|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:38, 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie, powiedzcie mi czy za przydławienie przy wkręcaniu z wolnych obrotów odpowiada dysza wolnych obrotów? główną założyłem 180, iglica na samym dole a świeca robi się brązowawa(brązowy nalot na czarnej, okopconej elektrodzie) tylko przy ostrym ganianiu. Może jest to wina lekko powgniatanego dyfuzora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 8:12, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Za niskie obroty odpowiada śruba składu mieszanki i dysza wolnych obrotów.
Dyfuzor raczej nie powinien mieć dużo do gadania, mimo wszystko warto go wyprostować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 8:56, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Powgniatany dyfuzor raczej skutkowałby inna lekko odczuwalna charakterystyka pracy silnika. Czysciłes gaziora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:24, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, gaźnik czyściłem, jeszcze może sprawdze poziom paliwa. Filtr powietrza także wyprany i nasączony. Dysza główna juz jest raczej ok bo przy ostrym ganianiu robi sie brązowa, ale nawet na torze nie daje rady tak jeżdzic. Zapłon także ok, zawór działa i ustawiłem według serwisowki. Macie jeszcze pomysły co sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 13:37, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Może masz złą iglicę. W przypadku 2T nie zmienia się tylko zapinki na rowku ale też całą iglicę.
Jak ma być malinowo to musisz mieć zestaw dysz wolnych obrotów, iglice, dysze główne.
Może iglicę masz już wytartą?
Może wytarty masz otwór gdzie masz iglicę?
Może masz zły rozmiar przepustnicy?
Pytanie jeszcze w jakim stanie masz membranę?
Ile i jaki stosujesz olej do mieszanki?
Jaki masz poziom paliwa w komorze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 14:32, 24 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 22:27, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chciałbyś mieć w 125 świecę w kolorze kawy z mlekiem/ cegły to musiałbyś go w ogóle nie zamulać. Ten silnik spala "optymalnie" przy wysokich obrotach, moc maksymalna jest przy 11 500 rpm. Na niskich obrotach silnik idzie tak jakby był przylewany. Wiadomo że za niskie/średnie obroty odpowiadają dysza wolnych i iglica ale musiałbyś je wymieniać co jakiś czas (tak jak pisze Hacker te elementy się wycierają). Poza tym silnik jest mega wysilony i na spalanie mieszanki (jej proporcje) duży wpływ ma temperatura powietrza i ciśnienie (w serwisówce masz dokładne nastawy). Z tego co pamiętam, to w silnikach kardingowych (jednostki jeszcze bardziej wysilone) gaźnik regulują w ciągu dnia kilka razy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:49, 25 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
W takim razie chyba sobie odpuszczę, może ze dużo wymagam, a to "tylko" 125 Zakupię jeszcze zestaw dysz wolnych obrotów i zmniejszę o rozmiar, później chyba kończę z regulacją. Dzięki wszystkim za odpowiedzi i zainteresowanie. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|