Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

prosze o parady ja chce jezdzic:(
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:12, 23 Lis 2016    Temat postu: prosze o parady ja chce jezdzic:(

kupie chyba ten silnik 620 i tyle i mam nadzieje ze z tym juz nie ma problemow z naprawa wszystko dostane tak???? jak wydam nastepne 3k na nowy silnik i nie bd chodzil to bd jakis dramat i jeszcze pytanko bd wszysko pasowac? na co zwrocic uwage ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 23:49, 23 Lis 2016    Temat postu:

Kolego porada nr. 1. Ochłoń. Nie panikuj. Naprawdę są gorsze rzeczy na świecie. Zachowujesz się jak humanista przed maturą z matmy.
2. Nie każdy wpis na forum musi być nowym tematem. Założyłeś jeden i tego się trzymaj.
3. Więcej cierpliwości. Osobiście w tym temacie nic konkretnego nie poradzę, ale koledzy doświadczeni w lc4 (a widać są tacy) z chęcią pomogą, ale nie odświeżają forum co godzinę. Oczywiście przed zakupem silnika warto zdjąć chociaż głowice, ale co z tego, skoro kupujesz przez internet.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:58, 23 Lis 2016    Temat postu: .

wiem wiem sory zle mi sie klikło musze to jakos usunac;D emocje bo mialem teraz jezdzic a gosciu mi szrota wcisna ktory sie od razu zatarał i jak nie wypali z ta 620stka to moge sobie to w krzaki wepchac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 10:04, 24 Lis 2016    Temat postu:

Po co kupować kolejny 20 letni silnik do remontu którego i tak nie wykonasz?

Dobra rada skontaktuj się z majstrem i jak on napisze, że się nie da to faktycznie się nie da.
Aczkolwiek chłopak przerabia korbowody, dorabia sworznie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 10:13, 24 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 10:45, 24 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Po co kupować kolejny 20 letni silnik do remontu którego i tak nie wykonasz?

Dobra rada skontaktuj się z majstrem i jak on napisze, że się nie da to faktycznie się nie da.
Aczkolwiek chłopak przerabia korbowody, dorabia sworznie.


Słuchaj się mądrzejszych, to dobrze na tym wyjdziesz, amek też dobrze radzi. W tym roku już nie pojeździsz, to pewne więc po co na wariata coś rzeźbić.

Sam mam lc4 640 - stuknęło mi na liczniku 100 kkm, sam zrobiłem 60 i silnik jest do kapitalnego remontu, a u mnie raczej w większości jeździ trasy więc raczej nie ma strasznej orki. Remont po tym przebiegu to dla silnika około 6 tys zł (same części), więc pomyśl czy ktokolwiek normalny sprzedałby idealny silnik za 3 tys? Wątpię.

Lc4 to bardzo fajny sprzęt, w klasie 600 trudno znaleźć mu godnego przeciwnika w kategoriach uniwersalność, właściwości terenowe, niezawodność, jednak sprzęt jest już leciwy. Zauważ że można bez problemu kupić egzemplarze za 5 tys zł, jednak zadbane sztuki to już 15 tys. Z czegoś ta różnica wynika

Jak zauważyłeś Twoja 600 to już zabytek. W serwisie nie dostaniesz już do niej części, a łatwy dostęp do w miarę tanich części w serwisie to jedna z największych zalet KTMa

Dzisiaj walczysz z brakiem korby, więc wymieniasz silnik na ten z 620, OK, ale motocykl to nie tylko silnik. Co jak będziesz potrzebował części do zawieszenia? Też będziesz kombinował i zmieniał na te z 620? To może od razu ramę, żeby nie rzeźbić.

Weź sobie kartkę i długopis i uczciwie wylicz ile kosztowałoby doprowadzenie motocykla do jako takiego stanu

Zastanów się też do czego potrzebujesz tego motocykla? Bo może zamiast walczyć ze starym lc4 lepiej rozejrzeć się za jakimś prostym i niedrogim 2t jak np. dt125, które kosztuje mniej więcej tyle co silnik do lc4, a remonty zamykają się w 1000zł, i zamiast walczyć z wiatrakami cieszyć się jazdą. A jak się znudzi, to nazbierać kasy i kupić coś nowożytnego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:55, 24 Lis 2016    Temat postu:

żółf ma zadatki na wykładowce:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 20:08, 24 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
żółf ma zadatki na wykładowce:)


Hehe, żal mi chłopaka bo już nie raz takie przypadki widziałem. Koleś stara się, pracuje ciężko odkłada hajs, po czym chce spełnić marzenie i kupić moto. Nie pytając nikogo o zdanie kupuje pierwszą redlinę jaką tylko zobaczy za wcale nie mały pieniądz, a potem przychodzi z płaczem, że raz się przejechał i koniec. Dwa razy już weryfikowałem taki sprzęt i cena samych części kilkukrotnie przekraczała wartość motocykla, a do roboty było wszystko, strasznie długo namawiałem żeby dla swojego dobra odpuścili, emocje opadły i gorzką pigułkę przełknęli:)

Żeby nie było że ja taki bezbłędny, to sam wtopiłem tak na samochodzie. Miałem ochotę na 3l w automacie, kupiłem za 5 k i chciałem samemu doprowadzić do ładu. Okazało się, że skrzyni ni cholery nie można dostać (bo są 3 rodzaje, a mojego ni cholery nikt nie ma), auto ma jakieś problemy z elektryką, robota nie idzie, po pół roku sprzedałem za 1,5 k bez żalu za do bogatszy o nowe doświadczenia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:26, 24 Lis 2016    Temat postu:

Ja też się tak przejechałem.
Dwa kredyty na remont Berga i sobie odpuściłem.
Teraz wiem, że albo nowy albo w cale:)
A, że na nowy mnie nie stać to kupiłem sobie porządny rower i się bardzo ciesze. Śmigam codziennie, nie martwię się o jakiś korbowód. I czy nie będę musiał zaciągnąć kolejnego kredytu.
Hajsu więcej, to i mam już 3 rowery w zależności od potrzeby:D
Wiadomo - rower to nie motocykl. Ale nie można mieć wszystkiego. A wtopa rocznych czy dwu letnich oszczędności boli bardziej niż brak powodu do wtopy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:03, 24 Lis 2016    Temat postu: 1

żółf napisał:
hacker33 napisał:
żółf ma zadatki na wykładowce:)


Hehe, żal mi chłopaka bo już nie raz takie przypadki widziałem. Koleś stara się, pracuje ciężko odkłada hajs, po czym chce spełnić marzenie i kupić moto. Nie pytając nikogo o zdanie kupuje pierwszą redlinę jaką tylko zobaczy za wcale nie mały pieniądz, a potem przychodzi z płaczem, że raz się przejechał i koniec. Dwa razy już weryfikowałem taki sprzęt i cena samych części kilkukrotnie przekraczała wartość motocykla, a do roboty było wszystko, strasznie długo namawiałem żeby dla swojego dobra odpuścili, emocje opadły i gorzką pigułkę przełknęli:)

Żeby nie było że ja taki bezbłędny, to sam wtopiłem tak na samochodzie. Miałem ochotę na 3l w automacie, kupiłem za 5 k i chciałem samemu doprowadzić do ładu. Okazało się, że skrzyni ni cholery nie można dostać (bo są 3 rodzaje, a mojego ni cholery nikt nie ma), auto ma jakieś problemy z elektryką, robota nie idzie, po pół roku sprzedałem za 1,5 k bez żalu za do bogatszy o nowe doświadczenia Very Happy

DOKŁADNIE TAK CHCE POJEZDZIC CO PRAWDA NIE WIEDZIALEM ZE TEN KTM600 JEST TAK CHUJOWY I GO KUPIŁEM ALE ON MIAL BYCTYLKO NA CHWILE ALE JEDNAK NIE TYLKO NA 10MIN Sad ALE JAK SIE TYM PRZEJECHALEM TO NA PRAWDE JEDZIE I TO NIE TO CO 250 2T. PANOWIE RAMA JEST W MIERE OKI TYLKO LOZYSKA W TYLNYM KOLE NO I PEWNIE AMORTYZATOR TYŁ ALE chu* Z TYM JAK CHCE MIEC SILNIK DOBRY KTORY BD JEZDZIL BO CHCE JEZDZIC I DLATEGO KUPIŁEM KTMA. TYLKO JAKI SILNIK ZAPODAC JAKI PODEJDZIE??? WIEM ZE KUPNO SILNIKA TO JESZCZE GORSZY DRAMAT NIZ KUPNO CALEGO MOTORU CHOCIAZ GOSCIU GADAŁ ZE SILNIK PO REMONCIE I BD TYM DLUGO JEZDZIL A NAJLEPSZE PYTAM SIE GO CZY WUMIENIC OLEJ A ON NIE DOBTY JEST DOPIERO WYMIENIAŁEM A JAK SIE ZATARAŁ TO SPOSCILEM OLEJ A TAM BŁOTO, DRAMAT TYLE OPIŁKÓW NIGDY NIE WIDZIALEM I MOZNA POWIEDZIEC ZE KUPIŁEM RAME OD CL4 Z 90R ZA 3300ZŁ ALE KUPIL BYM KTM ZA 8TYS I TEZ BY MOGŁ BYC ZATARTY PRAWDA.... CHCE JEZDZIC NA TEJ RAMIE ZEBY JUZ NIE WYDAWAC WIECEJ KASY I KUPIC JAKIS SILNIK ZEBY JEZDZIL REMONT TEZ W CHODZI GRE ALE TEZ NIE CHCE WYDAC NTERAZ 3K NA SILNIK KTORY NIE JEDZI I W KTORYM TRZEBA ZROBIC REMEONT ZA 3K BO TO MNIE WYJDZIE chu* MWIE ILE I JUZ WOGOLE NIE BD JEDZIL BO MI SIE POPROSTU OD NIE CHCE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 21:11, 24 Lis 2016    Temat postu:

Zacząłbym od przeredagowania tekstu. Pisanie wielkimi literami jest nie na miejscu, a znaki interpunkcyjne nie gryzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:32, 24 Lis 2016    Temat postu:

łoooo sory myslałem ze to jest teraz nie ważne i myslalem ze chcesz mi pomoc, myslalem ze jedyny mnie rozumiesz i szczerze lekko wstawiony jestem bo kupilem moto na ktorym mialem jezdzic a tu taka lipa :(ale nie bd sie poddawał prawda bo dokladnie tak jak pisales to bylo moje marzenie zeby jezdzic wiec nie wyjebe teraz tego na zlom tylko musze dobry silnik kupic no nie ??? jaki ? znasz sie na tym to mi pomóż a nie jakies bledy bd mi wypominal :(ja naprawde staram sie byc spoko i nie rozumiem takich ludzi co sprzedaja moto i mowia ze jest wszysko oki i zebym jeszcze ku*wa oleju nie zmienial bo jest dobry, a tam jest błoto a nie olej i mowi ze nie wie dlaczego sie zatarał.... chce jezdzic jaki silnik kupic ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:07, 24 Lis 2016    Temat postu:

Kolego dałeś ciała przy kupnie i teraz wylewasz żale?? Motocykl przy gościu odpaliłeś chociaż?? Z tego co widzę to nie. Zwykle odpalenie do nagrzania i jazda próbna trwa min. 15min.
Zółf ma racje tego (duże litery i bez przecinków) nie da się czytać. Nie śledzę namiętnie tematu, ale chłopaki nie raz podpowiadali konkretne rozwiązanie, ale widzę że nic nie trafia bo masz swoją filozofię. Super tak trzymaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 1:03, 25 Lis 2016    Temat postu:

Skoro kupiłeś ''na chwilę'' to i na chwilę miałeś. Oglądałeś też pewnie chwilę? Ja kupując moto liczyłem się z remontem (tzn. w razie ''w'' miałem na to kasę), do tej pory nie potrafię rozkminić co przemawiało za Twoim zakupem. Ale ok, nieważne. Teraz siadaj do neta i patrz czy są do tego rocznika części zamienne typu uszczelniacze, zestawy naprawcze zawieszenia, wahacza, gaźnika itp. Jeśli nie ma, to sprzedawaj moto na części, bo jeśli koleś tak zaniedbał silnik, to i pewnie reszta jest na śmieci. Kto wie, lagi ciekną? Jeśli nie, to może dlatego, że nie ma w nich oleju? Takie przypadki zdarzają się dość często Smile Co do części - jeśli ich nie ma, to nic innego nie pozostaje jak codzienne przeglądanie allegro i ebay w nadziei, że coś wypłynie. Jeśli mimo to chciałbyś kupić silnik, to co jeśli sprzedający wepchnie Cię na minę? Bo jak ten silnik sprawdzisz przed zakupem? Uwierzysz na słowo? Uwierzyłeś na słowo poprzedniemu sprzedającemu i patrz co z tego wyszło. Nie jesteś pierwszy, nie jesteś ostatni. Silnik od 620 jest plug&play do tej ramy? Co jeśli będzie wymagała przeróbek? Ogarniesz to? Kalkulator do ręki + przynajmniej 3 dniowa abstynencja + rozważanie za i przeciw i do dzieła.

Co do ew. remontu, jak radził hacker, zapytaj tutaj : [link widoczny dla zalogowanych]

Ten korbowód poniżej robił Majster128 z linku powyżej, z tego co kojarzę do tej pory jeździ, zatarty korbowód z filmu to też nie problem, cytat z innego forum:

''Regeneracja polega na przeszlifowaniu korbowodu lub wstawianiu tulejki w zależności od zużycia. Robiony jest nowy sworzeń, nowe łożysko stopy i tulejka główki jeśli jest wymienna.
Koszt takiej regeneracji wynosi 650 zł''

Film: https://www.youtube.com/watch?v=jlgYJV1JXcU

Korbowód, jeździ obecnie w Husqvarnie SM570.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:20, 25 Lis 2016    Temat postu: 1

a wiec tak oglądałem ten motor dwa razy i zawsze zapalał czy na cieplo czy na zimno co moglem wiecej zrobic ?? tego silnika raczej mi sie nie opłaca naprawiac bo korby juz do 600setki nie kupie po za tym do roboty jest tuleja i tlok. Jeszcze raz mowie ze jak na swoje lata rama jest oki i chce na niej pojezdzic i nie wiem czy podchodzi wszysko z tej 620stki??"? chcial bym sie wlasnie od kogos dowiedziec kto sie na tym zna , kupno silnia jest bardzo ryzykowne bo nawet nie zobacze czy to chodzi ale cóż z tego ta 600setka chodzila a jak sie w domu przejechalem sie zatarła przejechal bym sie u goscia 20min a nie 10 to by sie zatarał tam , poprostu mega nie fart i boje sie kupna tego silnika ale co mam zrobic nie chce zeby mi to stalo na czesci tez sie nie oplaca tego sprzedac:( powie mi ktos jakie silniki podejda do tej starej cl4??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:46, 25 Lis 2016    Temat postu:

Zamontuj silnik od WSK125 lub MZ 250 będziesz miał full corssa. Będzie szybko i tani.

Zachowujesz się jak dzieciak, trzeba zacisnąć pasa i ponieś konsekwencje swojej decyzji albo szukasz części do tego moto albo go sprzedajesz na części. Nie mów, że nie ma korbowodu do tego moto bo chwilę poszukałem w necie i znalazłem. Poszukaj sobie zagranicznych for związanych z KTM tam znajdziesz co Cię interesuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin