Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja i odpalanie silnika 2T
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 8:01, 14 Wrz 2012    Temat postu:

nowa świeca na takie kopanie? wg mnie już do wyrzucenia. Ja nigdy nowej świecy nie wkąldam do zimnego silnika, tylko lekko ciepłego, żeby jej nie zalać, z doswiadczenia wiem że zalanie nowej świecy przy pierwszym uzyciu - śmietnik.

tak sem ustawia sie bardzo łatwo heh Smile kokusana za to wcale nie trzeba ustawiać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 8:07, 14 Wrz 2012    Temat postu:

Mam 2 nowe świece już. Ogólnie to widzisz, wiele rzeczy w przypadku 2T są takie proste ale nigdzie ich nie wyczytasz.
A takie proste porady są najczęściej najtrudniej do wyczytania, a najcenniejsze.
Co do SEM ustawia się go łatwo ale mi się skończyły już fasolki.
Muszę przesunąć jeszcze stator a nie mam już takiej możliwości i będę musiał troszkę powiększyć te otwory.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 8:10, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 13:36, 14 Wrz 2012    Temat postu:

spróbuj na starej swiecy.
moto po ssaniu bedzie przylane, tym sie nie przejmuj, rozgrzej porzadnie i max maneta żeby przepalił cały ten syf(nawet na luzie, bo takie 3,8 do konca wykrecic to moze byc problem gdzie Very Happy )
co do kolegi bulla- dobrze mowi, nowa swieca do LEKKO rozgrzanego silnika (tak by trzymał obr, bo jak założymy i nam zgaśnie to moze ja szlag trafić i też nie zakładajcie do gorącego bo gorąca głowica + nowy ostry gwint świecy w 50% przypadkach końcy się przekręceniem gwintu).

dobrze ustawiony motor powinien odpalic bez gazu,
to 2 t nie musisz przykładać wagi do tego jak w 4t ( do kopania) po prostu dobry kop i musi zagadac.

Sprobuj wlac do cylka troche beny, jak juz wtedy nie odpali to 100% elektryka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czepek dnia Pią 13:38, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 17:51, 14 Wrz 2012    Temat postu:

Jest dobrze.
musiałem troszkę poprawić fabrykę i zrobić z otworów fasolki w mocowaniu statora ale inaczej nie ustawiłbym zapłonu.
Wstawiłem nową świeczkę, odłączyłem na wszelki wypadek żółto zielony przewód idący do CEV i maszyna odpaliła za 5 razem:D
Więc jak dla mnie to wielki sukces!Smile
Maszyna gada, trzyma pięknie obroty tylko nie podoba mi się jak schodzi z obrotów.
Jak odwinę manetkę i puszczę to zejdzie z obrotów tylko co sekundę gdzieś jest takie mocne "DYN".
czyli jest coś takiego:
tym..tym..tym...DYN...tym...tym...DYN.
Może dojdę do tego po pierwszej przejażdżce.

PS. Teraz mam kolejny problem a mianowicie nie działające światłaRazz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 17:51, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:11, 14 Wrz 2012    Temat postu:

byc może dla tego że jest zimny tak robi
najlepiej jakis filmik Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Pią 18:12, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:18, 14 Wrz 2012    Temat postu:

może - byłoby fajnie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:36, 14 Wrz 2012    Temat postu:

czyli zapłon, stawiasz browara zaraz podam adres do wysyłki Very Happy
Co do swiateł to oryginalna elektryka do twojego modelu jest prawdopodobnie za bardzo rozbudowana do twoich potrzeb, połowa kabli powinna wyleciec.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 23:04, 14 Wrz 2012    Temat postu:

Połowy kabli już tam nie ma:)
Domyślam się gdzie mogłem popełnić błąd podczas ich wyrzucaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Sob 7:42, 15 Wrz 2012    Temat postu:

wystarczy wyrzucić instalację kierunków która leci osobną wiązką, jelsi nie ma kierunków i klaksonu to możan te wywalić kondensator , bo światlo chodzą na zmiennym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 8:39, 15 Wrz 2012    Temat postu:

Dzięki bully tego nie wiedziałem.
A kupiłem nowy/używany kondensator bo stary był przetarty na wylot przez linki i kable:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 12:30, 15 Wrz 2012    Temat postu:

Mam takie pytanie odnośnie kopki.
A mianowicie jak się solidnie zajebie to kopka wali mi o podnóżek. W miejscu tym na kopce robi mi się już solidne wyżłobienie.
Czy ktoś montował w tym miejscu jakąś gumę albo coś co by chroniło kopkę przed dewastacją?
Może ktoś ma jakieś fotki do motocykli które mają coś w tym miejscu założone?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:51, 15 Wrz 2012    Temat postu:

u mnie na kopce jest taki jakby prostokąt i i miejscu uderzenia na podnóżku wycięte do równa i ładnie to siada i nic się nie wyrabia
jeśli u Ciebie jest tam ząb to może warto go spiłować żeby uderzało o równe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 14:57, 16 Wrz 2012    Temat postu:

Światła zrobione.

Teraz kolejna seria pytań odnośnie tego strzelania w wydech.
A więc tak motor czasami zamiast zapalić potrafi solidnie strzelić w wydech.
Strzela również podczas schodzenia z obrotów.
Ogólnie też mocno dymi. I wylewa nie dopalony olej z łączenia dyfuzor-silnik.

Czy powodem strzelania wydech może być zbyt duża ilość oleju w mieszance?
Gdzieś wyczytałem, że dużo oleju może mostkować świecę i właśnie wtedy motor strzela.

Czy ktoś z was spotkał się u siebie z takimi objawami?
Albo jakie wy mieliście objawy kiedy zalaliście za dużo oleju?

I czy ktoś wie czy olej IPONE Samourai miesza się z benzyną czy np. po dniu postoju opada na dno?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 15:05, 16 Wrz 2012    Temat postu:

I jeszcze jedno macie jakieś patenty na "suche" zlanie paliwa z gaźnika PWK?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 16:02, 16 Wrz 2012    Temat postu:

W secie jak mam za dużo oleju to jedzie jak na dislu chmura dymu nie kreci sie i wali olejem w każdym możliwym miejscu. o stanie świecy nie wspomnę ; d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin