|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Wto 20:03, 12 Maj 2015 Temat postu: Przelotowy wydech a wypalone zawory |
|
|
Czy przelotowe układy wydechowe przyczyniają się do wypalania zaworów? Rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem który serwisuje motocykle i powiedział że przelotowe układy wydechowe potrafią wypalić zawory? Jestem ciekawy czy to prawda bo kupiłem układ akrapa i chcę go na dniach wsadzić. Trochę mnie zaniepokoiła ta informacja. Liczę na wasze wypowiedzi. Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:08, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
jesli bedziesz miał dobrze wyregulowany gaznik pod ten wydech to nic nie ma prawa sie stac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:33, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
teoretycznie tak, żeby wypalic zawory musi byc dostep tlenu - ogromny przelot pewnie by mógł wprowadzać jakis tlen.
ale żaden wydech nawet pod suypermoto z dwoma działami nie wypali zaworów bo wszystko jest liczone pod dane silniki. co innego jakbys wrzucił jakis dziwny wydech.
oprócz samego wydechu bardzo wazne jest ten szczelność. często w 525 są przedmuchy na flanszy wydechowej - tam mocne przedmuchy tez mogą sie przycyzniac do tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 7:25, 13 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki, w poniedziałek wiozę kata na regulacje pod wydech i powinien hulać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Śro 14:38, 13 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Tu chodzi o skład mieszanki. Przy przelocie może być ciut ubogo i zwiększa się wtedy temp spalania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:10, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
a ja mam takie pytanie,Dlaczego jak założy przelot to mieszanka robi się uboga? Przecież tłok tyle samo zasysa mieszanki paliwo-powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:47, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ale jest wolniejszy wylot i efektowniej spaliny opuszczają głowice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|