Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przełożenia biegów KTM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 11:22, 03 Lis 2015    Temat postu: Przełożenia biegów KTM

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rozkmin




Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:20, 23 Sie 2016    Temat postu:

Mam takie pytanie odnośnie tego kalkulatora:

Czy faktycznie można zamontować taki napęd w moim motocyklu (KTM DUKE 390) czy to są tylko wirtualne parametry a w rzeczywistości takiego napędu nie będzie się dało poprawnie użytkować?

Jeżeli jednak da się coś takiego zrobić, to jakiej firmy napęd polecacie? Mile widziany link do sklepu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 20:48, 23 Sie 2016    Temat postu:

Parametry są rzeczywiste, określają jakie będziesz miał przełożenia. Tylko że jak dasz ekstremalnie krótko, to jazda będzie męczarnią. A jak dasz strasznie długo, tak że np v max będzie wynosił 300, to tych trzysta nigdy nie pojedziesz, bo nie będziesz miał tyle mocy i silnik nie będzie wkręcał się na obroty.

Przełożeniami warto się bawić, ale bez ekstremów jeden ząb z przodu, albo 3 z tyłu to już jest baaaardzo dużo i czuć strasznie tą różnicę, a każdy jeden ząb z tyłu jest odczuwalny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rozkmin




Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:32, 23 Sie 2016    Temat postu:

Dobra, właśnie się zorientowałem że mój post był mało precyzyjnie sformułowany. Chodzi mi o to, czy wszystkie te konfiguracje które są podane w kalkulatorze są do kupienia w sklepie i da się je zamontować do mojego 390'?

Odnośnie v-max to w sumie ciekawy temat. Raz jechałem 175km/h i nagle silnik zaczął mi się dławić w identyczny sposób jak gdy go na niższych biegach kręcisz go do odcinki. Aczkolwiek wtedy chyba zaczynało być minimalnie w dół, albo nie wiem, dostałem wiatru w plecy i nie wiem, koła zaczęły wyprzedzać silnik czy co? W każdym razie przez ułamek sekundy myślałem że przyjdzie mi się przywitać ze św Piotrem..

Niemniej jednak pisząc tego posta bardziej chodziło by mi o zmianę konfiguracji na taką, która dawała by maksymalny moment na kole. Chętnie kupił bym taki napęd do zabawy na placu.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin