Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja i odpalanie silnika 2T
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 22:31, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Ja mam transoil i daje rade nie mam z nim problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 16:17, 19 Wrz 2012    Temat postu:

ja mailem transoila i strasznie mi kleil sprzeglo, teraz jeszcze na castrolu power 1 10w50 i jest zajebiscie.

dlatego tak ci zaczal dzwonic bo mozliwe ze wpadl w spalanie stukowe przez niedostateczny sklad mieszanki (za ubogi w paliwo)
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:35, 19 Wrz 2012    Temat postu:

mi też w ktm kleił transoil zalewam teraz silkolene i jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 18:35, 19 Wrz 2012    Temat postu:

Dzisiaj rozebrałem sprzęgło wyciągnąłem tarcze z przekładkami i faktycznie oddzielić przekładkę od traczki to jakaś masakra.
Ten olej lepi jak klej.
Ale już o tyle postęp, że jak wcisnę sprzęgło to jestem w stanie go przepchać nie kręcąc wałem.
Fakt że muszę się strasznie zaprzeć aby go upchać ale to już jakiś krok w przód.

Niestety nie udało mi się dzisiaj odpalić szmaty;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:02, 19 Wrz 2012    Temat postu:

barek253 napisał:
mi też w ktm kleił transoil zalewam teraz silkolene i jest ok


Lejesz olej przekładniowy czy silnikowy do 4T?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:11, 19 Wrz 2012    Temat postu:

przekładniowy silkolene comp gear 10W40

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:38, 19 Wrz 2012    Temat postu:

barek253 napisał:
przekładniowy silkolene comp gear 10W40


Czyli ten:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro będę w larssonie to może go kupię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:03, 19 Wrz 2012    Temat postu:

tak tylko ja płace dużo mniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:21, 19 Wrz 2012    Temat postu:

Mam jeszcze takie pytanie.
Ponieważ motor jest więcej kopany niż pracuje to obawiam się, że jest w nim tyle oleju, że szok.
Mam w planach zdjąć dyfuzor i wypłukać benzyną olej który tam się wlał.
Zastanawiam się również czy jest taka możliwość, że wał w silniku również pływa w oleju?
Jeżeli tak to czy go stamtąd wypłukiwać? Np. strzykawką od strony membrany?

Jutro jak dam radę to wymieniam CDI z przewodem WN, fajkę i świecę na nową.
Sprawdzę jeszcze raz poziom paliwa i liczę, że będzie miód.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:24, 20 Wrz 2012    Temat postu:

myślę że dyfuzora nie trzeba ruszać nie będzie tam jakichś dużych ilości które by przeszkadzały tym bardziej wał tam nic nie będzie
jedynie świeca żeby była czysta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 20:49, 20 Wrz 2012    Temat postu:

przesadzasz hacker... jak odpalisz to ostro na max obrotach pare razy i wszystko przepali Smile a w dyfie na bank nie ma az tyle oleju zeby cos tam chlupało, a wał to już w ogóle...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:55, 20 Wrz 2012    Temat postu:

Zobaczymy w weekend.
Mam już nowy olej do sprzęgła Sillkolene Comp Gear (właśnie moczą się przekładki).
Mam też nową fajkę, przewód WN i CDI.

Jak sprzęgło na nowym oleju będzie ok to jak uda mi się szmatę odpalić to na pewno się przejadę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:43, 21 Wrz 2012    Temat postu:

no oby to już hulało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 8:31, 22 Wrz 2012    Temat postu:

Hacker tak śledzę dalej ten twój temat i w duchu modle się by wszystko wporzo z maszyną było. Tyle pracy w nią włożyłeś i jeszcze psikusy robi Very Happy. Jak w końcu porządnie zagada wrzuć filmik jakiś bo wszyscy na to czekamy tutaj jak i na forum supermoto RazzP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:01, 23 Wrz 2012    Temat postu:

Sprzęgło zrobione.
Wymieniłem płyn w skrzyni.
Przepchałem jeszcze jedną flaszkę Magury przez układ żeby mieć pewność, że nie ma powietrza "i"
wymieniłem na starą zeszlifowaną podkładkę między kosze zewnętrznym a wewnętrznym.
Ponieważ nowa podkładka lekko haczyła o kosz zewnętrzny i przez to kosz wewnętrzny miał opory.

Ze względu na temp. wsadziłem dyszę 48 i podniosłem iglicę.
Zmieniłem świecę, przewód WN oraz CDI.
Moto kopałem bez ssania i fukał tylko w wydech.
Na jakimś filmiku doczytałem komentarz, że jak moto nie odpala tylko strzela w wydech to ma za ubogo.
Włączyłem więc ssanie - moto ruszyło od razu:)

Później tylko jak silnik troszkę ostygł to chciałem go zapalić znowu i był problem ponieważ silnik odpalał ale od razu gasł - chyba, że się trzymało troszkę otwarty gaz.
Ale to szczegóły.
Ważne, że kolejny problem rozwiązany:)

Niestety dalej pracujący silnik strzela w wydech przy schodzeniu z obrotów.
Moja teoria na to jest taka, że mam bardzo słabo spasowany dyfuzor z silnikiem. Wydaje mi się, że zasysa tamtędy powietrze i stąd te strzały.
Zamówię więc nowy wylot z cylindra i będę starał się jak najlepiej spasować i uszczelnić to łączenie.
I wtedy zabiorę się za regulację gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin