|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:34, 15 Maj 2016 Temat postu: Regulacja exc 125 |
|
|
Wystarczy że chwile pojeżdzę w lesie między drzewami na niskich obrotach i czuje że się zalewa i wolne obroty spadaja i to czasami tak że gaśnie. jak pojeżdże ostro to będzie okej. Dysza główna 185, iglica na środku. Dysza może być za duża ? jeżdże trzeci sezon na nim i teraz założyłem tłok jedno pierścieniowy zamiast dwu. Motor to Ktm Exc 125 04r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:08, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy nie powinieneś szukać winy w mieszance paliwa z olejem.
Od przegrzania obroty rosną a nie spadają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 20:47, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Na rozmiar dyszy w takim roczniku nie patrz (najlepiej kolor świecy). Może być tak jak pisze kolega że masz za dużo oleju w paliwie i przy wolnym śmiganiu zarzuca nim wydech itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:55, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
kolor świecy o dziwo jest dobry. Zmienie jeszcze świecę bo już trochę jeździ. może być faktycznie ten olej, łącznik dyfuzora z końcówką mam lekko nieszczelny i w sumie sporo leci mi z tego niespalonego oleju. Rozcieńczyk mieszankę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 21:05, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zlej to co masz w baku i zrób nową. Jeżeli będzie poprawa to możesz rozcieńczyć do właściewej proporcji. Świeca też ma wpływ i to duży. Ja u mnie zmieniam co 60 godzin.Stosuj taką jak producent zaleca.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Nie 21:05, 15 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:32, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżdże na NGK BR9EG, taką jak zalecają. Zrobię to co mówicie i zobaczymy czy będzie lepiej, dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:07, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Podepne się troszkę do tematu, gdyż pytanie zbliżone. Exc 200, po wolnym pyrkanku lub jeździe do połowy zakresu, motor mocno przymula, przy pełnym przyspieszaniu jest uczucie jakby coś go przytkało, szczególnie 1 2 3 bieg. Dużo spalin, objawy jak przy zbyt bogatej mieszance. Mieszanka paliwo olej 1;50. Normalne?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamiloz dnia Pon 21:07, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amper23
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:58, 22 Maj 2016 Temat postu: blokuje koło |
|
|
Witam. podepnę sie do tematu mam taki problem z ktm lc2 jak odpalam na pych to blokuje się koło i nawet nie chce odpalić .
Co to może być ?
tłok się zaklinował ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 20:13, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Do tematu podpina się jeżeli mamy podobny problem
A z kickstartera pali?
Raczej trzeba pruć silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amper23
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:09, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
doczepie się do tematu
Mam problem w ktm lc2 125 ostatnio odpaliłem i przejechałem 25 metrów i ktm się zatrzymał .Na starter nie chce nawet zakręcić i jak na pych go próbuje to koło stoi w miejscu. Biegi wchodzą normalnie. co sądzicie o tym ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amper23 dnia Wto 6:10, 24 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|