Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja gaźnika keihin fcr41
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skoczu87




Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejów

PostWysłany: Pią 6:33, 19 Cze 2020    Temat postu:

Tzn tak motocykl trzyma świetnie wolne,dobrze pali,schodzi z obrotów zajebiście,tylko wczoraj zrobiłem z 15 km raczej dając wpalnik na różnych biegach...no i czym teraz ruszyć żeby nie zjebac...bo świeca sucha szaro biała...sądzę że wysokie trzeba ruszyć? Iglica i dysze

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skoczu87 dnia Pią 6:59, 19 Cze 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:29, 19 Cze 2020    Temat postu:

napisałem przeciez iglice w góre, dysze oczko wieksza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:58, 19 Cze 2020    Temat postu:

Skoczu, co ty za gaźnik oryginalnie tam miałeś - Dell'Orto?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skoczu87




Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejów

PostWysłany: Pią 8:26, 19 Cze 2020    Temat postu:

Tak phm38....porażka był strojony przez kogoś kto ma pojecie kto ma ,trochę chodził potem się rozjeżdżał,odpalic Moto na nim to kurcze siłownia dla nóg...tutaj już prawie dograłem keihina to dla mnie jest bez porównywania,odpalanie i reakcja na gaz-na tamtym stary senior z balkonikiem tutaj zajebiście bryka na kółeczko....wcześniej jeździłem na sportach,przesiadłem się na takie unduro trochę dla nauki,po tym sezonie będę go sprzedawał i chce Crossa jakąś 250:) inna jazda na plastiku,a tutaj...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skoczu87 dnia Pią 8:28, 19 Cze 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skoczu87




Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejów

PostWysłany: Pią 17:33, 19 Cze 2020    Temat postu:

Henio pytanie....jeśli wsadziłem większą dysze wysokich obrotow-178 było 170 iglica jest na samym dole,motocykl chodzi dobrze natomiast po kolorze świecy po dłuższych jazdach widać że jest ciut za uboga ta mieszanka...moje pytanie brzmi czy jeśli podniosę poziom w komorze pływakowej paliwa jak rozumiem mieszanka będzie bogatsza? Wnioskuję że tak...chodzi mi czy ruszenie samego poziomu paliwa zmieni coś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 18:58, 19 Cze 2020    Temat postu:

zmieni ale poziom paliwa ma byc jeden - nie słuzy do doregulowania składu. jest jasno ustalony i tego sie trzeba trzymac, a mieszać dyszami/iglicami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skoczu87




Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejów

PostWysłany: Nie 9:39, 21 Cze 2020    Temat postu:

Jaka iglica prócz tej mojej OBDTN powodowała by bogatsza mieszankę??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:07, 21 Cze 2020    Temat postu:

kazdy producent ma swoje oznaczenia ja juz nie próbuje spamiętać mam gdzies tabelke opisana i jak pamietam to w ktmie im wyzsza ostatnia literka to bogatsza iglica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin