|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:20, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się że to nie wina dyfuzora bo raz mialem idealnie spasowany a później już jakoś nie siedziało idealnie i różnicy w pracy nie czułem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18:38, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Niestety ale muszą tą usterkę usunąć drogą dedukcji.
W 380 nie ma żadnego uszczelnienia między silnikiem a dyfuzorem, wiec wszystko musi być bardzo dobrze spasowane.
Zanim wezmę się za regulację gaźnika muszę sprawdzić tą teorię. Ponieważ jeżeli się okaże trafna to mogę gaźnik regulować w nieskończoność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 18:59, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
przesadzasz, tyle ode mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 19:15, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Może zobacz jeszcze na dolot czy gdzieś nie łapiesz lewego powietrza. U sibie pamiętam miałem podobnie, okazało się że krucieć był pęknięty . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:16, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
ale czy przejdchales sie tym sprzetem chociaz z 10m ??? pozwól troche poukładac sie silnikowi, takie odpalanie i gazowanie na postoju wcale na dobre mu nie wyjdzie. Pozatym wyczynowe 2t nie lubia pracy na biegu jałowym, dopuki go nie przepalisz pod obciazeniem czesto bedzie przerywał, czkał, strzelal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 22:26, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Musiał byś niemieć całkiem dyfuzora by wpłyną on na regulacje. Ja mam lekko nieszczelny dyfuzor i lata jak należy wyregulowany. nie pali idealnie ale przypuszczam że to przez strasznie zajechane 12letnie moto. Gaźnik nie ten i np nie trzyma stabilnie obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 13:54, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
przejedz sie tym dopiero naprawiaj ponownie, bo dramatyzujesz, wydasz kupe kasy na niepotrzebne (bo sprawne) el jak cdi itp a to sprawa gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czepek dnia Pon 13:54, 24 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:50, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Czepek napisał: | przejedz sie tym dopiero naprawiaj ponownie, bo dramatyzujesz, wydasz kupe kasy na niepotrzebne (bo sprawne) el jak cdi itp a to sprawa gaźnika |
Nie takie nie potrzebne.
Po wymianie fajki, przewodu, i CDI motor pali od prawie pierwszego kopa.
Więc było to cholernie przydatne.
Po dłuższych lekturach i po konsultacji z kolegą z forum supermoto doszedłem do wniosku że mój zapłon jest opóźniony.
Wziąłem się więc za regulację zapłonu iii.... strzelanie z tłumika ustąpiło
W związku z tym zrobiłem dzisiaj pierwszy dziewiczy rejs:D
Odczucia są i dobre i złe.
Dobre:
- działa sprzęgło
- działa silnik
- motor jedzie nie gaśnie
- i najlepsze; po otwarciu zaworu wydechowego dostaje takiej petardy że ogłupiałem:)
Nie dobre:
- sprzęgło strasznie późno łapie, wręcz już po puszczeniu klamki
- cholernie słabo zbiera się z samego dołu (przy ruszaniu)
- albo zapomniałem jak to się robi albo jest duży problem z wrzucaniem biegów do góry
A tak to uważam, że dzisiejszy dzień był bardzo udany:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:04, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
co do sprzęgła może daj grubszą uszczelke pod wysprzęglik
dół jak słaby to przestaw zawór wydechowy na niższy zakres
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:20, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ten dół jest slaby przy ruszaniu.
Po prostu ciężko nim ruszyć, jak się doda za dużo gazu to już rusza za Gwałtownie i robi się niebezpiecznie.
Później już jest ok.
Ogólnie wydaje mi się, że wiele rzeczy wynika z charakterystyki motocykla i z tego, że nigdy nie jechałem 2T.
Pod wysprzęglikiem nie ma uszczelki, jest oring
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 18:20, 24 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 18:32, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
ruszyć potrafisz byle by dobrze jechał już od najniższych obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 19:03, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Motor w 2T do tego duża moc, więc się nie martw że ciężko mu ruszyć . Jak ogarniesz 2T przestanie ci to przeszkadzać i zapomnisz o problemie.
Także jak kolega pisał, jeśli chcesz mieć buta od niższych obrotów a słabszego przy wyższych przestaw zawór i odwrotnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:07, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zobaczę.
Może ma słaby dół bo wciąż jest przestawiony (opóźniony) zapłon.
Bo jednym z objawów jest niby brak dołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 19:22, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jak ja mialem w exc nieustawiony zaplon po poprzednim wlascicielu to dt50 by go objechało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|