|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 11:22, 03 Lis 2015 Temat postu: Przełożenia biegów KTM |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rozkmin
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:20, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie odnośnie tego kalkulatora:
Czy faktycznie można zamontować taki napęd w moim motocyklu (KTM DUKE 390) czy to są tylko wirtualne parametry a w rzeczywistości takiego napędu nie będzie się dało poprawnie użytkować?
Jeżeli jednak da się coś takiego zrobić, to jakiej firmy napęd polecacie? Mile widziany link do sklepu Smile
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 20:48, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Parametry są rzeczywiste, określają jakie będziesz miał przełożenia. Tylko że jak dasz ekstremalnie krótko, to jazda będzie męczarnią. A jak dasz strasznie długo, tak że np v max będzie wynosił 300, to tych trzysta nigdy nie pojedziesz, bo nie będziesz miał tyle mocy i silnik nie będzie wkręcał się na obroty.
Przełożeniami warto się bawić, ale bez ekstremów jeden ząb z przodu, albo 3 z tyłu to już jest baaaardzo dużo i czuć strasznie tą różnicę, a każdy jeden ząb z tyłu jest odczuwalny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rozkmin
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:32, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dobra, właśnie się zorientowałem że mój post był mało precyzyjnie sformułowany. Chodzi mi o to, czy wszystkie te konfiguracje które są podane w kalkulatorze są do kupienia w sklepie i da się je zamontować do mojego 390'?
Odnośnie v-max to w sumie ciekawy temat. Raz jechałem 175km/h i nagle silnik zaczął mi się dławić w identyczny sposób jak gdy go na niższych biegach kręcisz go do odcinki. Aczkolwiek wtedy chyba zaczynało być minimalnie w dół, albo nie wiem, dostałem wiatru w plecy i nie wiem, koła zaczęły wyprzedzać silnik czy co? W każdym razie przez ułamek sekundy myślałem że przyjdzie mi się przywitać ze św Piotrem..
Niemniej jednak pisząc tego posta bardziej chodziło by mi o zmianę konfiguracji na taką, która dawała by maksymalny moment na kole. Chętnie kupił bym taki napęd do zabawy na placu.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|