Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regeneracja przytartego wałka rozrządu w głowicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie 7:15, 01 Lip 2018    Temat postu: Regeneracja przytartego wałka rozrządu w głowicy

Gdzie dobrze zrobią przytarty walek rozrządu w lozysku slizgowym glowicy?
ktm sxf 250
Trzeba zrobić nadwymiarowe czopy walka i powiekszyc otwór w glowicy. Ew nowy nadwymiarowy walek.
Świątek?
Interesuja mnie opinie kto robil i czy chodzi dlugo po naprawie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:32, 01 Lip 2018    Temat postu:

mocno przytarte ? wrzuć foto jak to wyglada

moim zdaniem tego sie nie opłaca regenerować, relatywnie tanio wychodzi zakup całego mostka i wałków - kupujesz zakładasz i jeździsz spokojnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie 9:34, 01 Lip 2018    Temat postu:

Przytarte mocno. Jest ubytek materialu. Albo to trzeba porządnie zregenerować albo nowa głowica i walek. Nie jest tak tragicznie... nowa glowica i walek ok. 2.5tys. Uzywka pewnie jeszcze taniej ale watpliwa jakosc. Moja jest ladna oprocz tego walka. Zawory wszystko lux. Dlatego rozwazam regeneracje. Nawet dla samej ciekawości czy to zadziała. Glowica i tak zlom.
Tu zdjecie...

[link widoczny dla zalogowanych]

A mozna wogole kupic sam mostek?
W katalogu tylko kompletna glowica jest.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Nie 9:43, 01 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:14, 01 Lip 2018    Temat postu:

nie wymienisz samego mostka bo jest on sparowany i wyosiowany z głowica. nadwymiarowych wałków nie ma.
Po zdjeciach widac ze ta głowica nie nadaje sie juz nawet do regeneracji. Za duze uszkodzenie. O ile nawet ktos naprawi ci wałki(napawa czopy i oszlifuje na wieksza srednice) to zabraknie materiau w głowicy. Napawanie głowicy nie wchodzi w gre.
jak chcesz zeby to działało to rewizja pomp oleju i gniazd w których one pracuja. O ile tam bedzie wszysko ok to wymiana głowicy z wałkami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 14:33, 01 Lip 2018    Temat postu:

Pompy są ok. Silnik jest aktualnie rozebrany w całości.
Nowy nabytek Smile
Silnik chodził bardzo ładnie do końca.
Rozebrany jest po prostu inspekcyjnie, po zakupie.
Był kupiony okazyjnie, wiec można trochę w niego zainwestować. Zbieram informacje która drogą pójść aby to miało ręce i nogi.

W tym silniku uszkodzona jest dodatkowo skrzynia biegów.
Mocno przytarte wodziki i pył z nich dość mocno oblepił metalowe sitko oleju.
Myślę że od tego się wszystko zaczęło, no ale niczego nie wykluczam.
Drugi wałek jest bardzo ładny.

Podpytuje czy ktoś w Polsce robi takie regeneracje i jak to się ma w praktyce.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:30, 01 Lip 2018    Temat postu:

pisz PW

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PrzeMoc




Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Marki

PostWysłany: Nie 17:33, 01 Lip 2018    Temat postu:

Hej,
Znany jest mi twój problem. Mieliśmy kiedyś takiego Klx 650 po zatarcu wałków.
Gość napyla jakieś powłoki na zużyte elementy i je obrabia, na pewno nic nie jest napawane. Co do żywotności tego rozwiązania nie powiem za wiele ale po kilkudziesięciu godzinach wszystko wyglądało bardzo ok.

Wpisz w Google "cdlios" i go znajdziesz.

Nie kosztuje to 5złotych ale robota wygląda profi. Myślę że warto spróbować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie 19:18, 01 Lip 2018    Temat postu:

Dzięki za podpowiedzi.

Ja tak podpytuję o te regeneracje, bo mieliśmy taką Betę w której "Pan Tadzio" zrobił napawanie czopów obu wałków, poprawił otwory na jakieś starej obrabiarce i chodzi to już 60mth bez dalszego przycierania wałków.
Jak to zobaczyłem pierwszy raz to nie wierzyłem w te brzydkie napawanie, ale zadziałało całkiem spoko.
Jeżeli ktoś ma jeszcze lepszy sprzęt i większe w tym doświadczenie, wierzę że to się może udać poprawnie wykonać.
Beta to była konieczność, bo nie ma części zamiennych. W sxfie jet większy wybór. Nowe nie takie kosmicznie drogie, używek coś nawet jest na rynku.
Jest jakaś opcja...
Jeżeli jednak regeneracja ma wyjść nawet połowę nowej głowicy, to bez sensu.
Lepiej nową
Jutro podzwonię po zakładach i popytam jak to wygląda.
Teraz w weekend chciałem podpytać Was Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:35, 01 Lip 2018    Temat postu:

jak chcesz tym jeździc bez obaw zadne obróbki sie nie sprawdzą. to nie komarek nie obciązony

częsci są od początku do konca projektowane, karty obróbek takich elementów to są pewnie w formie książek. nie da sie uzyskać chociaz zblizonych parametrów obrabianych elementów względem oryginału

jak chcesz to kombinuj ale wg mnie to sensu nie ma - własnie ze względu na dostepnosc tych częsci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin