Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regeneracja głowicy/naprawa etc - rozpoznanie stanu zużycia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 18:38, 21 Cze 2012    Temat postu: regeneracja głowicy/naprawa etc - rozpoznanie stanu zużycia

Pytanie takie dość teoretyczne.
Np że mamy tłok do wymiany i nicasil to łatwo poznać, np moto kopci, bierze olej, po zdjęciu cylka widać że nicasil ma rysy, jest wytarty etc.
Ale jak to ma się z głowicą? Jak ocenić jej stan zużycia? Jak ocenić to czy jeszcze trochę pośmiga czy trzeba już szykować się na jej regenerację? Nie mówimy o przypadkach gdzie już są zawory powypalane lub coś Very Happy.
Gdzieś wiem że się mierzy zaworem szczelinomierzem i przerwa nie może być większa niż 0.2mm ale gdzie dokładnie Very Happy
I jeszcze pytanie przy regeneracji głowicy co wymieniamy? zawory, sprężynki, prowadnice jeśli są krzywe i coś jeszcze czy nie, oczywiście zabezpieczenie etc?
I po co i kiedy planować głowicę bo podobno często to się robi przy regeneracji Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Czw 18:40, 21 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:47, 21 Cze 2012    Temat postu:

wszystko to jest opisane w ksiązce serwisowej, gdzie i jakie maja byc luzy itp itd. jedynie ten "patent" z luzem miedzy "pokrywka" spręzyny tym zabezpieczeniem a dźwigienką zaworową te 0.2 musi miec, jak zawór wpada to luz sie zmniejsza i w ekstremalnych momentach moze dojsc do uderzenia dzwigienki o kaptur spręzyny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polok




Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 15:25, 07 Kwi 2017    Temat postu:

Odświeżam temat, bo chciałbym polecić wszystkim, którzy w tym wątku będą szukać pomocy przy regeneracji głowicy usługi mojej firmy. Polok świadczy usługi od lat, dlatego warto nam zaufać!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin