|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:15, 24 Sie 2013 Temat postu: Przygód z KTM' em ciąg dalszy... |
|
|
Cześc. Więc tak od pierwszego odpalenia moto jeździ ładnie pięknie trzyma obroty wszystko gra. Jeżdżony od rana na mineralu także pyrpyr aż tu nagle wyjeżdżam sobie na ulice 1,2,3 tak na 3/5 gazu i buch wywalił płyn chłodniczy i zgasł. dolałem odpowietrzyłem i jazda dalej karnołęm się kawałek jade patrze i leeeeje zatrzymałem się i prowadziłem do domu;/ Co sie może dziac bo już niemam siły do tego i chęci ;/ w oleju niema płynu, nie kopci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 18:22, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
leje sie ale skąd ?
ty przypadkiem na żeliwie nie miałeś cylindra ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:00, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
na żeliwie ale tłok nie puchnie, wywala jakby z przelewu tylko płyn nie jest w ogóle ciepły ;/ bo jak jest zalany i stoi to nie cieknie nigdzie także węże ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 20:30, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
makperson napisał: | na żeliwie ale tłok nie puchnie, wywala jakby z przelewu tylko płyn nie jest w ogóle ciepły ;/ bo jak jest zalany i stoi to nie cieknie nigdzie także węże ok. |
z przelewu tego przy korku? może korek tylko walnięty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:24, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
chyba ze masz obieg zatkany ,pompka pcha płyn az stanie w któryms miejscu i sie blokuje przepływ a pompka dalej pcha i wywala przelewem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:49, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
to że nie puchnie, to nie znaczy że ma odpowiednio niskie tarcie. są 3 opcje
1) albo jak kristof mówi korek walnięty i wywala płyn
2) padła uszczelka pod głowicą ( to że nie ma nic w oleju to nie jest zaden dowód )
3) ciasne spasowanie i to że tłok nie puchnie i moto nie staje, to nie znaczy że ma odpowiednie tarcie, moze jest na tyle ciasno spasowany że robi sie taka temperatura że rzyga płynem. sam zauwazyłeś że jest gorący. fakt musi miec nawet te 90 stopni... ale żeliwo jak wiesz gorzej oddaje ciepło, a na dotarciu nim sie ułozy dotrze itp itd troche mija. a przez ten czas wszystko trze o siebie, a jak trze to i wydziela sie temperatura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 21:47, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
miałem niecały miesiąc temu dokładnie taki sam problem, u mnie jak dałeś po obrotach to zaraz wywalało płyn, motor zaraz po remoncie, okazało się że to uszczelka pod głowicą, jaką uszczelkę dałeś pod głowicę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:12, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
uszczelka IR ten sziet z tym że to już 2 taka uszczelka bo rozbierałem od nowa po odpaleniu wcześniej bo wodziki zamieniłem i za 1 razem wzmocniłem cieniutko na silikonie i nic sie nie działo a teraz jak kupiłem 2-gi zestaw to kolega powiedział ee nowa uszczelka to nawet jak lipna to nie trzeba silikonu no to okej zalałem płynem patrze a tu zonk po prawej stronie (siedząc na moto) uszczelka lekko się pociła płynem, wytarłem odpaliłem chwile pochodził i sucho. No a po paru przejażdżkach zaczęły się dziac takie jaja. Kolega mi podpowiedział że to może byc też przez termostat ale wcześniej nic nie szwankowało a nawet nie wiem gdzie on jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 13:25, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
pod cylinder/głowice tylko oryginał. kiedys miałem omp, no w sumie było ok wszystko ale wykonanie strasznie słabe. fakt ze top end koło 120 zł kosztował to troche wiecej od jednej uszczelki ale warto jednak inwestować w oryginał. wymiary sa idealne, super spasowanie no i jakość. jak dobrze złozone nic nie ma prawa pociec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:40, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
zamówiony oryginał z ktm za 108 z przesyłką szkoda mi tylko łąńcuszka rozrządu bo nowy zakuty ładnie a trzeba go znowu babrac ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:47, 27 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Uszczela u mnie wygląda solidniej niż tamte jest wypukła w jedną stronę, tutaj pytanko czy jest różnica czy wypukłym w stronę cylindra czy w stronę głowicy? wydaje mi się że w stronę cylindra wypukłym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|