|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skoczu87
Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: Czw 8:21, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Wiesz mam wszystko na stole teraz...pytałeś czy nie jest nic wytarte,tak trochę zaczyna zastanawiać mnie iglica,jest na stożku wytarta,przy Tych wszystkich dokladnosciach chyba bym ją wymienił...gdzie można kupić taką iglicę bo wpisałem w necie i cisza...??
Henio dziękuję Ci bardzo za zrozumiałe przekazanie wiedzy...dużo mi wyjasniłeś,teraz wiem jak źle brałem się za regulację tego gaźnika..czy dysza 178 główna też wydaje się rozsądnym startem do 400cc? Biorę się za regulację popołudniu napisze czy sukces czy klapa:) dziękuję!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 8:38, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
iglice mozesz kupic np u mnie
dysza głowna ma znaczenie przy duzych otwarciach przepustnicy, znacznie za bogata ładnie widac jak sie odkręca na chwile gaz - że wali na czarno z wydechu, 178 to dosc spora ale pewnie powinno na tym chodzic rozsądnie, nie mam do 400tki sprawdzonych nastawów, ale do 640stek z takim gaźnikiem montuje zwykle 178/180
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skoczu87
Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: Czw 8:47, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Wali na czarno po odkręceniu ale trochę za to obwiniam za to pompkę przyspieszająca? Ile taka iglica u Ciebie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 8:51, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
taka obdtN jakies 85 zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:56, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Witka
A nie za duży ten gaźnik do 400? Nawet w exc525 jest fcr39. W DRZ400 jest fcr36. Na amerykańskim adv jakiś użytkownik pisał że w jeździe typowo enduro na 625sxc (nie po piaskach Baja), fcr39 sprawdza się lepiej niż 41. Większa elastyczność i "gładkość" jak to określił w oddawaniu momentu kosztem mocy maksymalnej.
Wydaje mi się, że jak za wolny przepływ powietrza przez większą gardziel na niskich średnich obrotach a ma iść względnie stabilnie to pewnie musi być bogatsza mieszanka. Jak odkręcisz konkretnie to już go zalewa. A może się mylę.
Po gwałtownym otwarciu w większości motków z mechanicznym gaźnikiem i pompką wali mniej lub bardziej czarno.
Pozdr rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skoczu87
Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: Czw 15:13, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odp:) no ale np ten gaźnik był w Yamaha WR 450 o ile się nie mylę? No zaraz idę do garażu,zobaczymy co z tego wyjdzie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:31, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
to tez prawda, mniejszy gaźnik byłby łatwiejszy do ogarniecia
WR to wyczynówka, lc4 troche inny charakter pracy silnika inne podcisnienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skoczu87
Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: Czw 18:39, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Henio,pytanko.zalozona dysza wolnych 40,główna 170...śruba składu wykręcona o 1,5 obrotu-znalazlem w serwisówce jako pozycja wyjściowa...wkręcam o 0.5 obrotu Moto gaśnie,wykręcam o 2obr rośnie,O2,5 cały czas wysokie ale go nie zalewa-to świadczyło by że ta od wolnych jest za mała? Bo powinno przy wykręcaniu go zdusić? Po jeździe 5km świeca wręcz biała.heh wtedy za bogata teraz za uboga co Tu się wyprawia:)
Jest progres bo motocykl wstaje na koło aż miło ale to jeszcze nie to:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skoczu87 dnia Czw 18:40, 18 Cze 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:49, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
dokładnie, skoro wykręcasz i jest coraz lepoej to idzie sie w dobrą strone - warto sobie sruba od wolnych obrotów ( pokrętłem) zjechac maksymalnie nisko wtedy lepiej bedzie słychac róznice w obrotach. bezpiecznie mozna wykręcać do około 3-3,5 obrotów, jak dalej sie kręci i jest "progres" motocykl coraz równiej pracuje - to tak dysza wtedy za mała, trzeba dać większą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skoczu87
Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: Czw 18:53, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
A co z dysza wysokich? Wcześniej próbowałem na 178 teraz jest na 170.zostawic ja i wrzucić tylko większą niskich? Dodam że Moto do końca idzie równo....ale czy po wykręceniu 3,5 obrotu nie powinien już zgasnąć(zalanie)???zaczynam łapać już o co w tym wszystkim biega:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:53, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
WRy nigdy nie miałem ale mogłem się nieco pokrecic na takowych zabawkach kolegów. Dawno to juz bylo ale roi mi się ze tam był fcr39. Może w YZ450 był fcr41 ?
Co do dysz głównej to w zeszłym wieku w Junaku dobieralo się ją do prędkości maksymalnej. Jak po zmianie na większą motorek juz szybciej nie gonił, montowała o się o 5-10 mniejsza - prędkość była o 3-5 km niższa od ostatnio zmierzonej ale palił o 1 - 1,5 ltr/100 mniej (przy napierda..niu na ile odwagi stało)
Pozdr rr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rrolek dnia Czw 19:54, 18 Cze 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:10, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Jak dysza jest ok to nie powinien od razu gasnac na 3 obrotach.
Ciezko oceniac dysze wysokich obrotow najlepiej miec kilka i probowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skoczu87
Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: Czw 20:13, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Udało mi się nabyć okazyjnie ten gaźnik w dobrym stanie więc nie wybrzydzalem:) już jestem w domu:) motocykl zapierdxxa jak szalony ,pali z dwóch ząbków teraz to jeszcze drobna kosmetyka pompki przyspieszającej i zabawa iglica:) ale ogólnie szatan,czym ja wcześniej jeździłem...Duże podziękowania dla "Henio"...dziękuję za merytoryczne i cierpliwe objaśnienie tematu:) dzięki niemu i przetłumaczeniu instrukcji regulacji zrozumiałem jak to ma być dziekuje;!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skoczu87
Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: Czw 20:35, 18 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Henio jeszcze jedno małe pytanko...skoro wolne obroty itp mam już ogarnięte powiedzmy a po dłuższej jeździe świeca wskazywała by uboga mieszankę to co wtedy wieksza dysza wolnych i regulacja znowu składu mieszanki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 6:28, 19 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
zmiana dyszy głownej czy iglicy nie wpływa znacząco na wolne obroty - ale zwykle po zmianie costam składem moze bedzie trzeba pokręcic, ale to juz nie sa duze wartosci.
takim sprzetem pewnie mało kiedy jedziesz typowo na dyszy głownej najwieksze znaczenie ma iglica, wiec dałbym ją wyzej ząbek, dysze głowna pewnie tez oczko więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|