|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piasektt
Administrator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 18:39, 03 Sty 2010 Temat postu: Regulaca zaworów w EXC i SX 400, 450, 520, 525 |
|
|
Witam
Zamieszczam film, w którym pokazane jest jak prawidłowo wykonać regulację zaworów.
http://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8&feature=related
Co do konkretnych wartości dla poszczególnych pojemności i roczników proszę się odwołać do manuali.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piasektt dnia Nie 18:40, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Czw 20:24, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Witam moze by mi ktos pomogl w ustawieniu zaworów w ktm lc4 620 jak to najlepiez zrobic sprawdzic tylko czy tlok jest w gorze i regulowac ssace i wydechy czy jakos inaczej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Pią 7:05, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy dobrze pamietam, w moim KTMie luzy 0,10 na ssacych i wydechowych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 9:50, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
sebastuss napisał: | Nie wiem czy dobrze pamietam, w moim KTMie luzy 0,10 na ssacych i wydechowych? |
tak, na 0.10 chodzi najlepiej
pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Sob 18:49, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
no to niezle, wydechowe miałem 0,40 na ciasno pewnie dlatego ciezko palil i kompresja zaj...a na kopce była, teraz o wiele lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 14:30, 05 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
heh to nieźle,
w KTM tak jest że jak zawory są źle ustawione to
1. ciężko kopnąc (tak jakby nie było auto-deko)
2. ciężko pali na gorącym (albo wogóle)
a te 0.4 to tak Ci się rozregulowały czy ktoś tak ustawił?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Pon 6:44, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Sam nie wiem ale odkad go kupiłem powoli poprawiam to i tamto z pomocą forum i maszyna zaczyna smigac bo tak to non stop cos nowego znajduje do poprawki po kazdym wypadzie Chyba byly tak przez kogos ustawione bo ssace były idealnie ustawione. Wczoraj znowu łańcuch padł ale to było do przewidzenia bo juz słaby był szkoda tylko ze w szczerym polu ok 2km pchania do drogi z kawałkiem niezłej górki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herkloss
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Wto 21:29, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Taaa z tego co zobaczyłem i usłyszałem to kolo ustawia ventylki na 0,005.Strasznie ciasno co Wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 5:15, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
sebastuss - w moim kacie niedawno mi padła elektryka 5km od domu gdzieś w lesie hehe. Pierwsze 1,5km dałem radę pchać ale potem zostawiłem moto w lesie i poszedłem do domu po auto.
Ja swoje zawory ustawiałem w swojeje 520 na 0.10 i ssące i wydechowe no i motocykl ładnie palił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Śro 6:40, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zdarza sie najlepszym Mnie znowu w niedziele po jakichs 60km padło sprzęgło ( oring, płyn poszedł do silnika ) dobrze ze mam jakies sprzegło antyhoppingowe to dojechałem do domu
Wie ktos może jaki rozmiar ma oring na tłoczku? Serwisówka tego nie podaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 19:05, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Stary troche ten post,ale mi również padło sprzęgło-najpierw zaczał lać sie olej z pompy,a potem zniknęło.Zużył sie oring w pompce (wytarł sie-tłoczek delikatnie porysowany za oringiem od strony zewnętrznej-słaba harmonijka chroniąca przed kurzem)....Mówie zestaw kupe kasy,więc pojechałem do sklepu ALFA (simeringi i oringi),gość sprzedał mi za 50 groszy oring,montaz odpowietrzenie i śmiga już ze 3 zbiornik sucho jak pieprz:).Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ORT-518mx
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: Sob 8:07, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
0,12 ssące i wydechowe w KTM-ach z silnikiem RFS.W tych modelach dość szybko siadają zawory ssące więc lepiej luz ustawić na 0,12.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 12:55, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
troszkę odkopałeś temat, a dla ścisłości rfs najelpeij pracuje na luzach 0,10 zarówno ssące jak i wydechowe .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:41, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
W tych silnikach czesto sa wyklepane koncówki stykajace sie z zaworami i przy ustawianiu szczelinomierzem moze nam sie wydawac ze wszystko jest ok a w rzeczywistości luz jest wiekszy od tego co pokazał szczelinomierz.
Co do luzu 0,4 to chyba niezle napierniczac musial silnik, ja bym zajrzał do niego po pierwszym odpaleniu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Sob 14:58, 22 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 12:38, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie mam problem taki, że ustawiłem GMP i zablokowałem wał (śrubka się wkręciła, tłok na górze sprawdzone drutem) poruszałem kołem tył przód delikatnie żeby się to jakoś "wypośrodkowało" no i próbuje szczelinomierzem najpierw 0.10 a nóż... ale nic, zszedłem aż do 0.04 i nic, postanowiłem popuścić kontre na prawym zaworze ssącym i wykręcić delikatnie a tu ku mojemu zdziwieniu zawór idze do góry razem ze śrubką co oznacza, że tam nie ma żadnego luzu tak ? i wszystko by było ok ale ten zawór idzie do góry do aż do końca gwintu na regulacji i nadal nie wchodzi szczelinomierz najcieńszy... już nie rozumiem, czy jest opcja że mam zawory w złym położeniu czy coś ? zrobiłem wszystko jak napisane i nie wiem co dalej to chyba nie możliwe żeby aż tak zawory siadły ? motor pracował normalnie ale utrzymywały się na ciepłym silniku wysokie obroty ale to raczej nie zawory a gaźnik, zawory chciałem sprawdzić kontrolnie i osłupiałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|