja Very Happy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:31, 06 Gru 2016    Temat postu:

prowokacja?? niby dlaczego kolego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Wto 11:42, 06 Gru 2016    Temat postu:

kondzik napisał:
prowokacja?? niby dlaczego kolego?

Już nic, już nic.. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin