|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fluxed
Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Sob 21:13, 19 Maj 2018 Temat postu: Przeskok w GMP |
|
|
Cześć, mam taki peoblem podczas krecenia magnetem w gmp tłoka jakby przeskakuje na dol, ze sciagnietym cylindrem wszystko jest dobrze..
Mozliwe ze za cienka uszczelka pod cylindrem? Wydaje sie jakby tlok o głowice haczył :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 21:53, 19 Maj 2018 Temat postu: Re: Przeskok w GMP |
|
|
Na wykręconej świecy też ?
Może wkręć delikatnie śrubkę blokady to "wskoczy" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fluxed
Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Nie 8:30, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Na wykreconej tez. Tlok bije w glowice, zdjalem ja i nie ma przeskoku.
Dac grubsza uszczelke pod cylinder? Motor to minarelli 125 2t a motocykl KTM LC2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fluxed dnia Nie 11:01, 20 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:35, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
poczytaj instrukcje - czasem sa całe procedury dobierania grubosci uszczelki pod cylindrem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fluxed
Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 11:12, 21 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Teraz na tłoku mam takie odbicie od głowicy, na samym środku. Mogę go zakładać ponownie czy nie?
Nie ma dziury ani nic takiego...
Lepiej wkręcić szpilki w cylinder czy skręcić śrubami głowice z cylindrem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:18, 21 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
jak nie jest uszkodzony to mozesz załozyc - jak ma odkształcenie to nie ryzykował bym raczej - ale nie widze wiec ciezko ocenia.c
najlepjej zrobic tak jak jest oryginalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fluxed
Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 18:56, 21 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Zrobiło się mleko więc znów silnik rozpoławiałem, złożyłem ponownie i o dziwo teraz nic nie puka o głowicę W oryginale były szpilki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|