Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulaca zaworów w EXC i SX 400, 450, 520, 525
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piasektt
Administrator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:39, 03 Sty 2010    Temat postu: Regulaca zaworów w EXC i SX 400, 450, 520, 525

Witam


Zamieszczam film, w którym pokazane jest jak prawidłowo wykonać regulację zaworów.


http://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8&feature=related


Co do konkretnych wartości dla poszczególnych pojemności i roczników proszę się odwołać do manuali.


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piasektt dnia Nie 18:40, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kowal
Gość






PostWysłany: Czw 20:24, 14 Paź 2010    Temat postu:

Witam moze by mi ktos pomogl w ustawieniu zaworów w ktm lc4 620 jak to najlepiez zrobic sprawdzic tylko czy tlok jest w gorze i regulowac ssace i wydechy czy jakos inaczej?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Pią 7:05, 03 Cze 2011    Temat postu:

Nie wiem czy dobrze pamietam, w moim KTMie luzy 0,10 na ssacych i wydechowych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 9:50, 03 Cze 2011    Temat postu:

sebastuss napisał:
Nie wiem czy dobrze pamietam, w moim KTMie luzy 0,10 na ssacych i wydechowych?


tak, na 0.10 chodzi najlepiej


pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Sob 18:49, 04 Cze 2011    Temat postu:

no to niezle, wydechowe miałem 0,40 na ciasno pewnie dlatego ciezko palil i kompresja zaj...a na kopce była, teraz o wiele lepiej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 14:30, 05 Cze 2011    Temat postu:

heh to nieźle,
w KTM tak jest że jak zawory są źle ustawione to
1. ciężko kopnąc (tak jakby nie było auto-deko)
2. ciężko pali na gorącym (albo wogóle)
a te 0.4 to tak Ci się rozregulowały czy ktoś tak ustawił?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Pon 6:44, 06 Cze 2011    Temat postu:

Sam nie wiem ale odkad go kupiłem powoli poprawiam to i tamto z pomocą forum i maszyna zaczyna smigac bo tak to non stop cos nowego znajduje do poprawki po kazdym wypadzie Smile Chyba byly tak przez kogos ustawione bo ssace były idealnie ustawione. Wczoraj znowu łańcuch padł ale to było do przewidzenia bo juz słaby był szkoda tylko ze w szczerym polu ok 2km pchania do drogi z kawałkiem niezłej górki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkloss




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Wto 21:29, 09 Sie 2011    Temat postu:

Taaa z tego co zobaczyłem i usłyszałem to kolo ustawia ventylki na 0,005.Strasznie ciasno co Wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Śro 5:15, 10 Sie 2011    Temat postu:

sebastuss - w moim kacie niedawno mi padła elektryka 5km od domu gdzieś w lesie hehe. Pierwsze 1,5km dałem radę pchać ale potem zostawiłem moto w lesie i poszedłem do domu po auto.
Ja swoje zawory ustawiałem w swojeje 520 na 0.10 i ssące i wydechowe no i motocykl ładnie palił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Śro 6:40, 10 Sie 2011    Temat postu:

Zdarza sie najlepszym Smile Mnie znowu w niedziele po jakichs 60km padło sprzęgło ( oring, płyn poszedł do silnika ) dobrze ze mam jakies sprzegło antyhoppingowe to dojechałem do domu Smile
Wie ktos może jaki rozmiar ma oring na tłoczku? Serwisówka tego nie podaje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 19:05, 10 Cze 2012    Temat postu:

Stary troche ten post,ale mi również padło sprzęgło-najpierw zaczał lać sie olej z pompy,a potem zniknęło.Zużył sie oring w pompce (wytarł sie-tłoczek delikatnie porysowany za oringiem od strony zewnętrznej-słaba harmonijka chroniąca przed kurzem)....Mówie zestaw kupe kasy,więc pojechałem do sklepu ALFA (simeringi i oringi),gość sprzedał mi za 50 groszy oring,montaz odpowietrzenie i śmiga już ze 3 zbiornik Very Happy sucho jak pieprz:).Pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ORT-518mx




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Sob 8:07, 22 Gru 2012    Temat postu:

0,12 ssące i wydechowe w KTM-ach z silnikiem RFS.W tych modelach dość szybko siadają zawory ssące więc lepiej luz ustawić na 0,12.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 12:55, 22 Gru 2012    Temat postu:

troszkę odkopałeś temat, a dla ścisłości rfs najelpeij pracuje na luzach 0,10 zarówno ssące jak i wydechowe .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:41, 22 Gru 2012    Temat postu:

W tych silnikach czesto sa wyklepane koncówki stykajace sie z zaworami i przy ustawianiu szczelinomierzem moze nam sie wydawac ze wszystko jest ok a w rzeczywistości luz jest wiekszy od tego co pokazał szczelinomierz.
Co do luzu 0,4 to chyba niezle napierniczac musial silnik, ja bym zajrzał do niego po pierwszym odpaleniu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Sob 14:58, 22 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Śro 12:38, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Panowie mam problem taki, że ustawiłem GMP i zablokowałem wał (śrubka się wkręciła, tłok na górze sprawdzone drutem) poruszałem kołem tył przód delikatnie żeby się to jakoś "wypośrodkowało" no i próbuje szczelinomierzem najpierw 0.10 a nóż... ale nic, zszedłem aż do 0.04 i nic, postanowiłem popuścić kontre na prawym zaworze ssącym i wykręcić delikatnie a tu ku mojemu zdziwieniu zawór idze do góry razem ze śrubką co oznacza, że tam nie ma żadnego luzu tak ? i wszystko by było ok ale ten zawór idzie do góry do aż do końca gwintu na regulacji i nadal nie wchodzi szczelinomierz najcieńszy... już nie rozumiem, czy jest opcja że mam zawory w złym położeniu czy coś ? zrobiłem wszystko jak napisane i nie wiem co dalej Sad to chyba nie możliwe żeby aż tak zawory siadły ? motor pracował normalnie ale utrzymywały się na ciepłym silniku wysokie obroty ale to raczej nie zawory a gaźnik, zawory chciałem sprawdzić kontrolnie i osłupiałem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin