ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Wto 19:07, 16 Maj 2017 Temat postu: Przelewanie paliwa |
|
|
Mamy tu takiego upartego pacjenta.
ktm 250 2t 2013r
Przelewa paliwo z gaźnika. Jakby nie trzymał zaworek iglicowy.
Jest już nowy zaworek iglicowy, przepolerowane gniazdo i milion razy rozbierany i regulowany poziom paliwa.
Na chwilę jest dobrze i zaraz znowu żle - wygląda jakby pływak sie zawieszał, bo jak jest dobrze to dobrze, a jak żle to leje się mocno tj szybko.
Jakie jeszcze podejrzenia? Na co zwrócić uwage? W blaszce pływaka jest malutki dołek-ślad od zaworka - może to mieć wpływ? Nowy zaworek niczego nie zmienił, to teraz trochę szkoda kasy na nowy pływak w ciemno.
Przy próbach, wygląda wszystko ok, zawór zamyka, otwiera, niby ok. Wizualnie żadnych podejrzeń.
Chwilę dobrze a po dwóch wyjazdach od nowa.
A ha jeszcze bak czyszczony był i sitka w kraniku - nic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Wto 19:12, 16 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|