|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:07, 14 Lis 2015 Temat postu: Regulacja gaźnika sx 125 |
|
|
Witam!
Mam pewien problem z moim ktmem, po odpaleniu na ssaniu moto wskakuje na wysokie obroty, spadają dopiero po wyłączeniu ssania. Czy regulacja śrubą składu mieszanki pomoże? Motocykl to KTM sx 125 2004r. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 20:05, 15 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tak ma być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:31, 15 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tyle, że to są dosyć wysokie obroty. Mniej wiecej jak 3/4 manetki na rozgrzanym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 10:05, 16 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
I ciągle się utrzymują, czy spadają po paru sekundach?
Oczywiście nie sprawdzaj tego na zimnym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:21, 16 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Problem w tym, że występuje to tylko na zimnym silniku i spadają dopiero jak wyłącze ssanie. Po rozgrzaniu pali na ssaniu normalnie(obroty lekko wyższe niż przy normalnej pracy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 19:43, 16 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mam dokładnie tak samo i nie wydaje mi się, żeby było to coś strasznego. Jak Ci to bardzo przeszkadza, to zapal na ssaniu, spuść ssanie i trzymaj na pół ssaniu przez kilkanaście sekund, potem w zależności od temperatury na dworze zostaw go do nagrzania chwilkę na ssaniu albo od razu spuść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 20:10, 16 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Dużo tu do czynienia ma temperatura otoczenia. Nie ma co dlubac, rozgrzewaj moto i do lasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:15, 16 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Trochę się tego obawiam, bo takie coś na zimny silnik nie jest raczej zbyt zdrowe. U mnie działo się to i w lato i teraz, ale nie za każdym razem. Próbowałem nawet gasić od razu po jeździe lub żeby chwile pochodził na wolnych obrotach i dopiero, ale to chyba zależy od jego humoru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 15:13, 17 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
W swojej secie mam tak, ale po dłuższym, co najmniej kilkudniowym postoju i obroty na ssaniu idą w górę, ale spadają po kilku sekundach.
Ja nie wytrzymałbym nerwowo takich obrotów na zimnym silniku, dlatego odcinam mu iskrę przyciskiem gaszenia i tak staram się utrzymywać w miare normalne obroty, dopóki sam na nich zostanie. Nie mam żadnej teorii na ten temat, dzieje się tak przy każdej temperaturze, przy różnych nastawach gaźnika.
Może ktos bardziej doświadczony rozjaśni nam sprawę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:31, 17 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
dokładnie, zazwyczaj dzieje się tak jak moto stoi gdzieś przez tydzień. swoją drogą ciekawy patent z tym przygaszaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jurson
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:46, 17 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Możliwa przyczyna to nieszczelność w króćcu którym dostaje się mieszanka do cylindra. Łapie lewe powietrze i dlatego wskakuje na takie wysokie obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 22:45, 17 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nie sądzę.
To dlaczego po kilku sekundach ustaje?
Poza tym ssanie nie miałoby nic do rzeczy.
Ogólnie taka nieszczelność miałaby gorsze skutki, które nie ustawałyby bez usunięcia przyczyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jurson
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:48, 17 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Elementy silnika nagrzewają się, rozszerzają się i stykają się ze sobą dokładnie. Rozszerzalność cieplna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 22:50, 17 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Elementy doprowadzające mieszankę do cylindra są zrobione z gumy, łączą je ew. uszczelki.
Poza tym metal w ciągu kilku sekund rozgrzewa się w baaardzo małym stopniu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Wto 22:53, 17 Lis 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|